Delvis Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Var en som kjenner """" som sa han ser ca 150 filmer i måneden. Merket meg det, for det er vanvittig mange da.Ja det blir ca 5 filmer pr dag da. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Det er omtrent så mange jeg ser i året og jeg er sånn middels filminteressert. Har vel sett 50 fra i fjor og vil si det er mer enn nok til å kunne uttale seg om filmåret. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Med mindre man går inn for å bli spesielt godt kjent med et filmår ved å se en masse filmer man egentlig ikke har lyst til å se, tenker jeg det er like greit å ikke ha mening om hele filmår og heller bare uttale seg om enkelte filmer. Man kan selvfølgelig ha sin egen personlige opplevelse av hvor godt et filmår var basert på hvor mange filmer man så og likte, men det blir ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Så Doctor Strange (2016) i går. En helt grei historie man har hørt hundre ganger før presentert med en rekke kule effekter, spesielt mot slutten. Uten å si noe mer så virker det som en av filmene man bør ha sett før Infinity War. Den, Black Panther og en eller annen Hulken film er vel det jeg har utestående i denna Marvel suppa her. Orker neppe å dra meg på kino før Infinity War taes av plakaten uansett, så har nok god tid Jeg bruker mangfoldig flere timer på TV-serier enn film, og prioriterer vel i grunn serier fremfor film veldig ofte. Endret 14. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Et "filmår" er jo uansett subjektivt. Et bra filmår for noen kan være et elendig et for andre, uavhengig av om man ser 50 eller 500 filmer i året. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Var en som kjenner """" som sa han ser ca 150 filmer i måneden. Merket meg det, for det er vanvittig mange da. Ja det blir ca 5 filmer pr dag da. Da kan han være med i Cinemania 2https://www.imdb.com/title/tt0281724/ Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Haha, tror jeg står over. Har aldri latt min interesse for film og serier gå utover jobb, studier eller sosialt liv. Så føler ikke at jeg passer inn der. Heh. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Hah. Herlig dose overraskelser i Deadpool 2. Merker at regissøren denne gangen kan action. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Skal se den i morgen. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Så Doctor Strange (2016) i går. En helt grei historie man har hørt hundre ganger før presentert med en rekke kule effekter, spesielt mot slutten. Uten å si noe mer så virker det som en av filmene man bør ha sett før Infinity War.Den, Black Panther og en eller annen Hulken film er vel det jeg har utestående i denna Marvel suppa her. Orker neppe å dra meg på kino før Infinity War taes av plakaten uansett, så har nok god tid Jeg bruker mangfoldig flere timer på TV-serier enn film, og prioriterer vel i grunn serier fremfor film veldig ofte. Black Panther skal være bra. The Incredible Hulk fikk ikke en spesielt god mottagelse og det er mye av grunnen til at det er en av få jeg ikke har sett ennå, sammen med Aquaman. På fredag har jeg planlagt å se Infinity War. Jeg har forsøkt å spoile meg selv minst mulig, men det virker som om historien er den samme som i Infinity Gauntlet-tegneserien, som jeg leste for mange år siden. Forøvrig en av mine favoritthistorier i det universet, rett og slett fordi den er så over the top - Thanos går løs på hele universet. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Så Black Panther her om dagen. Helt gjennomsnittlig Marvel-film. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Såg Black Panther i går, det var som vanlig bra grei underholdning. Kjekt med andre ansikter på skjermen i en Marvel film Endret 27. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Margot "Lois Lane" Kidder RIP.....der røk sjansen til å treffe henne i sommer Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg ser to filmer i året. Det er nok for meg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Ser vanligvis en film på lørdag og søndag, resten av uka blir det serier. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg ser to filmer i året. Det er nok for meg. Mange filmer har du sett totalt? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) Jeg ser to filmer i året. Det er nok for meg. Mange filmer har du sett totalt? Jeg har nok sett mer en to stk. i året. Jeg har vel sett ca. 300 filmer. Med stort og smått. Endret 16. mai 2018 av jae-ols Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Det må vel være soleklart minst av de som henger i denne tråden? Ligger på rundt 2800 selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 http://www.dailymail.co.uk/news/article-5701205/Bruce-Lee-womanizer-got-circumcised-American.html Både Brandt og Farrell har norsk slekt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Nå ble eg enda mer stolt av å være norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå