MetroN Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Wow... blei skikkelig imponert over The Departed. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe Donnie Darko på dvd nå. Hvilken versjon anbefales, DC eller kinoversjonen? Edit: Har sett DC. Endret 20. juni 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvis du har sett DC så er det ingen grunn til å prøve kinoversjonen. Den lille forskjellen er minimal, og ikke nok til å ødelegge. Men du kan jo alltids kjøpe den australske Donnie Darko - Collector's Edition (3 Disc Box Set) og få begge versjonene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvis du har sett DC så er det ingen grunn til å prøve kinoversjonen. Den lille forskjellen er minimal, og ikke nok til å ødelegge. Men du kan jo alltids kjøpe den australske Donnie Darko - Collector's Edition (3 Disc Box Set) og få begge versjonene. 8907260[/snapback] Jeg har bestemt meg for å kutte ned på innkjøp av ektravagante versjoner av filmer jeg ikke har sett. Tror faktisk jeg skal slutte helt med filmer jeg ikke har sett, så slipper jeg å ha så mange kandidater til "Gi vekk en DVD"-tråden. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 What the hell? Viggo Mortensen som Lucifer? dUTRsJn8cbQ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 ComingSoon.net says that director Michael Bay's Transformers has a PG-13 rating from the MPAA for for intense sequences of sci-fi action violence, brief sexual humor, and language. Hehe, only in the US Bruce Willis om Die Hard filmen; http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=20922 Overasket over at han syntes kun den første filmen var god, koste nå meg nå spesielt med 3'ern også. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er en anmeldelse på AICN av Die Hard 4.0, men den har bittesmå spoilere. Jeg kan sikkert linke til den. Det er ingen spoilere som avslører noe nevneverdig, bare noen små ubetydelige scener, men hvis man er følsom for sånne saker kan man sikkert la være å lese den. http://www.aintitcool.com/node/33072 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg satt og leste litt på de forskjellige quizetrådene vi har her på forumet, da noe slo meg: Vi har en tråd for å kjenne igjen skuespillere, en for å kjenne igjen bilder fra filmer, en for sitater og en der man skal kjenne igjen filmer ut i fra brukeres egne tegninger. Men vi mangler en quiz om en annen veldig viktig side av film - musikkspor/soundtracks. Tror dere en slik tråd hadde fungert, eller ville den ha blitt for vrien å holde gående? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva er den letteste måten å ta opp lyd fra en DVD/fil på pcen med noenlunde kvalitet? Den krever nok en del mer enn de andre trådene, så "noen andre skal få ta den" må vi kvitte oss med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg har ingen anelse egentlig, men jeg antar at det finnes en relativt enkel måte å få gjort det på. Et annet problem jeg tenkte på, er hvorvidt folk faktisk vil greie å gjette litt mer obskure soundtracks. Hvis tråden ender opp med å gå i samme retning som Bilde-quiz, vil det bli klin umulig. Og selv med mainstreamfilmer vil dette kanskje bli litt i det vanskeligste laget - Husker du for eksempel soundtracket til 12 Monkeys nå? Hvis disse hindringene er overkommelige, så tror jeg dog at en slik tråd ville vært ganske festelig. [Edit] jeg er trøtt. Endret 21. juni 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Dudu dut-dudu -dut-du-DUDUDU (12 Monkeys soundtrack). Den spilles på trekkspill elns. Mener også å huske at mannen bak het noe italiensk, Astor Pastospaggeti perhaps. *google* Astor Piazzolla. Jeg imponerer meg selv til tider. edit: Det skal være sagt at jeg hadde den på Minidiscen på ungdomsskolen. Endret 21. juni 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kanskje vi kan bruke serier også i en slik tråd. Det bør åpne opp en del ekstra muligheter for valg av sanger. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er avslutningen på "The Wicker man" det du ville betegnet som dårlig? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Trenger tips til ultimate feelgood filmer, ala A good year. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg hadde en lignende tråd i musikkdelen, Lyd-quiz. Det burde ikke være så vanskelig å få til noe à la den her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ok, jeg tror jeg skal prøve å lage soundtracktråden, men jeg er fortsatt litt usikker på hvordan man lettest mulig kan rippe lyd. Hvis noen har noen idéer så post i vei. Synes dere tråden skal være åpen for all type lyd fra film, eller bare musikk? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du kan bruke "What U Hear" funksjonen på de nyere Windowsversjonene. Den tar opp det du hører på høyttalerne. Hvis du har Audacity eller er et liknende program går det veldig greit. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Synes dere tråden skal være åpen for all type lyd fra film, eller bare musikk? 8912259[/snapback] All type lyd. Sitater også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå