Mr_Spock Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Han hadde med Trolljegeren blant de som ikke helt nådde opp - spenstig. Men å ikke nevne Interstellar var skuffende. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Mr_Spock skrev (9 timer siden): Jeg ser heller Green Lantern 10 ganger enn en runde med 6 Underground, men RR fikk 27 mill $ for 6 Underground, så han er uansett fornøyd - filmen kostet mer enn The Irishman ? For meg - den dyreste & dårligste Netflix filmen hittils (6U altså). Fæl kombo egentlig ? Ja det var møl fra første minutt faktisk. Imponerende! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Jeg var glad Lady bird kom på Netflix. Hadde planer om å kjøpe denne da jeg liker Sairse Ronan som skuespiller. Og har det meste av henne. Har ikke sett ferdig filmen, en litt dypere og annerledes ungdoms-drama.. Endret 18. desember 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Virker som Star Wars får relativt har medfart nå. Mitt inntrykk er at den opprettholder preget de siste filmene har hatt, at det er Marvel-filmer ikledd Star Wars-drakt, helt blottet for oppfinnsomheten og universbyggingen George Lucas var god på. Tydelig at denne trilogien mangler en tydelig plan. Endret 18. desember 2019 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Kino i kveld, gleder meg Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Kan hende det ikke blir så ille? Leser at den nye Star Wars filmen både ser lekker ut og er spektuakulær - sett forventningene skikkelig lavt for handlingen osv - så kan hende man får en god opplevelse. Jeg anbefaler også å se den i 3D hvis man har sans for det - det gjør disse filmene enda mer spektakulære - og de 2 første har helt ok 3D. Jeg håper veldig at denne filmen også slippes i 3D på blu ray. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 13 hours ago, Buddy Dakota said: Virker som Star Wars får relativt har medfart nå. Mitt inntrykk er at den opprettholder preget de siste filmene har hatt, at det er Marvel-filmer ikledd Star Wars-drakt, helt blottet for oppfinnsomheten og universbyggingen George Lucas var god på. Tydelig at denne trilogien mangler en tydelig plan. Det er akkurat det som plager meg noe voldsomt. Det virker som om trilogien er planlagt film-til-film, og ikke sånn ish hele veien gjennom fra før TFA ble laget.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) Claudine Auger 1942 - 2019 , Domino fra 007 Endret 19. desember 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Mala skrev (På 18.12.2019 den 15.53): Kino i kveld, gleder meg Så hva synes du? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Siste filmen var mye bedre enn den forrige, det håper jeg i alle fall man kan være enige om. Ingenting banebrytende. Oppskriftmessig kan man vel kalle det, men hadde en god opplevelse jeg. Mange kule bilder i alle fall 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Så reklame for en kommende norsk film. Handler om en som har superevner et eller annet. Tror det sto den heter Torden(?). Noen som vet mer, link? Fant ikke noe på IMDb Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Kommende film av Nolan - kan bli rått ? 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Mr_Spock skrev (11 timer siden): Så hva synes du? Koste meg jeg altså Helt klart bedre enn forrige film som va ganske meh i grunn. En fin avslutning. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 On 12/18/2019 at 11:43 AM, Gouldfan said: Jeg var glad Lady bird kom på Netflix. Hadde planer om å kjøpe denne da jeg liker Sairse Ronan som skuespiller. Og har det meste av henne. Har ikke sett ferdig filmen, en litt dypere og annerledes ungdoms-drama.. Kjekk film! Litt Linklater, litt Baumbach. Men også veldig 'egen', uten at det går ut over troverdigheten, tvert imot, jeg opplevde den svært autentisk. Sairse Ronan gjør en god og flerdimensjonal karakter, uten å miste tenåringsdumskap. Greta Gerwig ser ut til å ha gjort en god jobb med manus og regi. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Mr_Spock skrev (49 minutter siden): Kommende film av Nolan - kan bli rått ? Dette blir rått. Konseptet ser veldig kult ut, og Nolan er ekspert på slike filmer. Vet allerede nå at jeg skal booke billetter til IMAX-premieren på Odeon for jeg blir å digge den filmen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Auger er den første hovedrolle Bond girl som tar kvelden (Julie Christie , Welch , Dunaway var alle kandidater til rollen som Domino) Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Lady Bird må være noe av det mest middelmådige jeg har sett. Helt standard "coming of age"-greie om en helt standard rebelsk tenåring hvor det virkelig ikke skjer noe interessant. Hva var det alle kritikerne så i denne igjen? Eighth Grade var bedre på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 100% enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 (endret) OHMSS 50 år ! Blofeld : "Merry x-mas , 007 !" Endret 20. desember 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Så den siste star wars filmen, var utrolig bra. Mye cgi og flere ganger hvor det var humor, gleder meg til neste.. bare det ikke tar 1-2 år før jeg har glemt hele sjangeren igjen ? Likte hvordan fristelsen for den mørke siden og jeg fikk vite mer om bakgrunnen til Rey ble utspilt i filmen, var faktisk ikke noe negativt jeg kan komme på. Pengene vel brukt, utenom de få parkerings mulighetene som var utenfor ? (Star Wars: The Rise of Skywalker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå