Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Duh, boikotte.  :!:

8846426[/snapback]

 

Boikotte årets sannsynligvis beste film helt til en tilfredsstillende versjon blir lansert på det asiatiske marked siste kvartal neste år, i form av HD DVD som jeg ikke kan spille av engang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Duh, boikotte.  :!:

8846426[/snapback]

 

Boikotte årets sannsynligvis beste film helt til en tilfredsstillende versjon blir lansert på det asiatiske marked siste kvartal neste år, i form av HD DVD som jeg ikke kan spille av engang?

8846446[/snapback]

Jepp, uansett hvor vanvittig det er, så er det min plan så langt. Skal virkelig prøve å holde mine egne idealer for en gangs skyld. Fuck uhjelp, pengene mine skal gå til dvdutgaven med hele filmen :!:

Lenke til kommentar
Greit for meg. Production starting in only 4 days.

8846433[/snapback]

Jeg skal skrive opp noen idéer på en cocktail napkin, så kan vi planlegge videre på lørdag. Helten min er allerede Fisker, btw. Han redder verden og får damen.

8846471[/snapback]

 

 

Kan jeg være co-producer hvis jeg spytter inn litt $$$ ? :D cun står for regi regner jeg med :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

... og referansene til de polske samtidsdramaene. Hehehe. Jeg burde ikke uttale meg for mye, har søkt filmvitenskap til neste år selv :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg står for regi, så klart. Stefan for dialog. cun kan stå for mise-en-scène  :whistle:

8846588[/snapback]

Ah, mise-en-scène-ansvarlig; filmproduksjonens svar på fluffer.

8846629[/snapback]

 

Over eller under gaffer på lønningslisten?

 

Hirr hirr, btw.

Lenke til kommentar
Jeg står for regi, så klart. Stefan for dialog. cun kan stå for mise-en-scène  :whistle:

8846588[/snapback]

Ah, mise-en-scène-ansvarlig; filmproduksjonens svar på fluffer.

8846629[/snapback]

 

Over eller under gaffer på lønningslisten?

 

Hirr hirr, btw.

8846676[/snapback]

Jeg er rimelig sikker på at det er unpaid interns som tar seg av den jobben. Vi kan betale med en cameo, han kan sikkert spille et partert lik.

Lenke til kommentar

Death Proof ser ut som nok et arrogant verk fra Tarantino sin side. De første filmene han var involvert i (Reservoir Dogs, Pulp Fiction, True Romance, From Dusk Till Dawn og Natural Born Killers) var gode, men så må kultdyrkingen av ham ha gått i hodet på ham. "Nå skal jeg lage nok en kul film fordi jeg er så kul." Beklager, men de hippe kommentarenes friskhet er ikke så friske gang på gang. Rodriguez' film, derimot, virker artig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Death Proof ser ut som nok et arrogant verk fra Tarantino sin side. De første filmene han var involvert i (Reservoir Dogs, Pulp Fiction, True Romance, From Dusk Till Dawn og Natural Born Killers) var gode, men så må kultdyrkingen av ham ha gått i hodet på ham. "Nå skal jeg lage nok en kul film fordi jeg er så kul." Beklager, men de hippe kommentarenes friskhet er ikke så friske gang på gang. Rodriguez' film, derimot, virker artig :)

8847079[/snapback]

 

Han har gjort nok en tribute, som igjen beviser at han er farget av filmene han ser, ikke publikummet som ser filmene hans.

 

"I'm lucky enough to be in the position where I don't make movies to pay for my pool. When I make a movie, I want it to be everything to me; like I would die for it."
Lenke til kommentar

Nopes, ikke sånn jeg tolker det.

 

Dette var uansett ganske artig:

 

Tarantino did say he had an another idea about how to work around the actors being a little older and the characters being dead, the idea being that Vic and Vincent both had twin brothers. That there are a total of four Vega brothers, Vic and Vaughn, Vincent and Virgil.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...