Mr_Spock Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Kommer på Netflix 10 juli - ser ikke så verst ut: https://p3.no/filmpolitiet/2020/07/the-old-guard/ Theron skuffer sjelden. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Ser veldig underholdende ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Pinder fra 007 TB er død , Earl Cameron ble 102 år (eldste 007 kjendis) Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Oppdaget akkurat at Carl Reiner døde for ei uke siden. RIP Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Roger Gunvaldsen skrev (2 timer siden): Carl Reiner Husker han gjorde en del film i hop med Steve Martin og en eller to med John Candy på åttitallet, og der den romantiske crazy-komedien The Man With Two Brains (1983) er og forblir en av mine all-time Steve Martin favoritter: "That breeze feels good." Har stadig tilgode å se Summer School (1987) og Fatal Instinct (1993), der virker å alltid ligge i bakhodet mitt men kommer liksom aldri frem til dem, men før eller siden vil jeg nok gyve løs på dem. Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Mens vi er på temaet, så har nå også Ennio Morricone gått bort i en alder av 91. https://www.vg.no/rampelys/i/pL7j1o/ennio-morricone-er-doed 1 Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 koots skrev (2 timer siden): Mens vi er på temaet, så har nå også Ennio Morricone gått bort i en alder av 91. https://www.vg.no/rampelys/i/pL7j1o/ennio-morricone-er-doed For en legende! RIP Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Fikk heldigvis til å se han live da han var på Telenor Arena i fjor. Til tross for at den scenen var totalt uegnet så var det en flott opplevelse likevel. Hvil i fred! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Var det noe reportasje mht han var i Norge , hørte ingenting Første gangen jeg hørte GBU var vel tidlig 90s , ble helt bergtatt ! Så han i Verona 10 år sia........dette er utrolig trist :( Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) Radovan skrev (10 minutter siden): Var det noe reportasje mht han var i Norge , hørte ingenting Første gangen jeg hørte GBU var vel tidlig 90s , ble helt bergtatt ! Så han i Verona 10 år sia........dette er utrolig trist Fyren ble 91 år, en bragd i seg selv. Virker som han hadde et bra liv med suksess, og at Tarantino hedret ved å bruke ham i hateful 8 sent I livet må ha vært skikkelig stas, og Oscar som resultat. Litt synd å dø av komplikasjoner av benbrudd, men det er veldig vanlig for gamle, samt forkjølelse, virus eller andre ting. Endret 6. juli 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nick_Cordero En som ikke var like heldig , helvete hva han måtte igjennom før han døde Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Startet å se IT:Chapter Two på Netflix, men det er ikke det samme når de er voksne Skulle vært 2 år senere og ikke 27 år senere Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Når det kommer til nyversjonen av It så blir det for mye og for dratt ut for min del. Jeg synes ikke denne historien tåler å dras ut over så mange timer. Spesielt i Chapter Two begynte jeg å føle meg skikkelig mettet og mot slutten ville jeg bare at det skulle være over. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Dubious skrev (På 8.7.2020 den 12.59): Startet å se IT:Chapter Two på Netflix, men det er ikke det samme når de er voksne Skulle vært 2 år senere og ikke 27 år senere Så faktisk IT: Chapter Two igjen i går, og mitt inntrykk er helt motsatt. Synes nummer to er mye bedre, og det er deilig at det er tonet ned barnegreiene. IT: Chapter Two går inn på voksne temaer og viser brutalitet som (for min del) gjorde et mye større inntrykk enn den første. Barneskuespillerne gjorde en god jobb i nummer to, men ingen av de klarer å toppe Bill Hader for min del. De voksne er uendelig mer relaterbar enn barna synes jeg. Den er litt lang, det er det eneste jeg skal si meg enig i, men jeg har ikke noe problem med å se filmer på ~3 timer over to kvelder hvis det blir mye. Ikke stort annerledes enn når man ser serier. Er et par punkter i filmen der det kan være naturlig å pause og fortsette neste dag hvis det blir for mye. Doctor Sleep var også lang synes jeg, men i liket med IT 2 så gjør det at man får bedre historie. For meg som er vant til å se serier med ordentlig karakterutvikling så kan filmer under to timer bli litt kort. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Selv synes jeg begge de nye It filmene var veldig gode. En spesielt positiv filmfredag får vi, ser det ut til - The Old Guard på Netflix - i tillegg kommer Battleship Greyhound med Tom Hanks på Apple+ Gleder meg ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 https://en.wikipedia.org/wiki/Giallo_a_Venezia Obelix : Italienerne er gale Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 (endret) One to watch for min del... https://www.imdb.com/video/imdb/vi621329945/ Husker på barneskolen der vi ble hjernevasket om at Edison fant opp elektrisitet og lyspærer. Tesla fant opp vekselstrøm, idioten Edison var overbevist om likestrøm. Helt til det ble grundig motbevist, da stjal han Teslas arbeid. Tesla hadde ideen om gratis strøm og internett for hele verden. Edison fant opp elektriske stolen og idag driver de med skitten inkasso. GE capital. Edison var en drittsekk, Tesla var et geni og snill/idealistisk. Kudos til Musk som ærer Tesla. Endret 12. juli 2020 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 The Old Guard var litt balle. Ok utgangspunkt og brukbar action, men manus og musikk trakk det ned i søla. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Det var vel den filmen NRK kalte den beste actionfilmen de hadde sett fra Netflix og ga terningkast fire. Tror jeg står over. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. juli 2020 Del Skrevet 13. juli 2020 The Old Guard? What is not to like? Charlize Theron og kul hovedrolle.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå