DukeRichelieu Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Problemet med kino nå om dagen er at det utrolig nok er folk som er frekke nok eller uvitende nok til å faktisk sitte med telefonen under kinoen. Ekstremt forstyrrende når sånt skjer. Jeg har hysjet på folk som sitter i nærheten. Å be folk ta vekk telefonen er noe verre. Og er salen stor nok kan man ikke nå de som eventuelt sitter langt vekke (men fortsatt nær nok til å bråke eller forstyrre). Vedr. pris er jeg også enig i at det er i dyreste laget. Jeg greier fint billetten, men tenker det svir bra om en større familie har lyst på kino en kveld. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Folk er vel hovedgrunnen til at jeg stort sett ikke gidder å dra på kino. Folk er grusommme. Endret 6. desember 2019 av Mala 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Enig i at det er mye idioter der ute, men stort sett går det bra. Det er også veldig avhengig av hvilken film det er snakk om. Smale filmer har generelt et behagelig publikum, mens jo bredere en film er dess flere hensynsløse idioter kan du forvente. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Kirk Douglas 103 år. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Opplever også kinopublikum som bedre hvis man drar litt utenom de mest populære tidene. Før middag på søndager f.eks. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Eneste jeg merker sånt er på storfilmer. Snakking osv. Også er det folk som absolutt ikke sitter på plassen sin. Kjedelig når andre har betalt for nummererte sitteplasser, og pes å krangle om plassene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) Rene Auberjonois RIP (Pskolen 5 , Kong '76 , Star Trek) Endret 9. desember 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg pleier også å kjøpe billetter for setene rundt meg, så vet jeg at jeg får det rolig og fint. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Mala skrev (8 timer siden): Dyrt kinobesøk. Det var kødd, men hadde vært morsomt å prøve en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) Beverly Hills Cop 35 år , knallavslutning på '84 ----------------------------------------- Noen som har kjøpt boka om Olsenbanden , tror nok jeg har hørt det meste om serien mht anekdoter Endret 10. desember 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Det som er digg med å være lærer er alle disse feriene hvor man kan dra på kino når som helst så lenge de viser filmen. Det er en fare for å få masse unger der, spesielt på de større blockbusterne, men stort sett er det ganske rolig og fint - og på Odeon på Storo i Oslo kan man ofte sette seg på de dyre stolene uten at det gjør noe... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Radovan skrev (På 10.12.2019 den 15.52): Beverly Hills Cop 35 år , knallavslutning på '84 ----------------------------------------- Noen som har kjøpt boka om Olsenbanden , tror nok jeg har hørt det meste om serien mht anekdoter Kjøpt, men ikke lest. Jeg synes i grunn vi har vært sulteforet på informasjon om hvordan disse filmene ble laget og hvordan de tenkte, så jeg håper det er noe nytt som kommer frem i denne boka. Dessverre lages den kanskje litt for sent, for det hadde vært gøy med noen grundige intervjuer av skuespillerne. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Vurderer starte på The Irishman i kveld, men den er jo så lang. :/ Noen andre filmtips for kvelden? :) Lyst å se noe BRA. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 6 Underground, nyeste filmen til Michael Bay. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Ja for det var en terningkast 6 film...... Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Filmpolitiet har også laget en liste med top 10 filmer fra 2010 -tallet (som de gjorde med serier også): https://p3.no/filmpolitiet/2019/12/topp-10-filmer-fra-2010-tallet/ Flere jeg ikke har sett, fordi temaet ikke interesserer meg, men noen godbiter også. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Jotun skrev (11 minutter siden): Ja for det var en terningkast 6 film...... Jeg ser heller Green Lantern 10 ganger enn en runde med 6 Underground, men RR fikk 27 mill $ for 6 Underground, så han er uansett fornøyd - filmen kostet mer enn The Irishman ? For meg - den dyreste & dårligste Netflix filmen hittils (6U altså). Fæl kombo egentlig ? Endret 15. desember 2019 av Mr_Spock 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 19 minutes ago, Mr_Spock said: Filmpolitiet har også laget en liste med top 10 filmer fra 2010 -tallet (som de gjorde med serier også): https://p3.no/filmpolitiet/2019/12/topp-10-filmer-fra-2010-tallet/ Flere jeg ikke har sett, fordi temaet ikke interesserer meg, men noen godbiter også. Virker som en liste som er kokt i sammen på veldig kort tid.. 2 filmer fra 2019.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå