""" Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Absolutt ikke, men det er heller ikke noe kontroversielt ved å like de. Synes bare posten din var flåsete. Lå ikke noe mer bak det enn det. Jeg forguder filmer som The Witch, Valhalla Rising, Hagazussa, Beyond the Black Rainbow, Amer, A Field In England, I Am the Pretty Thing That Lives in the House og ekstremt mange lignende filmer, men jeg skriver jo som oftest at det er ikke filmer for alle og enhver. Er selvfølgelig klar over dette. Treige, "non-narrative" og tidvis ekstremt syrete filmer som i stor grad handler om å føle stemningen osv, enn å følge en klar historie eller karakterer. Selvfølgelig er det ikke filmer som kommer til å glede er enormt publikum. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) Har The Witch i plast i hylla - kanskje på tide å se den da Stadig litt forbedringsopplegg i hjemmekinoen min, i dag har jeg montert en mørkleggings-rullgardin i taket, like bred som lerretet. Litt sånn batcave light omvandling The Witch blir en bra testfilm! Endret 19. januar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Har noen sett Aquaman? Verdt å se? Tenkte i utgangspunktet, "Hell no", men begynte å lese anmeldelser på IMDB som lovpriset den med 10/10, men så kom jeg etterhvert ned til 2/10 og 5/10 med karakteristikker som "Garbage" og "Boring AF". Anyone? Ellers interessert i tips til en episk, storslått film til kvelden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Syns ærlig talt Aquaman var en veldig underholdende kino opplevelse. Man vet jo hva man får her med disse filmene, men kjedet meg ikke jeg altså. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Kinofilm definitivt Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Bør kanskje sees på kino etterhvert da. Noen episke filmtips til kvelden? Type Kon-Tiki. Troja. Frihetens Regn. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Lawrence of Arabia Blir ikke mer episk enn den. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Synes Aquaman var crap. Var all over the placeog visste aldri om den ville være Lord of the Rings, Jurassic Park, Star Wars eller Indiana Jones, så den kjørte en halvtime av det ene, en halvtime av det andre osv. Kjipeste var hver gang den prøvde å være morsom. Falt igjennom hver eneste gang og ble til pute-tv ala Paradise Hotel. Så jævlig flaut ble det. Og det meste av det kommer av at Jason Momoa, som jeg synes er jævlig kul, ikke eier komisk timing. Helt grusomt. Men hvis man absolutt skal se en DC-film så burde dette være den. Milevis bedre enn de andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Kommer nok aldri å se den igjen. Alt du sier er riktig, men typisk kinofilm er det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Lawrence of Arabia Blir ikke mer episk enn den. Gammel, men husker den som bra. På tide å se den igjen. Så forresten en annen film med O Toole forleden: Zulu Dawn. Bra film, og ganske episk den også. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Lawrence of Arabia er ganske langdryg. Aldri skjønt mesterverk-stempelet. The Bridge on the River Kwai av samme regissør er MYE bedre. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 The Bridge on the River Kwai Tror jeg har sett den. Ser interessang ut. Apr. Mesterverkstempel og gamle filmer: Har aldri sett Tatt av Vinden. Er det en bra film, noe å bry seg med? Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Kommer nok aldri å se den igjen. Alt du sier er riktig, men typisk kinofilm er det. Det er det, og det er grunnen til at jeg har svært lite til overs for såkalte "kinofilmer". Kinofilmer, ala Aquaman, Avatar, Gravity osv er filmer som er helt OK der og da, men som jeg ikke får noe som helst ut av etterpå. De filmene jeg virkelig liker (6 og mer av 10) er filmer jeg kan nyte på kino, på prosjektoren til en kompis, på tven hjemme eller på mobilen på toget. Det, for meg, er kanskje det aller største kvalitetstegnet som finnes. Altså, det at jeg jeg kan nyte en film sånn ca. like mye på kino som hjemme. Big Trouble in Little China er en sånn film. Set den over 200 ganger, og har sett den på mobil, ipad, pc, tv, prosjektor, kino osv. For meg er det et enormt kvalitetstegn. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) Både Gravity og Avatar har jeg sett flere ganger - og kommer å se flere ganger. Bra greier. Men sliter en del med superheltfilmer, har blitt mett på de. Liker godt Big Trouble in Little China - kanonfilm! Endret 19. januar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Gravity var fin ( uten å ha sett den på kino). Men Avatar er så kunstig spesiell at jeg får det ikke til med den. En av de merkeligste filmer jeg vet om. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Tror jeg skal ha et gjensyn med Gravity snart, min nye proj har 3D og Gravity er en av noen få filmer jeg også har 3D utgave av. Bare venter på noen 3D briller fra Ebay. Har aldri hatt særlig sans for 3D og har ikke satset på det. Kan kanskje bli moro med noen pils og en liten jævel ved siden av Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Typisk kinofilm som er verdt å se bare en gang havner på ønskelisten og blir mest sansynlig kjøpt på salg, billigere enn kino Har i grunnen sluttet å kjøpe filmer da jeg får de til bursdager og Jul, som er enda billigere.. Har også sluttet å laste ned filmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Det er det, og det er grunnen til at jeg har svært lite til overs for såkalte "kinofilmer". Kinofilmer, ala Aquaman, Avatar, Gravity osv er filmer som er helt OK der og da, men som jeg ikke får noe som helst ut av etterpå. De filmene jeg virkelig liker (6 og mer av 10) er filmer jeg kan nyte på kino, på prosjektoren til en kompis, på tven hjemme eller på mobilen på toget. Det, for meg, er kanskje det aller største kvalitetstegnet som finnes. Altså, det at jeg jeg kan nyte en film sånn ca. like mye på kino som hjemme. Big Trouble in Little China er en sånn film. Set den over 200 ganger, og har sett den på mobil, ipad, pc, tv, prosjektor, kino osv. For meg er det et enormt kvalitetstegn. Fan : "Jeg har sett alle dine filmer !" Christopher Lee : "Å nei , det har du ikke !" Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Lawrence of Arabia Blir ikke mer episk enn den. Godt tips. En film jeg har alltid har tenkt jeg skal se, men som ofte bli The Bridge on the River Kwai av samme regissør er MYE bedre. Gammel favoritt av min far, så den har jeg sett. Bra film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 produser Andy Vajna RIP (Rambo , T3 , Deadly China Doll) Vajna skal visst ha besøkt Bruce Lee under innspilling av Enter Dragon , dessverre ble det ikke noe av samarbeid pga Lee's død Lee skulle spille i en film med arb tittel Drug Terror (som narkopurk ?) , skulle bli filma i Roma akkurat som Way of Dragon....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå