Kjøleskap Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg tror du har rett. Men det er fordi jeg synes 'gode' filmer dukker opp... kanskje, hvert fjerde år, eller sjeldnere. Det hørtes trist ut. Hva er en 'god' film for deg? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Forholder man seg til IMDB 2018 releasedate vil jo det første halvåret nesten bestandig bli "dårlig" Enda lenge til vi i Norge kan se filmer fra: Berlinalen, Cannes, Karlovy Vary og Venezia Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Det hørtes trist ut. Hva er en 'god' film for deg? Ikke vær redd, det er ikke noen nød. Akkurat hva som utgjør en 'god' film er jo vanskelig å sette fingeren på, men det er ett slags talent da, fra manusforfatteren, regissøren, cinematografen, skuespilleren, klipperen, eller noen av de andre involverte. Dette resulterer noen ganger i ett godt produkt, som får deg til å føle ettellerannet da.. Jeg kan fremdeles more meg med filmer jeg opplever ikke lever opp til definisjonen 'god'. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Red Sparrow (2018). Hadde egentlig null forventninger til denne utover at det skulle være "nok en spionfilm", men ble positivt overrasket. Brutalt, sexy og med en overraskende tvist på slutten. Mulig denne blir sett flere ganger. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Vil gjerne se den selv, hvis jeg klarer å overkomme den dårlige aksenten til Jennifer Lawrence. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Synes 2018 har vært helt kanon for både filmer og serier. 9/10 Batman: Gotham by Gaslight Batman Ninja Annihilation 8/10 Ready Player One Deadpool 2 Game Night Accident Man 7/10 Rampage Black Panther The Toxic Avenger: The Musical Syrian Metal Is War Game Over, Man! 6/10 Tomb Raider Corbin Nash Insidious: The Last Key Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Du glemte 10/10 Avengers: Infinity War Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Nå blir det spennende da, om PgUp lar seg overbevise... 1 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Bare meg eller har 2018 vært et drittår for film? Annihialation og Isle of dogs var veldig bra men ellers... Ikke bare deg. Eneste gode filmen jeg har sett i år er Annihilation. Ikke fått sett Isle of Dogs enda, men kan tenke meg at jeg vil like den. Så jeg er faktisk helt enig med deg. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Du glemte 10/10 Avengers: Infinity War Kjempebra at mange liker Avengers og den var sikkert veldig underholdende. For egen del greier jeg ikke å se forbi at settingene som innen hver franchise som passer for seg, f.eks Loke og Tor med hammeren, bare blir ei suppe når f.eks Hulken som er skrevet til en helt annen settingen dukker opp i samme setting for førstnenvnte. Det har det bare blitt mer og mer av i Marvel og DC, og vel toppet seg med Infinity War(?) Er det bare jeg som reagerer på dette? Uansett fint at det funker for så mange kinogjengere. Endret 23. juli 2018 av maanemann Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Ikke bare deg. Eneste gode filmen jeg har sett i år er Annihilation. Ikke fått sett Isle of Dogs enda, men kan tenke meg at jeg vil like den. Så jeg er faktisk helt enig med deg. Har sett få filmer fra 18 enda, men Utøyafilmen var bra syns jeg. Gav den 7 av 10 points. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 For egen del greier jeg ikke å se forbi at settingene som innen hver franchise som passer for seg, f.eks Loke og Tor med hammeren, bare blir ei suppe når f.eks Hulken som er skrevet til en helt annen settingen dukker opp i samme setting for førstnenvnte. Det har det bare blitt mer og mer av i Marvel og DC, og vel toppet seg med Infinity War(?) Er det bare jeg som reagerer på dette? Uansett fint at det funker for så mange kinogjengere. Jeg synes det med crossovers er noe av det kuleste for øyeblikket. De fleste karakterene har fått sine egne filmer, og når det er flere samlet så blir det som regel mer interessant. Er jo derfor Avengers/Justice League er så populært, fordi det er forskjellige superhelter sammen. Angående Hulken så har han sin egen liten "trilogi" inne i de tre nyeste filmene hans. Thor: Ragnarok, Avengers Infinity war og Avengers 4 (eller hva den blir å hete) lar Hulken få sin egen lille historie som utvikler seg. Synes det er en grei måte å løse det på. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Skjønner forresten ikke hva alle så i Annihilation. Svært middelmådige greier. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Skjønner forresten ikke hva alle så i Annihilation. Svært middelmådige greier. Ganske enig, i alle fall på min første visning. Vil si den er over middelmådig, men ikke så god som de fleste virker å synes den var.Tror jeg skal gi den en sjanse og se den på nytt. Kanskje jeg bare ikke var i riktig humør for den. Hva tenker folk om Godzilla: King of the monsters? Ser ut til å bli mye bedre enn Godzilla fra 2014 i alle fall. Litt lenge å vente til 31. Mai 2019 da Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Gleder meg til Godzilla, kun på grunn av Millie Bobby Brown Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Har ikke for store forventninger etter å ha sett tralieren. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Skjønner forresten ikke hva alle så i Annihilation. Svært middelmådige greier.Nai, bortsett fra noen klisjescener/kliss til å begynne med var det et fresh take på science fiction, vakker scenery, god casting, mye godt skuespill det og passe spennende det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Kommer ny Nettflix sci-fi på fredag Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Annihilation ble hypet for mye. Filmen er ikke dårlig, men den er mye bedre sci-fi enn dette som har kommet de senere årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå