Dubious Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Har sluttet å laste ned filmer da filmene er bedre på Blu-ray, så jeg skriver de på ønskelisten og får de til bursdag og jul, så jeg har knapt brukt penger på filmer ifjor Betaler for Netflix i år, så jeg ser en del filmer der, men ingen filmer som jeg skriver på ønskelisten Nedlasting tar så lang tid, siden man må laste ned de på 40 GB skal man ha Blu-ray kvalitet Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) Nedlasting tar så lang tid, siden man må laste ned de på 40 GB skal man ha Blu-ray kvalitet ... for ikke å snakke om at det er ulovlig, i tillegg til at skaperne ikke får en krone. Endret 24. februar 2019 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 CDON har jo tilbud i helga, for oss som fremdeles liker disker i skapet. Jeg fikk f.eks. MI: Fallout, A Cure For Wellness, Assassin's Creed til 52 kr stykket. Og ikke minst Get Out til 39. Upgrade til 79,- Slike priser åpner lommeboka mi i hvert fall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) Upgrade er liksom Venom, bare mye mye bedre. Til tider virker det som at dialogen til Venom var rappa/basert på noe fra førstnevnte. Endret 24. februar 2019 av Maury Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) CDON har jo tilbud i helga, for oss som fremdeles liker disker i skapet. Jeg fikk f.eks. MI: Fallout, A Cure For Wellness, Assassin's Creed til 52 kr stykket. Og ikke minst Get Out til 39. Upgrade til 79,- Slike priser åpner lommeboka mi i hvert fall. Det ble noen her også fra Cdon - 3D titler jeg er mest interessert i for tiden. Som tidligere nevnt er det bra tilbud hos Platekompanier også i helgen. Edit: Godt å lese at det ikke bare jeg som er "rar" og synes det er naturlig å betale for film Endret 24. februar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Hemsworth som Hulk Hogan.....så da spørs det om han kan filme He-Man i Praha om han skulle være kandidat til rollen --------------------------------------------- Jesse Ventura : "The Luster , not the Hulkster. Lust is his name !" Monsoon : "His name is Hulk , Jess" lol ! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Nedlasting tar så lang tid, siden man må laste ned de på 40 GB skal man ha Blu-ray kvalitet Det er bokstavelig talt ingen som ser kvalitetsforskjellen mellom en rip på 40 GB og en på 10 GB. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Det er bokstavelig talt ingen som ser kvalitetsforskjellen mellom en rip på 40 GB og en på 10 GB. Mange ser og hører forskjell De som ikke ser forskjell er de som kan laste ned den på 1GB 3 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Spennende at Triple Threat endelig er på vei. Har gledet meg til den ein stund. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Det er bokstavelig talt ingen som ser kvalitetsforskjellen mellom en rip på 40 GB og en på 10 GB. Det er jo veldig stor forskjell kvaliteten til rippene.En på 40gb kan lett se ut som en på 8gb. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) ... for ikke å snakke om at det er ulovlig, i tillegg til at skaperne ikke får en krone.This. Jeg jobber i filmbransjen og det må være omtrent umulig å finne den lovlig den hvis jeg skal laste ned en film. Gamle filmer er mer ok, kanskje. Men jeg har faktisk måttet laste ned en film jeg selv har vært med på å lage en gang. Det var ganske nedtur. Fikk kjøpt den senere, heldigvis. Endret 4. mars 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Hva skal dere se ila helgen? Foreløpig står det mellom gjen-seing av Interstellar, eller Gifted (2017). Men hvem vet. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Blir garantert å se noen filmer i helgen, ofte bruker jeg "lukke øynene og peke" metoden på backlog hylla Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Egentlig skal jeg bruke tiden jeg er hjemme i helgen på å se TV-screenere for denne våren, men kjøpte The Stanoff At Sparrow Creek på amerikanske iTunes-kontoen min forrige helg, så skal prøve å ta meg tid til å se på den. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Siste ukene har jeg sett mye på Rifftrax, Det er mystery science theater 3000 folka som komentere over dårlige filmer fremdeles. Kommer sikkert til å se et par b-filmer der i helgen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Listen min er litt endret. I kveld skal jeg se Green Book og Mid90s Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Green Book er crap i grunn, men Ali og Mortensen klarer å i det minste redde filmen. Mid90s er fantastisk. Ikke forventet at Jonah Hill skulle debutere så bra på regi. Endret 8. mars 2019 av Maury Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Hva skal dere se ila helgen? Foreløpig står det mellom gjen-seing av Interstellar, eller Gifted (2017). Men hvem vet. Holder på å se opp alt fra Tony Scott, neste på lista er Déjà Vu (2006) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Enemy of the State og Crimson Tide er filmer jeg har rata 8/10 begge ser jeg. Tror jeg har sett Man on Fire og Unstoppable, er ikke sikker. Står på watchlista hvertfall. Samme med Déjà Vu, er ikke sikker men ser interessant ut. Har lina opp Gorillas in the Mist til å se. Har lyst å se Ghostbusters igjen også, lenge siden nå. Endret 8. mars 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Mid90s er fantastisk. Ikke forventet at Jonah Hill skulle debutere så bra på regi. Filmen var noe annet enn det jeg er vant til! Perfekt var den og =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå