Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

https://e24.no/naeringsliv/disney/stjernesmell-for-nye-star-wars-ekstremt-skuffende/24345423

 

Interessant at Star Wars ikke gjør det så bra. Hva tror dere grunnen kan være? Tipper det er en kombinasjon av Avengers og at en prequel om Han Solo ikke akkurat er det mest spennende de kunne lage. Kritikken har jo heller ikke vært den helt store. At filmen kommer for tett på forrige vet jeg ikke om betyr så mye, Marvel kommer jo med ny film annenhver måned føles det som.

Endret av Buddy Dakota
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk hatet ideen fra de fikk høre at de skulle lage filmen. Og lite marketing samt elendig timing. Hadde de sendt denne rundt jul så hadde den nok gjort det mye bedre. Jeg valgte Deadpool 2 og Avengers foran denne, men nå skal jeg se Solo på torsdag da. Gleder meg. Forstår at den gjør det dårlig da. Ikke alle som kan se mange filmer på kino

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Føler det har vært veldig lite promotering rundt Solo filmen ja. Var på premieren på filmen, og det var skremmende lite folk i forhold til de tre foregående nye Star Wars filmene. Nå har det riktignok vært varmerekorder daglig her I omrdådet så det er kanskje ikke så aktuelt for mange å sitte I en svett og klam kinostol heller.

 

Syns forøvrig filmen var kanon underholdende og en eneste stor opptur :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Dr No cast :

 

Quarrel (døde allerede 1965)

 

"M" (d. '81)

 

skalla vakt ved No's middagsbord , spilt av Milton Reid (spilte og i TSWLM , han forsvant rundt '87)

 

Maurice Binder (d. '91....han som lagde siluettene av damene som 007 ble så kjent for)

 

prof Dent (d. '92)

 

regissør Young (d. '94.....kanskje en av de beste Bondregissørene)

 

Leiter (d. '98 , en av de beste Felix'ene imo.....Lord ville visst ha mer $$$ så han ble ikke Felix igjen)

 

Hunt (d. '02 , redigeringa hans på 007 var banebrytende , andre filmer imiterte denne etter DN kom ut)

 

Moneypenny (d. '07)

 

Dr No og Ms Taro (d. '09)

 

(Ciriello , ita. plakat-tegner , d. '16)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

https://e24.no/naeringsliv/disney/stjernesmell-for-nye-star-wars-ekstremt-skuffende/24345423

 

Interessant at Star Wars ikke gjør det så bra. Hva tror dere grunnen kan være? Tipper det er en kombinasjon av Avengers og at en prequel om Han Solo ikke akkurat er det mest spennende de kunne lage. Kritikken har jo heller ikke vært den helt store. At filmen kommer for tett på forrige vet jeg ikke om betyr så mye, Marvel kommer jo med ny film annenhver måned føles det som.

 

Kvantitet foran kvalitet, kanskje? De siste SW filmene har jo ikke vært spesielt bra og dermed kanskje ikke noe som skaffer nye fans samtidig som gamle fans er skuffet.

 

Hva Han Solo angår så er han av mine favoritter i SW-universet og på ingen måte en kjedelig karakter, så potensialet burde være der. Kjenner meg allikevel ganske mettet på SW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Octopussy 35 år......undervurdert og manuset er troverdig (eksplosjon som fører til nedrustning i vest , så kan Russland bare spasere rett inn i Europa.....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...