Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

dengelgen skrev (3 minutter siden):

Er faktisk ikke så lenge siden jeg så den, litt merkelig musikkvideo-stil film
Er vel ikke så rart når det er Jonas Åkerlund som er regissør, jeg ga den 7/10

Verd å kjøpe/se den da... Altså derfor de har med stilige Volvo 240 Synd den bare er å få på Dvd... Går det å leie den noe sted?

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OOmiyNe.gif?noredirect

cDatQhC.gif?noredirect

Hadde et gjensyn med denne perlen av en film (Hentai Kamen), og den er like absurd morsom i dag, som da den kom for snart ti år siden. En oppvisning i hvordan man lager en god, unik og helt vilt morsom superheltfilm. Herlig film!

Har så vidt jeg vet ikke sett oppfølgeren, men tenkte jeg skulle se den etter jobb i morgen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Norge nominert til Oscari år også! Litt mer direkte nominert denne gangen. 

Kortfilm dokumentaren Do not spilt er nominert. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hata Justice League (3/10), og ble ikke videre imponert over "Snyder Cut" for å være ærlig. Er den bedre? Joda, den er for all del det, men likefult helt jævlig. Type 4/10 for min del, og om jeg hadde måttet velge å se en av de igjen hadde jeg utvilsomt gått for Joss Whedon sin versjon. Ikke fordi det er en bedre film, men fordi en to timer lang film jeg ikke liker er helt vilt mye bedre enn en fire timer lang film jeg ikke liker. I tillegg har den overleppa til Henry Cavill som er utrolig komisk.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Snyder Cut er helt klart en bedre film en utgaven til Whedon som kom på kino. Men det er ingen terningkast 6 film.

Fremdeles altfor mye av den samme filmen, selv om den har mer hjerte og er langt mer engasjerende film. Skurkene forblir like generiske, selv med Darkseid inn i miksen. Hvordan hele teamet samles fremstår ganske likt, og relativt hullete. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...