Mala Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Må jo sjekkes ut pronto. Endret 2. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hva har skjedddu med IMDB? Kan jeg ikke lenger søke og spesifisere søket blant mine ratede filmer? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hva har skjedddu med IMDB? Kan jeg ikke lenger søke og spesifisere søket blant mine ratede filmer? Du kan gjøre det på 'advanced title search' i det minste http://www.imdb.com/search/title Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Så Wind River i går. Solid og sterkt anbefalt fra meg. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Skal lage meg mat nå. Filmen med flest anbefalinger skal jeg se på i kveld The Pursuit of Happyness (Jakten på lykke) eller Seven Pounds (Syv liv) Endret 3. desember 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Skal lage meg mat nå. Filmen med flest anbefalinger skal jeg se på i kveld The Pursuit of Happyness (Jakten på lykke) eller Seven Pounds (Syv liv) Hekta på Will Smith eller? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Skal lage meg mat nå. Filmen med flest anbefalinger skal jeg se på i kveld The Pursuit of Happyness (Jakten på lykke) eller Seven Pounds (Syv liv) Hekta på Will Smith eller? Disse filmene var de eneste fra imdb watchlisten min som Netflix hadde. Gikk inn på https://www.dsrw.org, nu blir det Pursuit of Happyness, taco og red bull. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 https://vimeo.com/245670075 It's time! Morsomt å se Thelma inne på listen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Altfor tidlig, som vanlig. Er fortsatt mange filmer som ikke har hatt premiere enda. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Enig. Latterlig. Selv om de tar med alt siden forrige kåring slik at alle filmer faktisk har en mulighet, så er det teit. Slike kåringer skal gjøres tidligst 31. desember. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Beklager med noe som helst best of ranking med valerian er ikke godkjent. Box Office bomb og mixed to negative reviews over hele fjøla. Prøv igjen 1. Januar og gjør det på skikkelig. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 - Same procedure as last year, Miss Sophie? - Same procedure as every year, James. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Mer om Kevin Spacey : Former husband to the norwegian princess Martha Louise , author Ari Behn, says the following:«We had a good conversation, he sat right beside me. After five minutes he said «Hey, let’s get out and have a cigarette», og then he grabbed me right on my b***s underneath the table».This happened in 2007 while Behn was still a part of the norwegian royal familiy. ("The wildest is yet to come" , sitat Batman) Endret 5. desember 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Folk som irriterer seg om til en personlig liste til en kritiker som har sett alle filmene som er av interesse for kritikeren personlig på VoD og kino helt til 31. desember. Endret 5. desember 2017 av Maury 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Beklager med noe som helst best of ranking med valerian er ikke godkjent. Box Office bomb og mixed to negative reviews over hele fjøla. Prøv igjen 1. Januar og gjør det på skikkelig. Fagfolk har da tatt feil før, bare spør et par norske musikkanmeldere som nærmeste slaktet U2 - Achtung Baby, samt Det Nye's Mr. Friis som om a-ha's Take on Me klarte å skrive "hører ingen verdenshit jeg". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Pedo til fjells skal spilles inn på nytt xD https://www.nrk.no/ho/na-skal-denne-filmklassikeren-spilles-inn-pa-nytt-1.13811255 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Tok ikke den referansen med pedo vs fjols? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg skjønte heller ikke pedo-referansen, og hva er det egentlig de vil oppnå med å remake en norsk klassiker? Her har vi ikoniske roller av Leif Juster, Unni Bernhoft, Frank Robert og Willie Hoel som ingen nåværende norske skuespillere vil komme i nærheten av engang. Helt poengløst, for ikke å snakke om sløsing med penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 "Frank Robert" Knekten : "Skal tømme Frydenlund og Ringnes denne halsen , den skal pinadø velsignes !" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå