Kjøleskap Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Parasite og Jojo Rabbit er bra. The Lighthouse er helt grei. Har også sett The Irishman nylig og i typisk Scorsese-stil er den altfor lang. Gøy å se Joe Pesci igjen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 The Lighthouse var helt fantastisk. Ble veldig overrasket over slutten, var en av de filmene som du ikke helt forstår før du ser den et par ganger tror jeg for å vær ærlig. Willem Dafoe spiller nok en av sine om ikke beste så ihvertfall bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) "I'm Spartacus! Endret 6. februar 2020 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Er denne utgaven av Metropolis verdt prisen den ligger ute for på ebay? Har en lik utgave i perfekt stand, fortsatt forseglet, som jeg tenkte å selge. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Hvordan går det med Oscars i natt da? Får vi en overraskelse med Parasite? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 På den ene siden så er hele Oscar-sirkuset korrupt, latterlig og burde blitt bygd opp på nytt. På den andre siden så vil man jo gjerne at de gode filmene som fortjener å vinne får anerkjennelsen. Håper på Parasite selv. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Ser på svensk TV4 - de har en reporter på "röda mattan" - så gikk Penelope Cruz forbi - så ropte han like greit: Hello Salma Hayek etter henne og håpet på en liten prat ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Mr_Spock skrev (4 timer siden): Hvordan går det med Oscars i natt da? Får vi en overraskelse med Parasite? Comma Chameleon skrev (3 timer siden): På den ene siden så er hele Oscar-sirkuset korrupt, latterlig og burde blitt bygd opp på nytt. På den andre siden så vil man jo gjerne at de gode filmene som fortjener å vinne får anerkjennelsen. Håper på Parasite selv. Oscar er den kjedeligste utdelingen hvor det stort sett er bare Drama filmer som vinner De nominerer andre sjangere bare for at det skal se bedre ut 2014: Oscar voters were on average 63 years old. 76% of them were men, and 94% of them were white. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Oscars bryr meg faktisk midt i ræva. Aldri fulgt med på det surret der. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Wow, Parasite tok hele pakka! Kult. Nattens tale vant Joaquin Phoenix ? Oscars er langt fra perfekt, men det er liksom det eneste vi har, jeg som er glad i film følger selvsagt med på det. ymmv. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Oscar-panelet er så homogent at det er en utdeling som mister litt kredibilitet for min del, men prisene har fortsatt enorm betydning. Fortjent at Parasite tok beste film og regi. Hadde dog "håpet" på flere priser til 1917, men den vant heldigvis beste foto og beste lydmiks. Ville vært en skandale om den ikke vant det. At den ikke tok beste produksjonsdesign synes jeg var litt rart. Mye flaue utsagn i går forresten. Fra intervju med Bong Joon-ho på rød løper: "Why did you decide to have the film in Korean?" Nei, hvorfor lager en koreansk regissør en sosialt kritisk film om koreansk klassetilhørighet med koreanske skuespillere som snakker koreansk mon tro? Jesus christ for noen brødhuer noen av disse amerikanerne er. Endret 10. februar 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 (endret) Oscar har nå et rykte på seg for å være kommersiell på mer enn èn måte. The winner is the highest bidder. Endret 12. februar 2020 av vidor Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Mala skrev (På 10.2.2020 den 5.22): Oscars bryr meg faktisk midt i ræva. Aldri fulgt med på det surret der. Samme her. Selve "showet" er også noe av det kjedeligste man kan se på. Oppramsing av filmtitler med påfølgende takketaler som nesten utelukkende er de samme flosklene man har hørt utallige ganger før. Skjer det noe utenom det vanlige så vil det dukke opp i nyhetene uansett. Å bruke oskarprisene som en guide til de beste filmene har også vist seg å være risikosport for min del. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Synes det har vært gode vinnere av beste film de siste årene, med unntak av drepende kjedelige Moonlight da. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Kjøleskap skrev (15 minutter siden): ...med unntak av drepende kjedelige Moonlight da. Fantastisk film synes nå jeg. ;) Fikk sett Parasite i helga. Hadde skyhøye forventninger, så ble kanskje noe skuffet. Men for all del et solid stykke håndverk og en kanon film. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Har noen sett Portrett av en kvinne i flammer? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Herlig at Joaquin fikk en Oscar. Burde fått en for lengst for Gladiator også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Han har da en fra før? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 2 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Han har da en fra før? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå