Mr_Spock Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg har ikke fått sett nr 2 enda, har den i hylla, skamme seg! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Gleder meg til John 3 Wick, ja. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Vurderer å se John Wick 3 på 17 Mai Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Hadde ett gjensyn med Schindler's List i kveld, har vel ikke sett den siden..tidlig 2000 eller noe. Følelsen man sitter igjen med etter filmen er i grunn ubeskrivelig. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Hadde ett gjensyn med Schindler's List i kveld, har vel ikke sett den siden..tidlig 2000 eller noe. Følelsen man sitter igjen med etter filmen er i grunn ubeskrivelig. Veldig bra film, en av de beste. Lenge siden jeg har sett selv, på tide med et gjensyn snart. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Ser Siste Mohicaner fra 1992. Syns ikke den har tapt seg på snart 30 år. Stilig film. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg så John Wick 3 i går. Flott oppfølger. Spent på fortsettelsen av universet til John Wick nå mer enn noensinne.Alt det med hundene til karakteren Halle Berry spiller i filmen liker kanskje ikke PETA, men fuck PETA. Herregud, så fenomenale triks filmen har med dem. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Bra at John Wick 3 gjør det bra nok til en tilsynelatende ny film i serien etter foreløpig Box office denne helga i USA. Det får ikke mye fokus i filmen, men 3'ern introduserer smått hva som er ment å være en spinoff-film, som har vært i utvikling i flere år allerede. Det er også under utvikling en TV-serie rundt The Continental, hotellkjeden som er sentralt i filmene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Såvidt jeg kan se har det ikke vært mye oppmerksomhet rundt The Mule (2018), av og med Clint Eastwood. Jeg så denne på 17. mai og det er en av de bedre filmene jeg har sett på lang tid og den klart beste av filmene Eastwood selv har regissert og produsert (også bedre enn Gran Torino for min del). Den er inspirert av en sann historie om en fyr som kjørte narkotika i 10 år uten å bli tatt og premisset er at en gammel, hvit mann uten rulleblad eller trafikkanmerkninger sannsynligvis aldri vil bli mistenkt for å kjøre narkotika (og derfor er den ideelle narkokurer). Det blir en god blanding av Narcos med feelgood-komedie og et mordomt skråblikk på rasistiske fordommer i sørstatene. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Har registrert The Mule (2018) og har den på lista - gleder meg til å se den etterhvert! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Takk for omtalen av filmen! Hadde registrert at filmen var kommet og ble interessert da Clintern lager utrolig gode filmer. Godt å se at denne er bra også. Blir nok en titt i løpet av de neste dagene. Helt utrolig at han er 88 år og holder på slik. Å lage film er ikke lett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Har enda ikke sett American sniper. Må se den snart. Enig at Clint sine filmer er gode inkl The Mule, men likte nok Gran Torino bedre. Firefox er min personlige favoritt, men de fleste er bra. Ser der er en del jeg ikke har sett enda Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Firefox ja, den var det lenge siden man har sett, slang inn en bestilling på den på blu ray. Etter å ha sjekket merittlisten hans på imdb, ble det også bestilt Every Wich Way But Loose & Any Wich Way You Can Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) Har jeg gått glipp av noe? Hvorfor har Audrey Hepburn (Breakfast at Tiffany's) hoppet så høyt på IMDb's starmeter? Endret 19. mai 2019 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 (endret) Må si det er jævla dårlig fokus Long Shot har fått i norsk presse. Dette er nok en av de bedre komediene fra Hollywood de siste årene. Den lille birollen til Alexander Skarsgård alene er verdt billetten. Så herlig parodi på Justin Trudeau. BTW: John Wick 4 er annonsert allerede for mai 2021. Endret 21. mai 2019 av Maury Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Må jo blir en av årets beste filmer det her? Robert Eggers The Lighthouse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Såvidt jeg kan se har det ikke vært mye oppmerksomhet rundt The Mule (2018), av og med Clint Eastwood. Jeg så denne på 17. mai og det er en av de bedre filmene jeg har sett på lang tid og den klart beste av filmene Eastwood selv har regissert og produsert (også bedre enn Gran Torino for min del). Den er inspirert av en sann historie om en fyr som kjørte narkotika i 10 år uten å bli tatt og premisset er at en gammel, hvit mann uten rulleblad eller trafikkanmerkninger sannsynligvis aldri vil bli mistenkt for å kjøre narkotika (og derfor er den ideelle narkokurer). Det blir en god blanding av Narcos med feelgood-komedie og et mordomt skråblikk på rasistiske fordommer i sørstatene. Såg denne etter du skrev om den. Litt annerledes enn eg såg for meg, men god film. Eneste var at de to tre scenene der han liksom skulle ha fordommer virket fryktelig "inneklemt" og tilfeldig. (motorsykkel lespene og det svarte paret). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Må jo blir en av årets beste filmer det her? Robert Eggers The Lighthouse. Jævla spent ihvertfall. Mye god buzz etter Cannes. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Se på meg, jeg filmer i svarthvitt i 2019, er jeg ikke artsy! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå