Dorian Gray Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Men personlig skjønner ikke jeg hvordan en film kan bli dårligere fordi man mener/ser at det er en remake. Ikke bare fordi det er en remake, men fordi den orginale er bedre enn remaken, da forstår man at remaken bare er juks og fanteri og fullstendig unødvendig. Slikt må jo 'straffes'. Hvertfall hvis man krever litt orginalitet. Vi snakket forresten om dette for noen dager siden i denne tråden, om å bruke følelser og opplevelser vs. å sette krav til det tekniske når man bedømte filmer. 8862416[/snapback] The Departed er bedre på så mange måter. ^^ De dyktigste skuespillerne i verden, et knallbra manus, muligens den beste levende regissøren vi har og et utrolig bra utgangspunkt å forbedre. En mye bedre opplevelse, alt i alt, og noe av det mest underholdende jeg har sett. Endret 14. juni 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Men fremdeles to hakk bak orginalen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Du hoppet over første linje, altså? Rett og slett bedre på alle måter. Hadde Infernal Affairs kommet ut etter TD hadde den vært en parodi. Endret 14. juni 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kameraten min hadde bursdag i kveld, da ble det selvfølgelig filmtitting. Gutten hadde klart kunststykket og leid filmen Skeleton Man. Å herre, for en film:--D. Noen andre som har sett den? 8864570[/snapback] Hadde den hatt litt flere vektlagte stemmer, hadde den vært i bottom #10 på IMDB. "PLAN 9 FROM OUTER SPACE was CITIZEN KANE compared to this!", haha må nok få sett denne på et vorspiel en gang. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) The Departed er bedre enn Infernal Affairs (mye pga. førsteklasses skuespillere). Og bare fordi den klarer å overgå originalfilmen fortjener den heder og ære. Dessuten var vel Oscar-konkurentene ikke de aller beste det året? Endret 15. juni 2007 av AngryPolarBear Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tenkte jeg skulle se Layer Cake med Daniel Craig nå. Noen som har noen ord før jeg ser den? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Som hva? Du har jo bestemt deg for å se den allerede. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Som hva? Du har jo bestemt deg for å se den allerede. 8867804[/snapback] F.eks. NEI!! Ikke se den! Den er kjempedårlig, eller noe slikt: Åja, den anbefales på det varmeste, men kan være litt vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Bare se den. Spørre kan du gjøre etterpå om du ikke forstod alt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Man trenger vel ikke masse lovord om en film før man ser den. Om den suger har du max kasta bort 3 timer av livet ditt. det overlever du Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vurderer å se Jackie Brown i kveld. Er vel den eneste Tarantino-filmen jeg ikke har sett enda? Bør det forbli sånn? Har ikke hørt så mange lovord om den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vurderer å se Jackie Brown i kveld. Er vel den eneste Tarantino-filmen jeg ikke har sett enda? Bør det forbli sånn? Har ikke hørt så mange lovord om den. 8869533[/snapback] Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg var og kikka litt på Cdon.Com da jeg så Spider-man 2.1. Hvordan er den? Tenkte meg og kjøpe den og The Gladiator Exended. P.s begge er på tilbud og jeg anbefaler dere og ta en liten titt innom Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jackie Brown er en sensasjonellt kjedelig og uinteressant film. Det eneste som var bra var DeNiro som et sløvt dophue(?). Sløv var han i allfall. Endret 15. juni 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jackie Brown er en sensasjonellt kjedelig og uninteressant film. Det eneste som var bra var DeNiro som et sløvt dophue(?). Sløv var han i allfall. 8870629[/snapback] Jeg syntes faktisk den var helt OK men jeg har tydeligvis ikke smak Ikke blant de beste til tarantino, det skal jeg innrømme Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Den filmen var vel del 1 i serien "Tarantino tråkker i salaten" Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jackie Brown skuffet fordi den kom etter Pulp og 'Dogs, men jeg mener at det er en glimrende film. Den har ufattelig gode karakterer, og som vanlig livlig Tarantino-dialog. Grunnen til at det ikke funket helt, var vel fordi QT baserte den på en bok, i stedet for å skrive alt selv. Jeg liker filmen, men det er nok bare fordi jeg er QT-fanboy2k. Edit: cun, hvordan forklarer du dette, hvis du mener det om JB? Endret 15. juni 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det kan forklares med ironi. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ah, det var først nå jeg så hvilken Bond-film du skrev. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Da må jeg logge av. Skal se Snikende tiger, skjult drage på ZTV. Har faktisk ikke sett den før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå