Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Faen det var langt fra East Ho til Huntington Beach....var nesten på gråten når jeg så introen til Superman '78 , så......powerful !

:D

Lenke til kommentar

hei! jeg så en film for en stund siden om en jente som blir gravid i ung alder og tar vare på barnet. den gangen hun hadde sex med denne gutten så trodde hun at kondomen ble sittende igjen inni henne og drar derfor for å sjekke dette rett etter og finner ut at han ikke brukte kondom. faren forsvinner fra livet i det hun blir gravid og kommer tilbake da hun har fått barnet. hun bor hos moren sin og blir til slutt sammen med faren til barnet men finner ut at han er utro. hun har også en bestevenn som har fått seg kone som blir gravid. hun skjønner da at hun er forelsket i bestevennen. senere åpner hun et hotell og blir sammen med bestevennen sin. er det noen som kan hjelpe meg med navet på denne filmen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes den var bra til å være Marvel, det er ikke alltid de treffer, men det er klart Woody er kongen.

Var ikke marvel studios, men Sony. :)
Lenke til kommentar

Var ikke marvel studios, men Sony. :)

Men det var en tegneseriefigur fra Marvel, men den klassiske åpningsscenen fra Marvel.

Venom er en del av "spiderverse", og Marvel / Disney eier fremdeles rettighetene, selv om Sony nå ser ut til å lage filmene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hadde ledd meg i hjel hvis Herodes hadde lagd en falsk (pun very much intended) Ante Valente trailer mht 1 april neste år :p

Good Bad Ugly div premierer i 1968 :

Argentina 11.1

Brazil 11.1

USA 24.1 (New York City, New York)

Finland 2.2

Netherlands 8.2

France 8.3

Denmark 8.4

Sweden 10.4

Hong Kong 13.6

Spain 7.8

UK 22.8 (London) (premiere)

UK 8.9

Ireland 13.9

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hjortejegeren 40 år i dag !

De Niro var nervøs mht L.A premieren så han droppet den , de kasta visst stein eller noe på produserne

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er rette tråden, men har spandert på meg ett Sony KD-65AF9 under black friday salget, greide ikke å la være med 25% avsalg!

Hadde vært interessant å prøvde noe gode 4K filmer, men eneste 4K avspillingsboksen jeg har er en Xbox One S. Hva er oppfatningen av 4K film vs oppskalert blu ray? Er det noen som selger rimelige 4K filmer i tilfelle? Kjører stereo lyd uppsett så den forbedrede lydbiten 4K BD gir meg er ikke noe som vektlegges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...