Dotten Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 This just says, "My Movie Kicks More Ass Than Your Movie, Bitch!" Right? I think so... http://www.aintitcool.com/node/33007 Artig å lese at Fantastic Four får bedre kritikk enn eneren forresten. Dog skal det jo ikke mye til egentlig, selv om den filmen er ungenes favorittheltefilm (sikkert fordi den har flere superhelter). Det er jo en ren skam at når man endelig kler av Jessica Alba i en film så blir hun usynlig. En av tidenes mest irriterende scener Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Sitter å ser på Schindler's Liste for første gang. Trodde ikke at den var så utrolig kjedelig... Og så i svart hvitt da Jeg føler meg snytt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du får holde deg til filmer som Commando i framtiden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Sitter å ser på Schindler's Liste for første gang. Trodde ikke at den var så utrolig kjedelig... Og så i svart hvitt da Jeg føler meg snytt 8871405[/snapback] LOL En av tidenes filmer. Intenst rørende og utrolig fortellingsteknikk. Å nei, ikke svart-hvitt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 LOL En av tidenes filmer. Intenst rørende og utrolig fortellingsteknikk. Å nei, ikke svart-hvitt? 8871440[/snapback] Det lages ikke bra filmer i svarthvitt vet du. Det var derfor "Den lengste dagen" ble totalt kalkun (ja jeg vet den er gammel men den er fremdeles verd å nevne) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Sitter å ser på Schindler's Liste for første gang. Trodde ikke at den var så utrolig kjedelig... Og så i svart hvitt da Jeg føler meg snytt 8871405[/snapback] LOL En av tidenes filmer. Intenst rørende og utrolig fortellingsteknikk. Å nei, ikke svart-hvitt? 8871440[/snapback] Hva mente du med: Å nei, ikke svart-hvitt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du får holde deg til filmer som Commando i framtiden. 8871428[/snapback] Så sant, så sant. Jeg har jo Commando, Predator, Terminator-filmene, Dødelig Våpen og Rambo-filmene i skapet Jeg tror jeg skrur av dette jødepreiket og setter på noe litt tøffere Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hva mente du med: Å nei, ikke svart-hvitt? 8871469[/snapback] Tror han mener noe sånt som at du er teit som synes en film blir dårligere fordi den er svart-hvitt. Men jeg bare gjetter. Schindler's Liste er forøverig en fantastisk film. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hva mente du med: Å nei, ikke svart-hvitt? 8871469[/snapback] Tror han mener noe sånt som at du er teit som synes en film blir dårligere fordi den er svart-hvitt. Men jeg bare gjetter. Schindler's Liste er forøverig en fantastisk film. 8871488[/snapback] Jeg har ikke noe veldig imot svart-hvitt, men på en film som skal være kjempebra har jeg hørt og er laga i 1993 så synes jeg de kunne påkoste seg noen farger. Jeg ble faktisk ganske skuffet. Det er forståelig at filmer som er laga i 1940-årene kan være svarthvitt, men altså 1993 Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 ^^Tror det var det han mente jeg også. Er forøvrig enig også. Mye man får frem ved å lage en svart/hvitt film som man ikke får med en farge film. Se La Haine (1995), og ekstramaterialet til DVD'en der. Der får man sett hvordan filmen så ut i noen klipp med farger. Ser 10x bedre ut uten i den filmen. Schindler's Liste får etter min mening frem mye ved at den er i svart hvitt, blant annet større kontraster, og en annen tidsfølelse. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 ^^Tror det var det han mente jeg også. Er forøvrig enig også. Mye man får frem ved å lage en svart/hvitt film som man ikke får med en farge film. Se La Haine (1995), og ekstramaterialet til DVD'en der. Der får man sett hvordan filmen så ut i noen klipp med farger. Ser 10x bedre ut uten i den filmen. Schindler's Liste får etter min mening frem mye ved at den er i svart hvitt, blant annet større kontraster, og en annen tidsfølelse. 8871518[/snapback] Forstår, men jeg må si at jeg ble skikkelig skuffet. Jeg trodde jeg skulle få se en helaftens mesterfilm som visstnok skulle være kjempebra. Nå har jeg sett snart 1 time og kan si at jeg liker den mindre og mindre Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvor mye får du med deg når du driver og poster på forumet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Hvor mye får du med deg når du driver og poster på forumet? 8871541[/snapback] Jeg setter litt på pause og så skriver jeg litt og så starter jeg igjen og stopper. Starter og stopper, starter og stopper Får jeg se noe fra Auswitchz i filmen? Jeg synes det er et ganske interessant sted. edit: Når jeg har sett ferdig skal jeg skrive en anmeldelse på anmeldelse-tråden. Endret 15. juni 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg setter litt på pause og så skriver jeg litt og så starter jeg igjen og stopper. Starter og stopper, starter og stopper 8871560[/snapback] Er dette din måte å vise "respekt" på til en angivelig "mesterlig film"? Filmer skal sees i ett. Hvis du ikke engang gidder å vie filmen den oppmerksomheten den fortjener, så er det vel ikke vits i å se den. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Svart/hvitt kan ofte gjøre filmer bedre, som tidligere nevnt er La Haine et godt eksempl på dette. Må og si meg enig i at svart/hvitt kan skape en annen tidsfølelse. Hvordan ville "Grevinnen og Hovmesteren" være i farger? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Greit! Skal se resten nå! I ett, cun I'll Be back Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Svart/hvitt kan ofte gjøre filmer bedre, som tidligere nevnt er La Haine et godt eksempl på dette. Må og si meg enig i at svart/hvitt kan skape en annen tidsfølelse. Hvordan ville "Grevinnen og Hovmesteren" være i farger? 8871584[/snapback] Jeg har sett den i farger. Var helt forferdelig. Det ødela hele stemningen og vitsen med filmen... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Schindler's List er, sammen med Requiem for a Dream og The Godfather, part II, grinefilm nr 1! *Snufs* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Schindler's List er, sammen med Requiem for a Dream og The Godfather, part II, grinefilm nr 1! *Snufs* 8871612[/snapback] Gudfaren... Grinefilm? øhhh.. nei Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Prøver meg på nytt med dette spørsmålet: Jeg var og kikka litt på Cdon.Com da jeg så Spider-man 2.1. Hvordan er den? Tenkte meg og kjøpe den og The Gladiator Exended. P.s begge er på tilbud og jeg anbefaler dere og ta en liten titt innom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå