DukeRichelieu Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Har noen sett Logan? Har fått den anbefalt på det varmeste, så tror jeg skal se den i kveld. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Logan er hinsides bra. Treffer blink på absolutt alt. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Logan var kanonbra. Forutsigbar kanskje, men veldig god. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg synes Hugh Jackman passer så bra som Wolverine at alle filmene blir bra, selv de med et langt dårligere plot enn Logan. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 «A quiet place» var utrolig bra faktisk. Denne likte jeg Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Da blir det Logan i kveld. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 «A quiet place» var utrolig bra faktisk. Denne likte jeg Helt enig! Kanonbra arbeid fra skuespillerne, og ikke minst John "Jim" Krasinski med regissør-jobben. Glad jeg ikke så den på kino, med tanke på hvor stille mye av filmen er. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Så A Quiet Place på kino, og jeg mener noe som viser hvor bra den var er hvor jævla mye folk holdte seg i ro Har aldri hatt problem med folk som bråker under en film utenfor noen unger på Big Hero 6 de siste 5 årene, men allikevel, folk var virkelig stille på A Quiet Place. Nesten så folk ikke turte å ta popcorn under filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Gir den 4.5/6 , veldig bra....Tragicomix ligner litt på He-Man Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Helt enig! Kanonbra arbeid fra skuespillerne, og ikke minst John "Jim" Krasinski med regissør-jobben. Glad jeg ikke så den på kino, med tanke på hvor stille mye av filmen er. Det var grusomt å se den på kino. Turte ikke å spise baconcrispet mitt i de stille partiene. Følte at alle hørte meg 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Verste sort å ha som snacks også da, og spesielt under den filmen Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Pleier å knaske ekstra høyt under sexscenene. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 The road var en mye bedre og "skumlere" post apokalyptisk film enn a quiet place imo. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Noen tanker om The Mummy med Tom Cruise? Hadde i utgangspunktet tenkt å se denne. Liker både den type filmer og Tom Cruise, men den fikk så vanvittig dårlige anmeldelser at jeg la den fra meg første gang jeg vurderte den. Siden den er på ViaPlay begynt jeg nå å bla på IMDB og det er jo nok positive anmeldelser der til at jeg får lyst å se den. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg syntes The Mummy var ganske elendig. Som regel er jeg ganske tolerant i forhold til slike filmer, men her var det veldig mye som ikke fungerte. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Ræl. Idioti å pushe kommende filmer for å skape et filn-univers istedenfor å prøve å lage et bra film. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Noen tanker om The Mummy med Tom Cruise? Fun fact: Universal prøvde å lage et "shared universe" kalt Dark Universe i 2014 med filmen Dracula Untold, men filmen var så ræva at det ikke ble noe av planene. De prøvde på nytt igjen med The Mummy, men planene om et Dark Universe ble skrotet enda en gang. Neste film skulle etter planen være Bride of Frankenstein, og skulle etter planen komme i februar neste år. Etter at The Mummy kom ble Bride of Frankenstein mer eller mindre kansellert. Det eneste man vet nå er at de fortsatt jobber med den, men den har ikke lenger noen release date, og ingen vet om den fortsatt er med i Dark Universe. Da kan du jo tenke deg hvordan The Mummy er. (hint: Ikke bra.) 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Nå får jeg lyst å se den for å se om den er så dårlig som dere påstår. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Har du lave nok forventninger så blir du ihvertfall ikke skuffet Finnes en del i filmen å like, åpenbart ikke kjipet med pengene. Men den er liksom veldig dårlig "skrudd sammen", tempo, flyt og slikt fungerer dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Hadde allerede ansatt Johnny Depp som the invisible man, Angelina Jolie som bride of Frankenstein og Javier Bardem som Frankenstein før mumien kom ut. Sa da den ble såpass ræva ble alt skrinlagt. Studios trying to be marvel fails every time. Marvel/Disney bygde et felles univers over tid, ikke med å presse alt inn i en og samme film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå