Dubious Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Nå som Dune er på HBO Max så har jeg på en måte betalt for å se filmen, selv om jeg lastet den ned. Skal se den igjen, denne gang på HBO. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 On 10/31/2021 at 2:19 PM, Nimrad said: Noen som har sett Reminiscence? Ser den har fått ganske så dårlig kritikk, men lurer på om den kan være litt hjernedød underholdning uansett. Funker nok helt fin til litt enkel underholdning. Jeg fullførte ikke filmen, men jeg hadde nok litt høye forventninger.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Har prøvd å se Dune 2021 flere ganger. Begge ganger har jeg avbrutt før det har gått 30min fordi det fremstår mer som ett pretensiøst catwalk show fremfor en ålreight film som fokuserer på historien. Jeg skal gi den flere forsøk men akkurat nå er den ikke på lyst-toppen. Endret 1. november 2021 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Theo343 skrev (4 timer siden): Har prøvd å se Dune 2021 flere ganger. Begge ganger har jeg avbrutt før det har gått 30min fordi det fremstår mer som ett pretensiøst catwalk show fremfor en ålreight film som fokuserer på historien. Jeg skal gi den flere forsøk men akkurat nå er den ikke på lyst-toppen. Du må gi den tid. Den er veldig lang. Har heller ikke veldig mye action, men mye bra filming og lyd. 2 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Mortal Kombat 2021. Sikkert hva man klassifiserer som en B eller C-film, men helt nydelig innen sjangeren. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Dune eller 1917? Eller noe annet? Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 DukeRichelieu skrev (25 minutter siden): Dune eller 1917? Eller noe annet? Noe annet..Lonesome fra 1928 på you tube. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Kjøleskap skrev (På 24.10.2021 den 3.43): Wes Anderson prøver i det minste å lage noe unikt og annerledes i en verden full av halvhjerta remakes, reboots og oppfølgere, så filmene hans ser jeg frem til hver eneste gang. Så den i går. Veldig fornøyelig. Wes Anderson leverer nok en gang. Mye gøy skuespill og scenografi DukeRichelieu skrev (På 23.10.2021 den 19.09): The French Dispatch: Et pretensiøst makkverk uten sidestykke. Styr unna. Ta det med ro, Michael Bay kommer sikkert ut med ny transformers-film snart. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Hvis du har sittet litt på gjerdet ang f.eks TENET, så får du den nå til en 50-lapp fraktfritt fra platekompaniet med koden BLACK i kassen. Fraktfritt gjelder forsåvidt resten av utvalget også t.o.m 8. November 10:00 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 vidor skrev (22 minutter siden): Hvis du har sittet litt på gjerdet ang f.eks TENET, så får du den nå til en 50-lapp fraktfritt fra platekompaniet med koden BLACK i kassen. Fraktfritt gjelder forsåvidt resten av utvalget også t.o.m 8. November 10:00 Får den billigere på HBO Max. Søppelfilm man kun ser en gang. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Dubious skrev (3 timer siden): Søppelfilm man kun ser en gang. LOL 3 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (9 timer siden): Så den i går. Veldig fornøyelig. Wes Anderson leverer nok en gang. Mye gøy skuespill og scenografi Ta det med ro, Michael Bay kommer sikkert ut med ny transformers-film snart. Litt av en ære å få filmtips fra en så sofistikert og dannet herremann som deg selv. :) Har ikke sett noen av Transformers-filmene enda, så da får jeg begynne på nummer 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Lykke til. Gjerne gi tilbakemelding etterpå. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Noen her som har sett Eternals enda? Er den så kjedelig som folk skal ha det til? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Hissige filmtips her! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 (endret) Kjøleskap skrev (2 timer siden): Noen her som har sett Eternals enda? Er den så kjedelig som folk skal ha det til? Så den på lørdag. Er nok en tad for lang(forståelig nok med helt ny characters og story), men vakker å se på. Gode actionscener og kanskje litt annerledes Marvel-film. Pusher litt på mcu-formatet. Litt mer edgy. 😃 Eternals-historien er litt out there pg ganske ukjent så det i seg selv er gøy for meg. Endret 8. november 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Noen som vet om nyinnspillingen av Tre nøtter til Askepott blir å få kjøpt/streamet før jul? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Nimrad skrev (6 timer siden): Noen som vet om nyinnspillingen av Tre nøtter til Askepott blir å få kjøpt/streamet før jul? Tipper det kun blir kino før jul i år, for å maksimere billettsalg. Og så blir det på TV2 neste år. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Ser ut som at Dune forsvinner fra HBO Max 21. november (Godt mulig bare USA, men om noen ikke har sett den ennå..) Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Sitat John Liu originally shot the film in 1984 in New York City. The film remained unfinished until Vinegar Syndrome found the original unedited camera negative in their film archive. With the sound elements and script lost, producer/editor Kurtis Spieler finished the film and hired a new cast to dub the voices as well as the band Voyag3r to create an original score. Og resultatet av dette er intet mindre enn ytterst briljant, og årets film så langt. Den leverer absolutt alt man ønsker av en 80's ninjafilm, og vel så det. Det er helvetes teit, over the top, campy og cheesy, toppet av fantastisk dubbing og et helt vilt fett soundtrack av Voyag3r. Er man fan av mesterverk som Miami Connection og Samurai Cop, Deadly Prey og Hard Ticket To Hawaii, så skal det godt gjøres å ikke ende opp med å digge denne. En perle av en film! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå