Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helt digg mener jeg da.. skriveleif som du kanskje burde ha skjønt`?

7329211[/snapback]

Jeg skjønte det ikke. "Digg" er heller ikke et ord jeg vanligvis ville forbundet med en nettside.

7329247[/snapback]

 

Ok, beklager. Skal bruke lettere ord slik at folk som deg skal også få forstå.. My bad!

Endret av kimman
Lenke til kommentar
(...)med kjøp av flere dvd'er, vil da man måtte betale frakt for hver enkelt vare?

Husker ikke helt, men man betaler da frakt for samlet levering? Men lageret er lokalisert i Danmark, så de sender f. eks produkter under 200,- sammen. Om det er flere sammlinger som koster 200,-, så sender de en og en for at du skal unngå flere gebyrer pga. 200-kroners regelen ved import.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Nei man betaler frakt for hver vare man putter inn. Prøv å bestill en DVD-boks, så skal dere se den "pene" fraktprisen. Godt eksempel: Band of Brothers har en fraktpris på 69kr. Jeg vil ikke akkurat hoppe i taket av glede for en slik pris.

 

Steffy, 200SEK blir ikke 500NOK. Heller ikke omvendt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Da var jo en kjent og kjær skuespiller gått bort...

 

Rip: Jack Palance

 

Og som kjent så dør jo kjendisene tre i slengen så da er det jo bare å følge med i de neste ukene å se hvem de to neste blir :hmm:

7263834[/snapback]

 

Det er synd å måtte qoute meg selv men, two down one to go...

 

RIP: Robert Altman...

 

Edit:

 

At noen i hele tatt tørr å ta i mot den æres-oscaren er for meg et mysterium, det er jo stort sett en dødsdom for å si det litt stygt...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...