Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo rett og slett genialt:

 

But I've come up with an idea that won't much matter how much they age....the magic of movies. It's going to be great. It'll be funny, and these guys are so great, alright, they're going to be like two oversized mob-men fighting over the last bowl of pasta, that we can't go wrong.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg plukket med meg det nyeste Filmmagasinet for en liten time siden og ser at de har en "Stor Tarantino-spesial". Faen, tenkte jeg, ettersom jeg nettopp publiserte en lignende feature på Kulturo. Jeg begynte på min feature for lenge siden, slow worker, men nå kan det nesten se ut som jeg baiter Filmmag. Heldigvis hadde de faktisk fått intervjuet han og dessuten feilinformerer de om lanseringen av Grindhouse, så jeg er fornøyd :mrgreen:

 

Måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar

Det står på Filmagasinet at det faktisk koster 39 kroner. Jeg har alltid tatt å plukket det med meg da jeg går fra kinoen, kan ikke huske å betalt for det.

 

Eller er det slik at de respektive kinoene kjøper in X antall?

 

Anatomy of a Murder: Blir den "kjedelig"?

 

Jeg elsket 12 Angry Men, er denne noe i samme duren?

Lenke til kommentar

Wow... United 93 var så utrolig mye bedre enn Flight 93.

 

Jeg trodde jeg hadde sett United 93, ettersom Flight 93 i tillegg til å være en tv-produksjon, har alternative title som også er Flight 93.

 

Velskrevet, velspilt med ukjente (for de fleste) skuespillere.

 

Flight 93 var litt "for" emosjonell for min smak.

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Flight 93 var litt "for" emosjonell for min smak.

 

Hva synes dere?

8852300[/snapback]

Det er nettopp det at United 93 er så følelsesbetont og engasjerende som gjør den så bra. Mener du at Flight 93 er for "emosjonell"? I don't get it, men nå har jeg heller ikke sett den da.

Lenke til kommentar
Flight 93 var litt "for" emosjonell for min smak.

 

Hva synes dere?

8852300[/snapback]

Det er nettopp det at United 93 er så følelsesbetont og engasjerende som gjør den så bra. Mener du at Flight 93 er for "emosjonell"? I don't get it, men nå har jeg heller ikke sett den da.

8852669[/snapback]

 

Ja den er for emosjonell, litt for amerikanisert nivå på det.

 

Hvis du har sett den forstår du det nok.

 

Selvsagt er det en ekstrem situasjon de er i, men akkurat det som er veldig emosjonell er på en måte skrudd litt ned.

 

I Flight 93 er man på en måte inne i handlingen, at de inkluderer for mye av familiene og fokuserer for mye på det. I United 93 er det også telefoner til nære og kjære, men du får aldri se de i andre enden, og deres reaksjoner, mens dette forekommer ofte i Flight 93.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Så nettopp Hostel. Utrolig genial film og driver å *skaffer* 2'ern nå. Deilig og blodig slik en sånn film skal være. Hva er egentlig aldersgrensa på den filmen?

8852868[/snapback]

Toeren virket nesten bedre enn eneren (som jeg egentlig ikke liker så godt lenger), men merk deg at det du laster ned nå er en workprintgreie. Alt av CGI er veldig midlertidig og ekstremt stygt, pluss at de ikke har fått lagt på noe på et par greenscreens enda. Jeg ville nesten tro at det godt kan skje en del endringer med selve filmen før den er ferdig óg.

Lenke til kommentar
18, det med 20-årsgrense var en jippo for filmen.

8852911[/snapback]

Vi tar det en gang til.

 

Nesten feil. Det var et PR-stunt ja, men aldersgrensa var det ikke noe i veien med. Produsenten er fri til å sette egne aldersgrenser når det er snakk om produkter som dvd. Filmen ble vel ikke satt opp på kino, hvor det er Medietilsynet som bestemmer.

 

http://film.medietilsynet.no/Diskusjonsforum/00004562

 

Lenke til kommentar

Pirke, pirke.

 

jippo n3 (sv) påfunn, arrangement som vekker oppsikt reklamej-

 

Sånn sett har jeg rett.

 

Men uansett, point taken.

 

Hostel var virkelig dårlig i mine øyne. Den skremte ikke, den bare sjokkerte til en viss grad, og med en så dårlig historie og manus blir resultatet dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...