DJViking Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Lavbudsjett... The Rock og Jack Black tok vel mesteparten av budsjettet. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Jack Black var jævla bra i Tropic thunder også imo. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Personlig liker jeg ham godt i min guilty pleasure: the holiday 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Har ikke sett han i så mange filmer, men som Lamont i Jackal er en rolle jeg husker godt.En liten rolle for Black der, men filmen er knakende god. Syns jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Collateral damage 3/6 , medioker Arnoldfilm , lite spenning Maniac '80.....5/6 , lurer på om Cannibal Holocaust er verre Call me dragon 4/6 , Bruce Liang som helten og Kurata er the bad guy......Liang treffer på 2 gutter som henger seg med han og så er det noen verdifulle perler fra Tibet........ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Sett "Verónica" på Netflix etter at en del har hypet den som "den meste skremmende grøsseren EVUR", "kjempebra". Personlig må jeg si at jeg ble veldig skuffet (baksiden med "hype"), og selv om jeg identifiserte metaforene, og likte noen av scenene og bildebruken, så synes jeg ikke den bemerket seg i noen stor grad. Personlig holder jeg "The Witch", "The Babadook", "The Orphanage" ja sågar "The Others" mye mye høyere. Er jeg helt på jordet her, og har mistet mitt øye for gode filmer etter for mye serie-titting og skolemas? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Næh. Så filmen selv, likte den, men den er selvsagt ikke "SCARIEST MOVIE EVER!" Virker for meg som hver eneste nye skrekkfilm blir hypet som den skumleste filmen ever, folk blir syke, klarer ikke se hele filmen osv. PR, PR, PR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Sharon Stone 60 år Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Kan ikke fatte at Tour de Pharmacy/Pharmacy Road ikke har fått mer oppmerksomhet her inne. Jævlig morsom fra start til slutt, og rollelista er jo helt insane. Faen så mange bra folk som er inkludert på de 40 minuttene den varer. Orlando Bloom og John Cena overrasker positivt, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kjente igjen Orlando Bloom overhodet. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Takk for tipset! Faktisk ikke hørt om denne, og enda ikke rukket å se 7 Days In Hell. Må få sett begge snart! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Tour de pharmacy var god knall, men holder en indubitably knapp på seven days in hell. Begge er dritmorsomme, så løp å se. (Begge fikk kanskje mer oppmerksomhet i serietråden?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 https://m.youtube.com/watch?v=8OfpHL5UY3Q 40 år siden i dag , RIP Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Jumanji: Welcome to the Jungle var overraskende nok jævlig god underholdning. Lot meg irritere av litt helræva CGI her og der, men sånn bortsett fra det fant jeg ikke mye å klage på. Det er ikke et mesterverk, men jeg lot meg underholde veldig godt i to timer. Jack Black er helt kanon her. Lett hans beste ved siden av School of Rock og Bernie. Nice. Har hatt lyst å se denne, men har gått for det meste på 3D når jeg har kikket. Vil helst se den i 2D. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 I kveld skal projektoren fyres opp: https://www.dagbladet.no/kultur/det-er-en-forbrytelse-mot-filmkunsten-at-det-ikke-er-mulig-a-se-denne-filmen-pa-kino/69588818 Håper den har Atmos. Har sett frem til denne filmen en stund, gleder meg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Ja den må sjekkes ut Takk for påminnelsen av Tour de Pharmacy over her også! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) På hvor sted får man sett den? Edit: Nettflix , ok. Har ikke det .. Endret 12. mars 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Kan ikke fatte at Tour de Pharmacy/Pharmacy Road ikke har fått mer oppmerksomhet her inne. Jævlig morsom fra start til slutt, og rollelista er jo helt insane. Faen så mange bra folk som er inkludert på de 40 minuttene den varer. Orlando Bloom og John Cena overrasker positivt, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kjente igjen Orlando Bloom overhodet. Kommenterte at jeg synes den var litt skuffende da jeg så den i fjor. Veldig gøyalt konsept, men den er ikke like morsom som 7 Days in Hell. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Har folket noen formeninger om dette ? Den stod på kinolista hos meg framover - inntil i dag.https://www.dagbladet.no/kultur/det-er-en-forbrytelse-mot-filmkunsten-at-det-ikke-er-mulig-a-se-denne-filmen-pa-kino/69588818 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå