Jostein76 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Fekk spørsmål frå ei eg kjenner om noko frå Star Wars return of det jedi. Ho lurte på navnet på det dei kjører med i skogen når på månen til Endor der dei møter Ewokene. Takk for svar. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Jostein76 skrev (15 minutter siden): navnet på det dei kjører med i skogen når på månen til Endor der dei møter Ewokene. Speeder bikes Kalles også Jumpspeeders https://starwars.fandom.com/wiki/Speeder_bike Endret 3. mai 2021 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Jon Carew skal inn i Olsenbanden som Benny https://www.vg.no/rampelys/film/i/nAeamm/spekulasjoner-om-carew-er-i-nye-olsenbanden Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Delvis skrev (8 minutter siden): Jon Carew skal inn i Olsenbanden som Benny https://www.vg.no/rampelys/film/i/nAeamm/spekulasjoner-om-carew-er-i-nye-olsenbanden Helmaks...Lukter flopp lang vei uansett skuespillere. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Roger Gunvaldsen skrev (59 minutter siden): Lukter flopp lang vei uansett skuespillere. Hvorfor det? Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 (endret) Fordi dette kommer aldri til å bli Olsenbanden selv om de kaller det Olsenbanden. Det sier seg jo selv. John Carew som benny. LoL. Hvem skal være Egon, Erlend Elias? Endret 4. mai 2021 av FiveInline Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg er vel bare uenig da. Fallhøyden er stor og jeg er nok skeptisk i forkant, men jeg er langt fra der at det automatisk blir en flopp. Jeg tror det er fullt mulig å gjøre det bra, selv om det ikke blir som gamle olsenbanden. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Fett, gleder meg til nymotens Olsenbanden med smarttelefoner, populærkultur-referanser or fokus på mangfold. Må jo bare bli bra. 3 Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Mest magefølelsen som sier det, men tror ikke min generasjon og de som er eldre enn meg kommer til å løpe ned kinoen for å se skuespillere de ikke har noe forhold til. Vi får satse på at ungdommen og de som er unge voksne løper ned kinoen. Jeg er glad i norsk og nordisk film, så jeg håper selvsagt at det blir bra, men er tvilende til at det blir en suksess. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Kino har jeg vært ferdig med for lenge siden. Utdatert teknologi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Kjøleskap skrev (2 timer siden): Fett, gleder meg til nymotens Olsenbanden med smarttelefoner, populærkultur-referanser or fokus på mangfold. Må jo bare bli bra. Data-Harry er jo dau. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Kjøleskap skrev (På 4.5.2021 den 10.03): Fett, gleder meg til nymotens Olsenbanden med smarttelefoner, populærkultur-referanser or fokus på mangfold. Må jo bare bli bra. Det er vel ikke noe nytt. Originalen hadde både pakistansk taxisjåfør og arabiske oljesjeiker. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Hadde vært interessant om de gjorde en litt mørkere take på Olsenbanden, men kjenner jeg norsk filmbransje rett så er det i familiefilmer og krigsdrama kinopengene ligger, så sannsynligvis blir dette noe ala norske byggeklosser og Fjols til fjells. Kjøleskap skrev (På 4.5.2021 den 10.03): Fett, gleder meg til nymotens Olsenbanden med smarttelefoner, populærkultur-referanser or fokus på mangfold. Må jo bare bli bra. Å klage på "fokus på mangfold" må være den mest trasige formen for filmkritikk jeg kan tenke meg. Endret 7. mai 2021 av Buddy Dakota skrivefeil 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Nesten rart de ikke valgte en kvinnelig Olsenbande denne gang. Det er jo det man forventer i dag, jfr Ghostbusters osv. Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Gjerne lesbisk i tillegg.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Buddy Dakota skrev (39 minutter siden): norske byggeklosser og Fjols til fjells. 2 gørrkjedelige og "utvanna" remakes der altså Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Så Felon (2008) Bra film om en som havner i et røft fengselsmiljø. Visste ikke om den før nå. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Herlighet Olsen banden... Hvem er det som bruker Egon Bowler hatt idag? Folk bruker vel ikke hatt mer uansett ikke damer engang... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Delvis skrev (33 minutter siden): Så Felon (2008) Bra film om en som havner i et røft fengselsmiljø. Visste ikke om den før nå. Så spennende ut, satt på watchlista Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Gouldfan skrev (53 minutter siden): Herlighet Olsen banden... Hvem er det som bruker Egon Bowler hatt idag? Folk bruker vel ikke hatt mer uansett ikke damer engang... Hipstere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå