Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 https://m.youtube.com/watch?list=PLhILsHS_uOWYSwxULyQKsKinlIpu6LJuz&v=g1LL6LKanGk 13.4.73 : etter Fist of Fury's suksess i Italia måneden før var det nå tyskernes tur til å se BL for første gang i filmen Big Boss....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Sersjanten fra Full Metal Jacket er død ! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Sersjanten fra Full Metal Jacket er død ! Hva med Miloš Forman? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Fikk endelig somlet meg til å se Revenant (2015). Jeg ble ikke videre imponert og jeg forstår ikke 8,0-ratingen på IMDB. Hovedproblemet er at filmen har et veldig enkelt plot om forræderi og hevn som jo er effektivt for å skape en spenningskurve men etter min mening tåler ikke denne å hales ut over to og en halv time. Begynnelsen og slutten på filmen fungerer bra, men alt i mellom føltes som det var minst en halvtime for langt. Flotte panoramabilder av nordamerikansk landskap trekker opp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Veldig enig. Ingen dårlig film, og jeg ble da underholdt. Men jeg ser den neppe igjen frivillig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 (endret) Er basert på en sann historie da. Er en versjon med Richard Harris i hovedrollen også. Tror jeg syns 2015 versjonen var best. Denne. http://www.imdb.com/title/tt0067388/?ref_=nm_flmg_act_43 Har gitt den også 8 poeng, så jeg likte nok den like bra. Endret 16. april 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Se hva jeg fant! Hadde vært storkanon om Marvel faktisk hadde implementert The Mask i MCU. Kunne ha funket siden Masken faktisk er Loki's oppfinnelse. OG selveste Deadpool som bruker masken. Tør nesten ikke tenke på hva slags karakter vi hadde fått. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Faller ikke direkte under film, men "Hans Zimmer: Live in Prague" anbefales Det er rett og slett en fabelaktig konsert med den verdenskjente komponisten Hans Zimmer Så den på Netflix med 5.1 lyd og selv om jeg ikke har sett/hørt på den i stereo, så tviler jeg på at den en gang kan sammenlignes Havnet på ønskelisten før jeg fant den på Netflix og ligger der fortsatt, for denne skal jeg kjøpe Kanskje jeg kjøper den i morgen (Platekompaniet har Søndagsåpent i Trondheim) Endret 21. april 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 RIP Mini-Me....var bare en halv meter unna han i Cherry Hill , han tok bilde med en baby på Monster Mania '14. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Faller ikke direkte under film, men "Hans Zimmer: Live in Prague" anbefales Det er rett og slett en fabelaktig konsert med den verdenskjente komponisten Hans Zimmer Så den på Netflix med 5.1 lyd og selv om jeg ikke har sett/hørt på den i stereo, så tviler jeg på at den en gang kan sammenlignes Havnet på ønskelisten før jeg fant den på Netflix og ligger der fortsatt, for denne skal jeg kjøpe Kanskje jeg kjøper den i morgen (Platekompaniet har Søndagsåpent i Trondheim) Da skal du høre den på et ok Atmos oppsett (Blu rayen med ukomprimert lyd, selvsagt) - fantastisk!!!! Handlet discen i fjor og har spilt den mange ganger. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Discen har i tillegg til Atmos - et glimrende aktivt og diskret 7.1 lydspor - Dolby TrueHD. Kommer nok å fungere veldig bra hos deg uten Atmos også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 12:50 , der var jeg..... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Moderatormelding 2 mini-anmeldelser flyttet til "Mini-anmeldelse av den siste filmen du så-tråden", tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Michelle Pfeiffer 60 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 https://m.youtube.com/watch?v=qLVFVykDiYY Nye greier : Hooper signert Chainsaw UK vhs repro plakat (traff han en mnd før han gikk bort) Angela Mao signerte lobbys fra Hapkido (hun kan ikke engelsk) Cleese signert fra FT og MoL Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Så den nye The Mummy (2017) med Tom Cruise. Følte meg ganske likegyldig til filmen gjennom det hele; en historie jeg har hørt mange ganger før servert uten å tilføre noe nytt. Foretrekker heller versjonen fra 1999, selv om den heller ikke er noe mesterverk. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Angående The Mummy, noen som har sett dette: http://www.joblo.com/horror-movies/news/check-out-awesome-abandoned-art-from-clive-barker-s-the-mummy-521 Synd det ikke ble noe ut av det. Kunne blitt rimelig fett. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Foretrekker heller versjonen fra 1999, selv om den heller ikke er noe mesterverk. Øh, jo, det er den. En av tidenes beste action/adventure-filmer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 12 Strong (2018). Dette var en meget god krigsfilm satt til begynnelsen av Afghanistan-krigen i 2001. Faktisk en av de beste i sin sjanger jeg har sett på lang tid. Den gjør en god jobb med å etablere karakterene sine samt fremstiller situasjonen i Afghanistan på en realistisk måte, og actionscenene er intense uten å bli fullstendig kaotiske og uoversiktlige, et virkemiddel jeg har sett meg veldig lei på i krigsfilmer. Foretrekker heller versjonen fra 1999, selv om den heller ikke er noe mesterverk. Øh, jo, det er den. En av tidenes beste action/adventure-filmer. Tja, jeg likte den som en god popcorn-film som gjør akkurat det en slik film skal (og lite av det den ikke skal), men hvis denne filmen på et eller annet tidspunkt har fått en slags klassikerstatus så har det gått meg hus forbi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå