Schreiber Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Hva tenker folk om Godzilla: King of the monsters? Ser ut til å bli mye bedre enn Godzilla fra 2014 i alle fall. Litt lenge å vente til 31. Mai 2019 da Har lyst til å glede meg, men er svært skeptisk. Amerikansk Godzilla er alt for seriøs, og traileren for den forrige var jo totalt misvisende. På den annen side storkoste jeg meg med Kong: Skull Island, så jeg har ikke avskrevet Godzilla 2 helt. Kong var mye mer "useriøs moro" enn forrige Godzilla, og jeg håper de fortsetter i den banen. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg ble ikke kjempeinteressert i plottet i Blade Runner 2049. Det er en av disse filmene ser settingen er langt mer fascinerende enn selve historien. Jeg likte også Prometheus men jeg unnlot å nevne den siden jeg vet det er såpass delte meninger om den. Covenant synes jeg var god sci-fi/action, men Prometheus har bedre stemning. Ja enig med deg and både BR 2049 og Promteheus. Jeg tror jeg savnet Vangelis sin musikk litt også i 2049. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 No pressure på musikk-delen av BR 2049 Synes de har gjort en bra jobb der, selv om den ikke kan måle seg med originalen, men det er da helt rimelig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Som en av de her inne elsker gode film-trailere så synes jeg denne videoen var litt interessant. Det meste vet man kanskje på forhånd, men fortsatt verdt å se. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Nå ser ikke jeg trailere, men synes det var interessant lell. Tommel opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 (endret) Leste om gjestene på LFCC i helga : Seagal (gadd ikke en gang svare når folk snakka til han , holdt øynene igjen på bildene , mange fans ble skuffa) wrestler Mark Henry (samme som Seagal) Caan (blandadrops , gadd ikke kommunisere med noen fans mens andre snakka han til) Sam Neill (trivelig etter det jeg hørte) Lance Henriksen (trivelig) Duchovny (som Caan , DD virket sliten) Paige Turco (ble syk) Endret 31. juli 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Er Kingsman 2 noe å se? Synes eneren var ganske fornøyelig, men toeren får elendig rating på IMDB. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Er Kingsman 2 noe å se? Synes eneren var ganske fornøyelig, men toeren får elendig rating på IMDB. Liker du den første så blir du nok å like den andre. Jeg digget Kingsman 2 når jeg så den på kino (4DX faktisk. Passet veldig bra sammen). Kingsman kom først ut uten store forventninger, og det ble som en underdog som gjorde det stort og folk ble overrasket. Kingsman 2 hadde store forventninger og det er umulig å skape den samme følelsen andre gang. Filmen er ikke perfekt, og noen karakterer burde fått litt mer tid på skjermen men jeg synes filmen var knall underholdning akkurat i samme gate som den første. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Det er generelt ganske vanskelig å lage en bra oppfølger med bred appell så den vil som regel alltid få en samlet score som ligger under produksjonskvaliteten den faktisk har siden folk forventer alt fra mer av det samme til en evolusjon. Sjelden alle blir happy. Likte første Kingsman godt så ikke umulig Kingsman 2 kommer på lista etterhvert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Finnes det en enkelt enhet (helst Blu-ray spiller) som har Netflix, NRK, Viaplay og HBO(eventuelt også YouTube)? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Finnes det en enkelt enhet (helst Blu-ray spiller) som har Netflix, NRK, Viaplay og HBO(eventuelt også YouTube)? Playstation? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Liker du den første så blir du nok å like den andre. Jeg digget Kingsman 2 når jeg så den på kino (4DX faktisk. Passet veldig bra sammen). Kingsman kom først ut uten store forventninger, og det ble som en underdog som gjorde det stort og folk ble overrasket. Kingsman 2 hadde store forventninger og det er umulig å skape den samme følelsen andre gang. Filmen er ikke perfekt, og noen karakterer burde fått litt mer tid på skjermen men jeg synes filmen var knall underholdning akkurat i samme gate som den første. Anbefales! Takk for svar. Da tenker jeg at jeg gir den en sjanse. Likte godt eneren! Kom forresten på den da jeg endelig fikk sett Guardians of The Galaxy Vol 2. Den sliter kanskje litt med det samme som du nevner over med tanke på hvordan det som regel er vanskelig å komme med en god oppfølger, men fortsatt veldig severdig. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 PS4 er helt smooth uten framedrops til det du spør om. PS3 fungerer greit nok, men f.eks NRK slet når båndbredden var høy og det var mye bevegelse i bildet når jeg A/B testet over kablet nett for en tid tilbake. For oppskalert DVD var PS3 bedre på å bevare en balansert bildekvalitet, mens PS4 prioriterte et skarpere bilde med flere artefakter. Du vil ikke få 4K Blu-Ray støtte på PS4, da må du over på Xbox One som jeg antar også har alle appene du vil ha. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 PS4 er helt smooth uten framedrops til det du spør om. PS3 fungerer greit nok, men f.eks NRK slet når båndbredden var høy og det var mye bevegelse i bildet når jeg A/B testet over kablet nett for en tid tilbake. For oppskalert DVD var PS3 bedre på å bevare en balansert bildekvalitet, mens PS4 prioriterte et skarpere bilde med flere artefakter. Du vil ikke få 4K Blu-Ray støtte på PS4, da må du over på Xbox One som jeg antar også har alle appene du vil ha. Har en 9 år gammal Plasma 50" tv, så den går ikke over 1080p så det har ikke noe å si. Vi har bare sett oss lei av å bruke enten HDMI kabel fra den bærbare(som nå er dødelagt) eller caste fra mobilen min(som gir hakkete bilde) Da Panasonic blueray spilleren bare har Netflix og Youtube apps, og det er ikke lett å finne svart på hvit hvilke spillere som har alle appene, virker som noen har disse og noen har andre, men å finne en som har alle 4 var ikke lett. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) PS3 får du billig. Helt grei maskin. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=125447232 Den støtter alt du har på listen din. Endret 1. august 2018 av vidor Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Finnes det en enkelt enhet (helst Blu-ray spiller) som har Netflix, NRK, Viaplay og HBO(eventuelt også YouTube)? Jeg har nå alt dette i selve TVen. Trenger ikke noe ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg har nå alt dette i selve TVen. Trenger ikke noe ekstrautstyr. TVen min er 8 år gammal og har ikke tilgang på slikt, den har samme Viera saken som min blu-ray spiller men enda mindre å velgemellom. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Finnes det en enkelt enhet (helst Blu-ray spiller) som har Netflix, NRK, Viaplay og HBO(eventuelt også YouTube)? PS4 har alt du vil ha. Xbox One X har foreløpig ikke HBO. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Kan du ikke bare kjøpe en chromecast og en egen blu-ray-spiller? Tar mindre plass og er lettere å plassere i hylla. Har du iPhone er AppleTV også særlig interessant, men en del dyrere enn chromecast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 https://m.youtube.com/watch?v=n_57DupXWyM Sjelden plakat fra Haisommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå