Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 De er dårlig med vilje. Camp is good. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Hehe, Sharknado er jo cultfilm, så dårlig at de er bra. Nytes best sammen med noen pils Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Liker Sharknado, men ikke på samme måte som Trolls 2, Plan 9 from Outer Space, The Black Gestapo, Manos: The Hands of Fate osv. Den mangler den genuine og ekte feelingen som disse og ekstremt mange lignende filmene har. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Sharknado ble laget med det formålet å være en dårlig film. Da mister det hele magien som er kalkunfilm. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 "Det er meninga at den skal være dårlig" er sjeldent noe positivt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Sharknado ble laget med det formålet å være en dårlig film. Da mister det hele magien som er kalkunfilm. Ganske enig, men det verste er når de lager oppfølgere. Jeg forstår om folk setter Sharknado sammen med feks Piranha 3D og de kan få litt status, mens oppfølgerne til begge disse mister all magien de første eventuelt hadde. Men, begge de holder ikke opp mot ekte kult/kalkufilmer som for eksempel The Room. Hadde noen laget The Room 2 for å bevisst lage den på samme måte som den første så hadde det ikke fungert. James Franco klarte å lage det nærmeste som går å lage en oppfølger til en kalkunfilm. Endret 16. juni 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Man kan da ikke sette Piranha 3D i samme bås som Sharknado. Alt ved Piranha 3D er jo på et annet nivå enn Sharknado og de 45613514351 andre SyFy-filmene som har kommet de siste 10 åra. Ser jo faktisk ut som det er folk med et snev av talent som har vært involvert og skrevet både manus og dialog, samt hjulpet til med produksjonen. Synes Piranha 3D sklir inn sammen med Zombeavers, Snakes on a Plane, Manborg og andre filmer i den gata. Langt mer old school og ekte enn Sharknado. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Joda, er egentlig enig i alt du sier. Piranha 3D likte jeg godt, og passer med de du listet opp. Men utifra hvor stort Sharknado er blitt så følte jeg vel kanskje at den første fortjener en liten plass. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Sharknado, hvordan/hvorfor har de laget 5 filmer? Nå har jeg knapt sett den første filmen, men alt var elendig Da er ikke du i målgruppa, enkelt og greit. Det er filmer for folk som skjønner og liker humoren disse representerer, det er ikke akkurat NASA dokumentarer vi snakker om her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 https://m.youtube.com/watch?v=mHyQl4cVr2s 1 år siden Adam West gikk bort , traff han to ganger.....RIP caped crusader Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 https://m.youtube.com/watch?v=gfE3QMQfFM4 19.6.73 : Fist of Fury tysk premiere Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Hahaha, dæven for et jubileum Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Jeg går dør til dør å beklager. Jeg var idiot på tastaturet for en uke siden. Bare å beklage. Jeg tror det var dette film forumet jeg var på. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 (endret) Forklaring på hvorfor Lees ansikt så skadet ut på likhuset : DRAGONB (#176) The mortuary photos of Bruce Lee's bloated face have been the source of many conspiracy theories. It is obvious there is something wrong with his face in them. Is it a sign of poisoning? That he was beaten up by the Triads? Of anaphylactic shock from the aspirin? None of the bloating or apparent damage to his face was noted by the coroner in the autopsy report or by Peter or Linda who viewed his body. So unless they are all covering it up, it happened after he died. I asked Andre Morgan and he told me (and I'm paraphrasing here), "His bloated face was the result of a botched embalming job. Most Hong Kongers are cremated because graves are so expensive in Hong Kong. The mortuary employees had very little experience embalming bodies, and they did a terrible job." I found Morgan's explanation credible and put it in my book, but I understand there are some who won't. (Andre Morgan , sjef for distribusjon på Golden Harvest , spilte og presten som ble torturert i "When TKD Strikes") Endret 24. juni 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Noen som har sett Pain&Gain? Usikker hva jeg synes om denne. Elsket starten (les: enkel underholdning), men synes det ble litt for drøyt på slutten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Digger Pain & Gain jeg! Så mye gode scener i den. Min favoritt er nok den med grillingen Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Hva ble for drøyt? For min del var Pain & Gain dritbra. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Pain & Gain får meg til å savne Bay pre Transformers. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Pain & Gain var jeg faktisk på kino og såg, det var en ganske herlig film. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Pilgrimage (2017) var faktisk en ganske bra middelalderfilm som lykkes med å både fange perioden og fortelle en interessant historie. Jeg sier "faktisk" fordi det er ekstremt få gode filmer som er satt til denne perioden. Av en eller annen grunn lykkes filmskaperne langt bedre med antikken enn med middelalderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå