Dubious Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Beverly Hills Cop er noe elendig dritt Dårlig manus, dårlige skuespillere og dårlig regisør. Finnes ikke noe positivt med filmene. Klarte å se ferdig 1 og 2, men 3 ble for mye. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Synes Wonderwoman 1984 var genialt over the top. Er nok damenes superhelt film... B film, og artige roller, bra effekter og som sagt over the top. WW flyr ikke, hun "svever" med pisken og knyttneven. Kona elsket det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Ble ikke den filmen slaktet for deriblandt nettopp helt elendige effekter? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Bryr meg null om andres slakt, synes det var dødskult, Superman er også over the top, men da tåler vi det bare fordi han er mann..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Nå legger du for mye i for lite, igjen. Jeg syns første Wonderwoman filmen var kul, har ikke sett den siste. Endret 27. mars 2021 av Mala 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Mala skrev (17 timer siden): Nå legger du for mye i for lite, igjen. Jeg syns første Wonderwoman filmen var kul, har ikke sett den siste. Den første filmen var kulest, og mest action. Film nummer to er mer om dame ting, kjærlighet og diverse moraltemaer... Superhelt greiene synes jeg løfter det. Første film var kleint og over the top også, men jeg synes det er kult, og digger helt ville lassoer, sveving og Armbånd som tar imot kuler... Det er Superhelt B-film, men det er bra underholdning, og tar av synes jeg. Det synes jeg en superheltfilm skal ha, at det tar helt av far out.... Jeg synes Wonderwoman minner litt om Superman filmene, i de andre superhelt filmene så tar det aldri helt av. Spiderman og Batman osv skal liksom redde en by, ikke stoppe dommedag. I Superman og Wonderwoman er det veldig apocalyptisk stemning.. Jeg liker å dra på smilebåndet av og til også, når lassoen tar helt av... Synes det er underholdende.... Endret 27. mars 2021 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg kan ikke fatte hva som er så fascinerende med superhelter... Men men nå leser jeg bøker uten bilder da.... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Du kan se svart-hvit versonen 😃 Endret 27. mars 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 dengelgen skrev (8 minutter siden): Jeg kan ikke fatte hva som er så fascinerende med superhelter... Men men nå leser jeg bøker uten bilder da.... Bøker om antihelter kanskje? 😀 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Gouldfan skrev (12 minutter siden): Bøker om antihelter kanskje? 😀 Ja, gjerne det. Men jeg liker realistiske filmer, kanskje ikke helt i Wam & Vennerød-stilen da.... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) dengelgen skrev (1 time siden): Ja, gjerne det. Men jeg liker realistiske filmer, kanskje ikke helt i Wam & Vennerød-stilen da.... Sosial-realisme er ikke det samme som realistisk... Og hvor realistisk Wam & Vennerød er kan diskuteres... Greia med å lage drama er nettopp drama enten handling og følelser gjerne begge deler... Krig og kjærlighet og alt det der... Jeg er kjempeintressert i Historiske filmer, feks Nokas, Stalingrad etc. Men jeg liker mange forskjellige filmer, bare misliker når noe blir en greie... Superhelter er unntaket da dette bygger på tegneserier som er som kunstverk... Men kastrerte femi Vampyr-tenårings bølgen og alle andre teenie filmer er tråkige saker... Endret 27. mars 2021 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Er det noen som forstår hva som er greia med Zack Snyder's Justice League I 4:3? Jeg har delvis trøbbel med å følge med på Justice League filmene, og de heter det samme.. Pga Maraton kinodagene så virker det som jeg ikke har fått med meg hele filmene, har ikke fått sett igjennom ordentlig heller. Edit fant det, Directors Cut versjon... Endret 27. mars 2021 av Gouldfan Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Gouldfan skrev (1 time siden): Er det noen som forstår hva som er greia med Zack Snyder's Justice League I 4:3? +1 (bump fordi jeg lurer på det samme) Jeg har gitt directors cut et forsøk siden jeg synes kinovarianten var så dårlig (så den på fly så betalte heldig ikke penger for å se den). Orket ikke så veldig lenge, men har ikke gitt opp helt (siden NRK mente den gikk fra 1 til 6 på terningen eller no') Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 My intent was to have the movie, the entire film, play in a gigantic 4:3 aspect ratio on a giant IMAX screen https://www.denofgeek.com/movies/zack-snyder-justice-league-4-3-aspect-ratio/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Gouldfan skrev (2 timer siden): Er det noen som forstår hva som er greia med Zack Snyder's Justice League I 4:3? Det var visjonen hans for filmen. Litt utenfor normen, men passet veldig godt til color gradingen som var gjort. Spesielt scenene i New York og med Aquaman (Island?) passet seg veldig godt til det formatet. Som med filmer i svart-hvitt så tar det noen minutter så slutter man å bry seg om det. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Alle klassiske mesterverk er i 4:3, så da er det jo naturlig at denne er det også Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Samboer kom med tre forslag til filmer for et par uker siden.. Og, til veldig positiv overraskelse, så virket det som 3 veldig spennende filmer. Alle "utenlandske" (ikke amerikanske). Par indiske og en spansk. Raatchasan, 8,6 på Imdb. Indisk. https://www.imdb.com/title/tt7060344/ Andhadhun, 8,3 på Imdb. Indisk. https://www.imdb.com/title/tt8108198/ The Invisible Guest, 8,1 på Imdb. Spansk. https://www.imdb.com/title/tt4857264/ Først så vi Andhadhun, og må si jeg ble veldig positivt overrasket. En film jeg likte svært godt. Gir den 9 av 10. Kunne nesten har gitt mer. Senere så vi The Invisible Guest. Litt skuffet, kanskje fordi jeg likte den første så godt, men fortsatt en bra film, så gir den 8 av 10. Men, den siste, som vi akkurat har sett: Raatchasan.. Fy svarte for et møl. Dette må være manipulering av stemmer på et helt vanvittig nivå. Man kan si mye om Imdb, men synes generelt de gir en grei pekepinn.. Men, her bommet de grovt. Må være mange juksestemmer. Gir den 2 av 10. Kanskje 3.. 2 for å få ned score fra 8,6.. Helt jævlig. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 On 3/26/2021 at 4:58 PM, Maury said: Snyder Cut er helt klart en bedre film en utgaven til Whedon som kom på kino. Men det er ingen terningkast 6 film. Fremdeles altfor mye av den samme filmen, selv om den har mer hjerte og er langt mer engasjerende film. Skurkene forblir like generiske, selv med Darkseid inn i miksen. Hvordan hele teamet samles fremstår ganske likt, og relativt hullete. Snyder cut viser etter min mening hvorfor DC må kvitte seg med Snyder-stilen. Misliker den mørke fargepaletten, den enorme mengden med "jeg er en superhelt men vil egentlig helst være en supermodell" poseringer og de evinnelige slowmo scenene. Må vi virkelig se laaange slowmo scener hver gang the flash skal gjøre noe annet enn å stå stille?. Når det er sagt er det helt klart en bedre film enn whedons versjon, men det er fordi han får den dobbelte spilletiden til å gi litt mer dybde til karakterene. Det er bare synd at han bruker omtrent halvparten av den ekstra spilletiden til "superhelt som vil være supermodell" poseringer. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 dengelgen skrev (På 27.3.2021 den 12.08): Jeg kan ikke fatte hva som er så fascinerende med superhelter... Men men nå leser jeg bøker uten bilder da.... Forskjellen med bøker og filmer er veldig enkel - med filmer lar vi oss underholde av en visuell verden andre har sett for seg, mens med bøker er det vi selv som skaper med fantasien den verden og historien som forfatteren beskriver. Er derfor jeg liker omtrent alle bøker skrevet av Timothy Zahn - liker skrivestilen, og han beskriver det som skjer i bøkene akkurat godt nok til at fantasien greit klarer å fylle inn resten. Og skulle jeg mot formodning ønske å være virkelig kulturell, så har jeg flere hyller med Donald pocket. Å like superhelt filmer er bare at man noen ganger ønsker å kunne gjøre mer enn hva som er fysisk mulig, men slik er det vel for oss alle - og noen ganger ønske noe mer av livet. Men her kommer man fort over på psykologi, og det er et tema jeg prøver å unngå på nettet. Superhelt filmer er vel i prinsippet det samme som med alle filmer - å oppleve noe som ikke finnes. Er personlig derfor jeg liker omtrent alt av science-fiction - desto mer futuristisk, desto bedre (selv om jeg først nylig så Bladerunner (1982)...og var ikke imponert over noe som helst). Filmer, bøker, dataspill. Som både teknisk interessert og synes hverdagen er ganske kjedelig så er for meg sci-fi veldig spennende. Sikkert det samme for de som liker superhelt filmer, noe som - som alt annet - ikke er for alle. Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Den Indiske imdb mafiaen burde jo være velkjent..Gir 10/10 til alle Indiske filmer uansett å dårlige de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå