Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så A Quiet Place på kino, og jeg mener noe som viser hvor bra den var er hvor jævla mye folk holdte seg i ro Har aldri hatt problem med folk som bråker under en film utenfor noen unger på Big Hero 6 de siste 5 årene, men allikevel, folk var virkelig stille på A Quiet Place. Nesten så folk ikke turte å ta popcorn under filmen.

Lenke til kommentar

Helt enig! Kanonbra arbeid fra skuespillerne, og ikke minst John "Jim" Krasinski med regissør-jobben. Glad jeg ikke så den på kino, med tanke på hvor stille mye av filmen er.

Det var grusomt å se den på kino. Turte ikke å spise baconcrispet mitt i de stille partiene. Følte at alle hørte meg :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen tanker om The Mummy med Tom Cruise?

Hadde i utgangspunktet tenkt å se denne. Liker både den type filmer og Tom Cruise, men den fikk så vanvittig dårlige anmeldelser at jeg la den fra meg første gang jeg vurderte den.

Siden den er på ViaPlay begynt jeg nå å bla på IMDB og det er jo nok positive anmeldelser der til at jeg får lyst å se den. 

Lenke til kommentar

Noen tanker om The Mummy med Tom Cruise?

Fun fact: Universal prøvde å lage et "shared universe" kalt Dark Universe i 2014 med filmen Dracula Untold, men filmen var så ræva at det ikke ble noe av planene. De prøvde på nytt igjen med The Mummy, men planene om et Dark Universe ble skrotet enda en gang. Neste film skulle etter planen være Bride of Frankenstein, og skulle etter planen komme i februar neste år. Etter at The Mummy kom ble Bride of Frankenstein mer eller mindre kansellert. Det eneste man vet nå er at de fortsatt jobber med den, men den har ikke lenger noen release date, og ingen vet om den fortsatt er med i Dark Universe. Da kan du jo tenke deg hvordan The Mummy er. (hint: Ikke bra.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde allerede ansatt Johnny Depp som the invisible man, Angelina Jolie som bride of Frankenstein og Javier Bardem som Frankenstein før mumien kom ut. Sa da den ble såpass ræva ble alt skrinlagt.

Studios trying to be marvel fails every time. Marvel/Disney bygde et felles univers over tid, ikke med å presse alt inn i en og samme film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...