Xtra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Little Hercules in 3-D: TRAILER HAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAH. Dette blir tidenes beste film! :!: :!: :!: 7324549[/snapback] hahhahahh Kvalitet fra begynnelse til slutt det der Vel vel, han kommer ikke i nærheten av Hercules in New York...men godeste Arnie begynte jo slik, med en film som virker like dårlig (eller like legendarisk) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Finfine saker Hr. Jenssen, godt å vite. Blir ikkje Hobbiten regissert av Jackson kunne eg godt tenkt meg at den ikkje vart filmatisert i det heile tatt. Ideellt sett burde den blitt filmatisert i same sleng som LOTR-triologien. 7324542[/snapback] Ideellt sett skulle Michael Bay laget én 160 minuttersüberfilm av alle 4 bøkene. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg anbefaler John Tucker Must Die så sinnsykt! Det er en slags ungdomskomedie ala Road Trip, men mye bedre. Jeg likte den Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Akkurat sett Butterfly effect, Synes den var helt overlegen. Men en kamerat: ØB - says: nevn en eneste ting som er crappy med butterfly effect da Eiv FTW! says: hele møkkahistorien Eiv FTW! says: elendig menneskesyn -------------------------------- WTF Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ØB: Ett ord, to stavelser: Ashton. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://www.apple.com/trailers/independent/...satmaxwells/hd/ Og jeg trodde 7th Heaven var det verste jeg hadde sett av kristendomspropaganda. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ideellt sett skulle Michael Bay laget én 160 minuttersüberfilm av alle 4 bøkene. 7327030[/snapback] Huff, nei, den triologien fortener 10-11 timar. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gleder meg til den neste Harry Potter egentlig . Angående Hobbiten har jeg ikke lest boka, men får vel gjøre det før filmen kommer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 «Corky» er død Bare 41 år, triste saker. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) «Corky» er død Bare 41 år, triste saker. 7328319[/snapback] Muligens bare piss. I og med at det ikke står noe om det på hverken imdb eller wikipedia og forfatter av artikkelen bruker disse to som kilder.. Ei heller står det noe på hans egen hjemmeside Endret 21. november 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Prøver å finne en film (mini serie) jeg skal bestille. The Stand Har let litt på play.com, men de ser ikke ut til å ha den. Å DDD har bare postera til filmen. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vi gjør oppmerksom på at IMDb i morgentimene tirsdag tok vekk opplysningen om dødsfall fra sine nettsider. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har han stått opp fra de døde? Dristig gjort av den nye messias å ha Downs. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Prøver å finne en film (mini serie) jeg skal bestille. The Stand Har let litt på play.com, men de ser ikke ut til å ha den. Å DDD har bare postera til filmen. Noen som kan hjelpe meg ? 7328476[/snapback] Et raskt søk tyder på at den i de vanlige landene ikke har vært "in-print" på noen år, men er tilgjengelig i BeNeLux-området, f.eks. her. Jeg har aldri brukt denne nettbutikken selv, og kan ikke huske om andre harhatt positive eller negative opplevelser med den. Ville uansett vurdert sterkt å fyre avgårde en epost for å forhøre meg om de virkelig har den tilgjengelig før jeg bestilte. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Prøver å finne en film (mini serie) jeg skal bestille. The Stand Har let litt på play.com, men de ser ikke ut til å ha den. Å DDD har bare postera til filmen. Noen som kan hjelpe meg ? 7328476[/snapback] Et raskt søk tyder på at den i de vanlige landene ikke har vært "in-print" på noen år, men er tilgjengelig i BeNeLux-området, f.eks. her. Jeg har aldri brukt denne nettbutikken selv, og kan ikke huske om andre harhatt positive eller negative opplevelser med den. Ville uansett vurdert sterkt å fyre avgårde en epost for å forhøre meg om de virkelig har den tilgjengelig før jeg bestilte. 7328622[/snapback] Takk for tipset skal sjekke ut den. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 «Corky» er død Bare 41 år, triste saker. Muligens bare piss. I og med at det ikke står noe om det på hverken imdb eller wikipedia og forfatter av artikkelen bruker disse to som kilder.. Ei heller står det noe på hans egen hjemmeside Nesteklikk.no opplyser om at artikkelen hos IMDB er fjernet: ''Vi gjør oppmerksom på at IMDb i morgentimene tirsdag tok vekk opplysningen om dødsfall fra sine nettsider.'' Stakkars menneske, personer med downs syndrome er virkelig hyggelige. Men det jeg vet fra før av, er at de som blir født med downs syndrome dør tidligere på grunn av kromosonfeil. Synes veldig synd på han, vil i fred. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hm, burde ikke IMDB være rimelig sikre i sin sak hvis de først skal stemple noen som døde? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vel, IMDB burde visst bedre, men uansett så er den helg digg! Elsker imdb.com.. Ellers, er Super Return verdt å leie? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vel, IMDB burde visst bedre, men uansett så er den helg digg! Elsker imdb.com.. 7329109[/snapback] Hva er dette? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Første og siste gangen jeg bestiller fra playx tror jeg. For en leveringstid da. Har fått mesteparten av det jeg bestilte, men Gudfarenboksen lar vente på seg gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå