""" Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) Ultradeilig Tarantinoesque svart krimkomedie. På overflaten kan den nok fort fremstå som en Pulp Fiction-rip off pga. måten de har valgt og fortelle filmen på, men den har veldig mye mer å by på enn det, og henter mye fra både Reservoir Dogs og andre Tarantinofilmer. Karakterene, deres motiver og handlinger er langt mer Tarantino generelt, enn bare Pulp Fiction og Reservoir Dogs. En av fjorårets beste! Endret 11. september 2018 av """ Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er klar for mer Predator! https://p3.no/filmpolitiet/2018/09/the-predator/ Ser bra ut - gleder meg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er klar for mer Predator! https://p3.no/filmpolitiet/2018/09/the-predator/ Ser bra ut - gleder meg Deilig! Der er traileren som solgte filmen for meg. Jeg var redd de skulle ta det for seriøst. Ellers er den spekket med folk jeg liker. Shane Black bak spakene, Boyd Holbrook, Thomas Jane, Olivia Munn, Yvonne Strahovski, Key, Sterling Brown, Alfie Allen, Jake Busey. Klar for en skikkelig lavterskel Predator film Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jepp - en slik film må ha et klart b-filmpreg for å funke Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hereditary........ Fy faen :o Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ja, fy faen så dårlig den var. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ja, fy faen så dårlig den var.Dårlig?? Lenge siden en skrekkfilm har gjort så stort inntrykk. Utrolig bra film. Ikke er sekund er kastet bort og utrolig fokus på detaljene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Hjertelig glad for mangel på jump scares, det er så cheap. Herlig stemning gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Deilig! Der er traileren som solgte filmen for meg. Jeg var redd de skulle ta det for seriøst. Ellers er den spekket med folk jeg liker. Shane Black bak spakene, Boyd Holbrook, Thomas Jane, Olivia Munn, Yvonne Strahovski, Key, Sterling Brown, Alfie Allen, Jake Busey. Klar for en skikkelig lavterskel Predator film Huff, jeg synes den ser helt jævlig ut, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Goonies, klarte ikke se filmen da det var bare skriking og hyling 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Goonies er et mesterverk. Nær perfekt film. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Wind River var bra. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Goonies er et mesterverk. Nær perfekt film. 20 år siden så hadde jeg kanskje vært enig.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Så Goonies for første gang for et par år siden. Veldig underholdende og comfy. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) 2018 er året som bare gir og gir, og sist ut for min del er Panos Cosmatos' Mandy med Nicolas Cage. For de som har sett Panos Cosmatos' første film, Beyond the Black Rainbow, så innehar denne mange av de samme kvalitetene og ekstremt mye av den samme stilen. Seig som bare det, litt småsær og et ekstremt stort fokus på det visuelle, og det er liten tvil om at det er style over substance hele veien. Men filmen er jo utrolig lekker for både øyne og ører, Nicolas Cage har aldri vært i nærheten av like god som han er her og alt det andre fungerer helt hinsides bra også. Superb stemning og action. Lett Nicolas Cages beste film og prestasjon, og Panos Cosmatos fastslår sin posisjon som den mest interessante og spennende regissøren der ute atm. FOTY! Endret 18. september 2018 av """ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Så den nye Predator filmen idag. Veldig positivt overakset. Masse action og humor. Manglet bare litt klassisk 80 talls musikk så hadde det vært perfekt. Anmeldere som totalt slaktet denne kan ta seg en bolle ihvertfall... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Hørt den nye Predator skal være veldig bra, men kollapse veldig den siste halvtimen. Noen her som har samme opplevelsen? Har ikke sett den selv enda, så bare lufter litt her..... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Spørsmål; 4K Ultra HD-filmer. Disse må avspilles på Xbox One X og ikke PS 4 Pro, ikke sant? Altså, jeg har ingen annen BluRay-spiller, men jeg har disse to. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Spørsmål; 4K Ultra HD-filmer. Disse må avspilles på Xbox One X og ikke PS 4 Pro, ikke sant? Altså, jeg har ingen annen BluRay-spiller, men jeg har disse to. Ja, men du må ha en app på boxen for at platene skal bli gjenkjent Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Takker! Hvilken app? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå