Comma Chameleon Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Batman V Superman får en 4/10 hos meg. Tar man det som er bra med filmen blir den sikkert under et kvarter lang. Ganske skuffende, da Henry Cavill er perfekt som Superman men aldri får filmen han fortjener. Batfleck er også bra, men bryr meg ikke like mye da vi fikk en fantastisk trilogi fra Nolan. Så Dark Knight og Dark Knight Rises her om dagen for sikkert tredje eller fjerde gang. Fantastiske filmer, og da med Dark Knight som den klart beste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Jeg har en pet peeve, med konseptet at det finnes mer enn en superhelt om gangen, en ting er X-men hvor mange har en mutasjon. Men Batman og superman som eksisterer i samme univers, nope. Og enda verre er marvel cinematic universe. Bare mas og kaos, totalt ødeleggelse av suspensen of disbelief. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Fikk sett Once Upon A Time In Hollywood i kveld. Fantastisk film. Og det er helt der oppe med det beste DiCaprio har prestert noensinne. Vanvittig bra. Brad Pitt var også i storform. Rett inn som en av Tarantinos bedre filmer i mine øyne! I alle fall den følelsen jeg sitter igjen med etter visningen. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Batman V Superman får en 4/10 hos meg [klipp] Da var du raus. :-) Mulig å ta denne ned en karakter eller to. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg hadde heller ikke dansen for Batman vs Superman men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 George Lazenby 80 år Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Så Lazenby-dokumentaren "Becoming Bond" for litt siden. Meget fascinerende fyr og karrière. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Kunne aldri skjedd i dag med google osv , han bløffet seg til rollen ("jeg har gjort filmer i Tyskland og Russland , bla bla bla") Byen han kommer fra har litt mindre beboere enn Harstad dvs 24k.....var visst ikke mye å finne på der så de fikk tida til å gå med å slåss (får litt assosiasjoner til Croc Dundee , ha ha) Endret 6. september 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Oppfølgeren til The Shining kommer i høst - Doctor Sleep: http://youtu.be/BOzFZxB-8cw Mike Flanagan som regissør - han gjorde blant annet The Haunting of Hill House og Geralds Game (også Stephen King) for Netflix. Han har fått med seg blant annet Ewan McGregor. Kan bli bra? Endret 8. september 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Jeg har lest boka, som var helt ok. Senker forventningene til filmen veldig lavt - så kan det kanskje bli ok Mike Flanagan kan levere veldig gode produksjoner, som regel fritt for shaky cam og annet faenskap. Endret 8. september 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Er skeptisk, men har blitt veldig imponert over Mike Flanagans filmer til nå så ser absolutt frem til Doctor Sleep. Absentia, Hush, Ouija: Origin of Evil og The Haunting of Hill House er jo helt fantastiske verk, og jeg ser ikke noen grunn til at han ikke skal greie å treffe blink nok en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Nei. Ante Valente : Neida , neida , neida.....det vil suge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 https://variety.com/2019/film/reviews/toronto-fia-beautiful-day-in-the-neighborhood-review-tom-hanks-1203327404/ Hanks til tross , tror den vil floppe utenfor US , ingen vet hva det er for noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Cold blooded murder 4/6 , kanskje mer thriller enn ren kf , seriemorder på fære Le , Carter Wong , Michael Chan & Bolo.....første gang på YT , grei nok Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Spent om mange drar å ser Ad Astra på grunn av simpelt Brad Pitt in Space. Føler mange kommer til å forvente seg Interstellar, når det tross alt er en film av mannen bak Two Lovers og Little Odessa, og dermed ser forbi det som i det minste alle burde se fungere svært bra med filmen. Enda ikke helt sikker hva jeg synes om filmen etter pressevisningen i helgen, men Pitt gjør en så bra rolle i filmen at han burde få Oscar-nominasjon. Følte egentlig Lost City of Z var en bedre film helhetlig av James Gray, mens Brad Pitt gruser i Ad Astra når det kommer til skuespillet at de fleste som ser filmen burde bli enig i det, uansett hva de mener om filmen i seg selv. https://variety.com/2019/film/reviews/toronto-fia-beautiful-day-in-the-neighborhood-review-tom-hanks-1203327404/ Hanks til tross , tror den vil floppe utenfor US , ingen vet hva det er for noe Utenfor topp 5 første uka på norske kinoer f. eks? Personlig fra mitt ståsted så mener jeg at om at hvis en film tjener mer enn sitt budsjett, så er det ikke en flopp. Og en film som det så burde den klare å komme inn på topp 5 første uka, kanskje topp 3. Enkelte kaller jo filmer som gjør det bra på kino, men med elendig anmeldelser/omdømme for en flopp også her. De fleste Tom Hanks-filmer har ikke gjort det bra utenfor Toy Story når det kommer til kinogjengere de siste åra i selv USA. Tom Hanks er liksom ikke en skuespiller som spiller i filmer som gjør store kinotall worldwide heller, og de siste filmene hans som så vidt har bikka 200M USD er den siste Dan Brown-filmen og Sully-filmen hans. Tror Beautiful Day in The Neighborhood ikke trenger kjennskap til Mr. Rogers for at folk kan få interesse for å se filmen utenfor USA. The Post trodde mange ikke ville gå over sånn i noe særlig mer enn noe i overkant av 100M USD med worldwide tall, men likevel kunne den filmen sikkert nådd 200M USD om 20th hadde promotert den bedre internasjonalt når den endte opp på nesten 180M USD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Goldfinger 55 år i dag...... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 «The Dark Tower» Herregud for en fantastisk film. Hvor har den vært!! Denne må dere se. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Seriøst? Shit,der er vi uenige! Eventuelt skjønte jeg ikke ironien... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Søppelfilm spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå