Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver meg på nytt med dette spørsmålet:

 

Jeg var og kikka litt på Cdon.Com da jeg så Spider-man 2.1. Hvordan er den? Tenkte meg og kjøpe den og The Gladiator Exended.

P.s begge er på tilbud og jeg anbefaler dere og ta en liten titt innom ;)

8871627[/snapback]

 

Spider-man 2.1? :dontgetit:

 

Gladitaor er kjempebra :thumbup:

Lenke til kommentar
Vurderer å se The Shawshank Redemption nå.

Tror jeg har sett litt av den før, men husker ikke noe.

Er den verdt å sitte oppe for?

8871634[/snapback]

Om du er motivert til å se den, så er det absolutt verdt det. Den varer dog i over 3 timer, så du skal ikke være altfor trøtt. På en annen side så er det ikke så veldig vanskelig å holde seg våken til en god film.

Lenke til kommentar
Vurderer å se The Shawshank Redemption nå.

Tror jeg har sett litt av den før, men husker ikke noe.

Er den verdt å sitte oppe for?

8871634[/snapback]

Om du er motivert til å se den, så er det absolutt verdt det. Den varer dog i over 3 timer, så du skal ikke være altfor trøtt. På en annen side så er det ikke så veldig vanskelig å holde seg våken til en god film.

8871670[/snapback]

 

Den versjonen jeg har varer ikke over 3 timer. :hmm:

 

Varer bare i 2 timer og 15 minutter den...

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Hmm, mener å huske at den varer i over 3 timer jeg. Mulig det finnes forskjellige versjoner. Men klarer ikke helt å se det for meg heller. I hvert fall ikke med en hel times forkjsell.

 

Så forresten "the Departed" tidligere i kveld (ruinerte den ikke på samme måte som Metalheart ved å dele den inn i ti deler forresten...) Klarer ikke helt å se hva som er så stort med den filmen, enda jeg prøver. Det at jeg ikke er så veldig fan av DiCaprio gjør det ikke så veldig mye bedre, men klarer ikke å leve meg helt inn i handelsene i filmen. Filmen har ingen dødpunkter slik jeg ser det, men jeg føler ikke at den tar helt av noe sted heller. Er det noe jeg ikke ser, eller er ikke filmen så fantastisk som alle skal ha den til?

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Hmm, mener å huske at den varer i over 3 timer jeg. Mulig det finnes forskjellige versjoner. Men klarer ikke helt å se det for meg heller. I hvert fall ikke med en hel times forkjsell.

 

Så forresten "the Departed" tidligere i kveld (ruinerte den ikke på samme måte som Metalheart ved å dele den inn i ti deler forresten...) Klarer ikke helt å se hva som er så stort med den filmen, enda jeg prøver. Det at jeg ikke er så veldig fan av DiCaprio gjør det ikke så veldig mye bedre, men klarer ikke å leve meg helt inn i handelsene i filmen. Filmen har ingen dødpunkter slik jeg ser det, men jeg føler ikke at den tar helt av noe sted heller. Er det noe jeg ikke ser, eller er ikke filmen så fantastisk som alle skal ha den til?

8871743[/snapback]

 

Jeg har også sett The Departed. Jeg klarte heller ikke å se hva som var så stort med den. Den var grei underholdning. That's it :)

Lenke til kommentar

^^Okay, jeg begynner å bli litt småsløv nå. Trodde jeg leste at du også skulle se Schindler's List...

 

 

Men Metalheart hvordan går det an å se bare slutten på The Good, The Bad and The Ugly. Den er da ikke så fantastisk, og ødelegger ikke det resten av filmen til senere?

Endret av manamind
Lenke til kommentar
^^Okay, jeg begynner å bli litt småsløv nå. Trodde jeg leste at du også skulle se Schindler's List...

 

 

Men Metalheart hvordan går det an å se bare slutten på The Good, The Bad and The Ugly. Den er da ikke så fantastisk, og ødelegger ikke det resten av filmen til senere?

8871804[/snapback]

 

Jeg begynte å se den forrige uke, men så sovna jeg når det var en time igjen, så jeg skal se den siste timen.

 

Jeg kan der med å dele opp filmer :tease:

Lenke til kommentar
^^Okay, jeg begynner å bli litt småsløv nå. Trodde jeg leste at du også skulle se Schindler's List...

 

 

Men Metalheart hvordan går det an å se bare slutten på The Good, The Bad and The Ugly. Den er da ikke så fantastisk, og ødelegger ikke det resten av filmen til senere?

8871804[/snapback]

 

Hehe...

Blir ikke så jeg ser den likevel.

Begynner å bli litt trøtt nå, og så frister det litt med en episode av Heroes i stedet.

Lenke til kommentar
Er den verdt å sitte oppe for?

8871634[/snapback]

Uten tvil. Ingen har bedre fortellerstemme Morgan Freeman.

8872001[/snapback]

 

Amen, Kiefer Sutherland (jfr Phonebooth) har også en grom stemme.

 

Metalheart:

"This is blasphemy! This is madness!" er vel alt jeg trenger å si.

 

Det nytter ikke å se en film av Schindler's Liste hvis du ikke er "klar" for den, mentalt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Prøver meg på nytt med dette spørsmålet:

 

Jeg var og kikka litt på Cdon.Com da jeg så Spider-man 2.1. Hvordan er den? Tenkte meg og kjøpe den og The Gladiator Exended.

P.s begge er på tilbud og jeg anbefaler dere og ta en liten titt innom ;)

8871627[/snapback]

 

Spider-man 2.1? :dontgetit:

 

Gladitaor er kjempebra :thumbup:

8871646[/snapback]

 

Sett Gladiatoren men ikke Exended altså forlenget versjon.

Spider-man 2.1 er vist Spider-man 2 exended.

Lenke til kommentar

Schindlers liste ble for meg litt vel ødelagt av at jeg så den på kino med klassen. Når man ser en så gripende film mens en kompis sitter og råkliner med damen gjennom hele filmen på raden foran så er det litt... provoserende.

 

Seriøst, det er litt snodig å finne romansen når dusinvis på dusinvis av mennesker blir henrettet på skjermen.

Lenke til kommentar
Schindlers liste ble for meg litt vel ødelagt av at jeg så den på kino med klassen. Når man ser en så gripende film mens en kompis sitter og råkliner med damen gjennom hele filmen på raden foran så er det litt... provoserende.

 

Seriøst, det er litt snodig å finne romansen når dusinvis på dusinvis av mennesker blir henrettet på skjermen.

8872233[/snapback]

 

Enig, de fleste filmer blir ødelagt av klassevisninger.

 

Unntakene var vel The Abyss og Ride With The Devil (western) og Phonebooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...