ReaveЯ Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Blir vel flere Avengers filmer etter den med bl. a Captain Marvel i spissen? ? Lenke til kommentar
T.A298 Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Blir vel flere Avengers filmer etter den med bl. a Captain Marvel i spissen? Håper for guds skyld ikke det.... 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Hva som skjer i fase 4 er ikke helt kunngjort enda. Men fase 3 med kjerne-gjengen avsluttes nå helt, og deres historier blir komplett. Første film i fase 4 er Spiderman 2, og hva som kommer etter den gjenstår å se. CM får definitivt nok en 2er etterhvert. GOTG 3 er dessverre mulig utsatt helt til 2022 pga Gunn-situasjonen, og var visst opptatt med annet prosjekt nå. Offentlig info tilsier det er planlagt med filmer i 10-15 år fremover. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Personlig er det mange flere Marvel karakterer jeg kunne tenkt meg å sett mer av, blant annet Bulldozer, Captain Axis, Carnage, Cyclops, Daredevil, Doctor Doom, Doom, Doctor Octopus, Electro, Green Goblin, Banshee og sist men ikke minst Galactus. Dette er da bare noen av de jeg kunne tenkt meg å sett, de fleste som har vært til nå har jo stort sett vært de mest kjennte i Marvel Universet og jeg skjønner jo den, det er vel det som selger. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Offentlig info tilsier det er planlagt med filmer i 10-15 år fremover. Endret 4. april 2019 av MKej 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Hva som skjer i fase 4 er ikke helt kunngjort enda. Men fase 3 med kjerne-gjengen avsluttes nå helt, og deres historier blir komplett. Første film i fase 4 er Spiderman 2, og hva som kommer etter den gjenstår å se. CM får definitivt nok en 2er etterhvert. GOTG 3 er dessverre mulig utsatt helt til 2022 pga Gunn-situasjonen, og var visst opptatt med annet prosjekt nå. Offentlig info tilsier det er planlagt med filmer i 10-15 år fremover. Black Widow blir nok den første filmen i 2020, da castingen har starta der med David Harbour (Stranger Things, Hellboy) og Rachel Weisz allerede casta sammen med Florence Pugh. Så er det litt ekstra chatter om Doctor Strange 2, med Nightmare som sentral skurk. Etter det så blir The Eternals hvor Marvel ser ut til å være i forhandlinger med Angelina Jolie om en sentral rolle. Så etterfulgt av en Shang-Chi film og oppfølgere av noen etablerte karakterer. Lenke til kommentar
T.A298 Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ser faktisk mer frem til Joker-filmen enn Avengers tror jeg. Infinity War var utvilsomt bra, trolig er også Endgame kanonbra, men savner en film uten humor og som spiller litt mer på det "psykotiske", i mangel på bedre ord. En seriøs film uten humor (a la marvel), samt uten sensur. Tror Joker kan bli en fantastisk film. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Fikk akkurat sett Hevi reissu, en film jeg har gledet meg til. Utrolig morsom og sjarmerende film. Enda en film som for min egen del bekrefter hvor utrolig mye bedre Finland er på film enn Norge i moderne tid. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Bad Times at the El Royale, denne hadde jeg virkelig sansen for altså! Mye nydelig i denne filmen her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Absolutt enig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Fikk akkurat sett Hevi reissu, en film jeg har gledet meg til. Utrolig morsom og sjarmerende film. Enda en film som for min egen del bekrefter hvor utrolig mye bedre Finland er på film enn Norge i moderne tid. Vi har også sett Hevi Reissu, og synes den var veldig god! God tørr finsk humor! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-47854805 Bondjenta Nadja Regin er død (Kerims dame i FRWL & dansern Bonita i GF) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hyped! Utrolig synd at ikke JJ fikk regissert forrige filmen. Han jobber for helhet i filmene og en sammenhengende historie, noe som ble ødelagt med forrige filmen. Har håp for denne da! Fikk frysninger av latteren på slutten Lenke til kommentar
T.A298 Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Føler at dette burde vært episode 8. La oss se om de endelig klarer å legge fra seg SJW crap og lage en ordentlig bra film. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Er det faktisk sant at Rian Johnson skal regissere eller skrive en egen Star Wars trilogi? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Føler at dette burde vært episode 8. La oss se om de endelig klarer å legge fra seg SJW crap og lage en ordentlig bra film. Ja kvinner i hovedroller huffameg. 3 Lenke til kommentar
T.A298 Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Ja kvinner i hovedroller huffameg. Har da vel ingenting imot kvinner i hovedroller? Herregud.. Poenget er at de fint kan la politikken utebli fra en sånn film. Endret 13. april 2019 av T.A298 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Har da vel ingenting imot kvinner i hovedroller? Herregud.. Poenget er at de fint kan la politikken utebli fra en sånn film. Hvilke politiske parti rekrutterte de til i filmen mener du? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Føler at dette burde vært episode 8. La oss se om de endelig klarer å legge fra seg SJW crap og lage en ordentlig bra film. Skjønner ingenting av denne kommentaren. Er jeg blind som ikke ser noe som helst "SJW" i disse filmene? Og dessuten, alle filmene som "Anti-SJW"-folkene kritiserer og skal boikotte, viser seg å være de aller største globale pengeinntjenerne. Så det er rimelig åpenbart at det er nettopp dette folk flest har lyst til å se. Å bli angrepet av "Anti-SJW" er nesten blitt et kvalitetsstempel nå. Da veit du at det blir en hit. Endret 13. april 2019 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå