Mr_Spock Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Vet ikke om dette er rette tråden, men har spandert på meg ett Sony KD-65AF9 under black friday salget, greide ikke å la være med 25% avsalg! Hadde vært interessant å prøvde noe gode 4K filmer, men eneste 4K avspillingsboksen jeg har er en Xbox One S. Hva er oppfatningen av 4K film vs oppskalert blu ray? Er det noen som selger rimelige 4K filmer i tilfelle? Kjører stereo lyd uppsett så den forbedrede lydbiten 4K BD gir meg er ikke noe som vektlegges. Jeg synes ikke 4k vs 1080p gir så mye på 65" fra 3m (som er min titteavstand). Men hdr er jo moro, mange 4k uhd blu rays har jo dette. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Eneste du sitter igjen med er stort sett en dyrere kostnad for 4K-platene mot en marginal forskjell med mindre du sitter veldig nært. Mye av det folk kjøper av 4K filmer kommer fra råfilm som ser best ut skalert ned i den skarpheten man får i 1080p så du må plukke med omhu av nyere filmer. Oppskalering av Full HD gjort riktig ser veldig bra ut og det gjør det ikke noe enklere for 4K. De filmene du har mest igjen på er dem som er rendret i ren 4K siden du får så høy opprinnelig oppløsning at det dekker alle pixlene på TV'en hvis den viser 1:1. F.eks Secret Life of Pets. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Black Panther nominert til Golden Globe for beste drama. Jeg ler meg ihjel. Stusser mest over kategorien i grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) The Deer Hunter klarte jeg ikke å fullføre. Noen ganger kan man virkelig lure på hvorfor enkelte filmer har klassikerstempelet. Syns Cimino klarte å lage masse atmosfære i filmen.....måten filmen er fotografert , synd han ble svartelista av Hwood etter Heavens Gate Nå er alle skurkene fra Lee's fullførte 4 filmer døde , skrev til Benn i 2000 da han drev BL Cafe Sondra Locke døde i begynnlsen nov , var visst bryst/beinkreft (var sammen med Eastwood en periode) Endret 27. desember 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Bare jeg som leste "Sondre Lerche"? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Årets morsomste film: The House That Jack Built 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Såg Lion i går. Kjæresten med familie lovet gråtegaranti, men som forventet kom ingen tårer. Men alt i alt en fornøyelig film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Så Karate Kid I & II på rad , fantastiske filmer og fantastisk soundtracks.....Pat Morita , you were "the best around" Zabka filosoferte at hans rollefigur Johnny ikke hadde en far , at han så trenern som sin farsfigur......makes sense Endret 17. desember 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Karate Kid 2, ja (gå til ca. 04.15): Endret 17. desember 2018 av computerwelt Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Hva med Ghidorah? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) King Ghidorah er livet og det er mye som tyder på at King Ghidorah alene vil gjøre Godzilla: King of the Monsters tusen ganger bedre enn Godzilla (2014), uten at det skal så mye til. Men er jo bare mer og mer som hinter til at Godzilla: King of Monsters kommer til å bli helt sheriff, og at King Ghidorah ser så hinsides massiv, rå og sexy ut er jo ikke akkurat negativt. Ser ut som om King Ghidorah kommer til å leve opp til navnet sitt. Slurp. Endret 17. desember 2018 av """ Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ja, det er vel bare å håpe på at de ikke føkker opp den filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) -hvem betaler husleia for Beavis og Butt-head -ble Chozen arrestert etter Karate Kid II.....Ivan Drago hadde nok måtte sone irl ? -hvordan skifter Bruce og Dick til Batman/Robin i gamle serien (kanskje det er berghyller med garderobeskap , mht hvor mye $$$ Bruce har så skulle ikke det by på problem å bygge) The stranger beside me 4/6 Jennifer (Thiessen) finner ut at hennes ektemann har en del problemer (for å si det mildt) Nancy Conn story 4/6 Uvant å se Doug Savant som bad guy , denne handler om en seriemorder som herjet i Alabama Begge filmene basert på sanne historier. Endret 27. desember 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Macaulay Culkin har brukt en del tid sammen med James Rolfe og venner i det siste. Ser ut til å storkose seg med de greiene her. Big Trouble in Little China er fremdeles tidenes feteste film. På tide med et gjensyn. Nesten en måned siden sist. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Håper han blir med på James & Mike Mondays igjen. Han passa rett inn der. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Har noen her sett house that jack built? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Tips til noen gode familiefilmer man kan se med mor og far i jula? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Vi har en tradisjon om å se en norsk film på juleaften. I år blir det filmen Skjelvet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) I dag er det sølvjubileum Batman MoP , 25 år Også 45 jubileum Magnum Force aka Dirty Harry 2.....han var tilbake , i full mundur ! Begge har fantastiske introer Nakne Pistol 30 år , Drebin som later som han er en sanger på baseballkampen , LOL ! Endret 25. desember 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Ble The Christmas Chronicle her på juleaften. Artig julefilm ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå