Dragonlove Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Er "Frihetens regn" den beste filmen dere har sett? Ser den ligger som nummer 1 på IMD listen. Det vet jeg ikke, men den er nok en av de beste og om man skal tenke i samme bane så tenker jeg på Forest Gump og Rainman for eksempel. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Er ok med at den er best på lista. Den er bra, men liker Flukten fra Alcatraz litt bedre. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Er "Frihetens regn" den beste filmen dere har sett? Ser den ligger som nummer 1 på IMD listen. Nei, det er nok Batman v Superman. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Er "Frihetens regn" den beste filmen dere har sett? Ser den ligger som nummer 1 på IMD listen. Nei, det er nok Batman v Superman. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Dårlig spøk sikkert Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg gidder ikke engang tenke på hva jeg synes er den beste filmen. Det blir så mange kandidater og så små marginer som skiller dem at det ikke er noen vits. Shawshank Redemption og Forrest Gump er begge utrolig gode filmer, men om de er nr 1 eller nr 7 eller 14 spiller ærlig talt ingen rolle. Flukten fra Alcatraz får plusspoeng fordi Clint Eastwood er kulere enn Tim Robbins og Tom Hanks. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg besøkte Alcatraz høsten 1979 og husker at på omvisningen, handlet veldig mye av det guiden pratet om og pekte på, om den kommende filmen med Clint Eastwood. Noen måneder senere så jeg filmen hjemme i Norge, veldig - veldig kult! Oppdaget, og skammer meg dypt - at jeg ikke har denne perlen av en film på Blu Ray, ble pronto bestilt på Amazon! Egentlig litt ille, jeg som er så stor Clint fan 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg gidder ikke engang tenke på hva jeg synes er den beste filmen. Det blir så mange kandidater og så små marginer som skiller dem at det ikke er noen vits. Shawshank Redemption og Forrest Gump er begge utrolig gode filmer, men om de er nr 1 eller nr 7 eller 14 spiller ærlig talt ingen rolle. Flukten fra Alcatraz får plusspoeng fordi Clint Eastwood er kulere enn Tim Robbins og Tom Hanks. Hva med The Deer Hunter? Hvor høyt oppe kommer den? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg mener at Forrest Gump og Rainman kommer høyt opp, og selvsagt Gudfaren. Frihetens Regn er en av de beste. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg liker å plassere The Green Mile (1999) sammen med disse stor filmene, regissert av samme fyr som The Shawshank Redemption (1994) - også basert på en historie av Stephen King. Man liker å skrive at alle filmer basert på S. Kings bøker er dårlige, men det er jammen mange perler der også. Synes The Green Mile er særdeles vellykket, historien er solid og med en nesten perfect casting - og de leverer til de grader. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 https://www.vg.no/rampelys/film/hollywood/mitt-store-fete-greske-bryllup-stjerne-arrestert-for-tyveri/a/24218174/ Husker henne fra Delta Force og som Arthurs venn i King of Queens. Var også i Columbo filmen "Make Me a Perfect Murder". Den skal jeg se nå. Holder på med Columbo for nte gang denne høsten. Blir aldri lei Valerie.jpg http://www.imdb.com/name/nm0250619/?ref_=ttfc_fc_cl_t32 Den russiske presten fra Delta Force gikk bort tidligere i år , er vel 10 stk fra den filmen som er gått bort nå Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) The Green Mile er en utrolig bra film, en av de beste. Også Sound of Music er en utrolig bra film. Endret 28. desember 2017 av jae-ols Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Vet ikke om jeg skjønner i det tatt at "film er ferskvare". Kan man nevne en god film som er blitt dårligere med tiden? Norske byggeklosser og Blindpassasjer var bedre på 70 tallet Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Dis har blitt dårligere med tiden. Er ikke så mange som ser den. Olsenbanden har også tapt seg med årene. Men den første var utrolig bra. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Picnic med døden er også en film som huskes godt. Kom i 1972. En av de beste. Huskes godt for banjo duellen. Den er legendarisk. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Er det i det hele tatt mulig for Dis å bli dårligere enn den var da den kom? 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Er det i det hele tatt mulig for Dis å bli dårligere enn den var da den kom? NEI!!! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Så den for noen år siden og synes ikke den var sååå ille som mange skal ha den til. Ja, den er dårlig, men Pax er mye verre. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 DIS er i klasse med mye av mølet som kom på 70-tallet. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Har noen her sett The Midnight Meat Train ?En av mange filmer som ikke fikk prioritert hos filmselskapet, så knapt markedsført noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå