""" Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Høres helt nydelig ut, og den er garantert midt i blinken for meg. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Firepower 3/6 , medioker action med Coburn/Loren/OJ & Wallach......Coburn får i oppdrag å få en gangster arrestert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Get Out Beste skrekkfilm på mange, mange år. Kanskje årets beste film uansett sjanger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Fredag 13 #4 , ålreit F13 , #5 , meh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Har gjort slik at blu ray spillern kan spille am. dvd men kan den spille am. blu ray nå også? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Har gjort slik at blu ray spillern kan spille am. dvd men kan den spille am. blu ray nå også? Nei det er ikke sikkert, er en del Blu-Ray spillere som kan gjøres sonefri på dvd delen, men ikke på BR delen, men det spørs jo litt på hvilken spiller du har, ellers så har Oppo noen fine spillere som er sonefrie på begge deler, men de er dog ikke billige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Jailhouse Rock 60 år Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Den har jeg fakisk ikke sett, visste ikke at det var film men kjenner jo godt sangen.Har en film med Elvis på dvd, den heter Flaming star, det er en western og en bra film faktsik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 https://www.youtube.com/watch?v=SJmHe5VqJLQ November 1972 : -Bruce Lee skriver kontrakt med WB -Lee feirer sin siste bursdag 27.11 , han ble 32...... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Nå går Pixars nye film "Coco" på kinoer verden over, mens vi må vente helt til februar. Hvordan er dette tillatt? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Kanskje vi er trege med å legge til norske stemmer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Bør bli bedre enn den forrige dritten i hvert fall. Fysj. Endret 29. november 2017 av Mala Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Nå går Pixars nye film "Coco" på kinoer verden over, mens vi må vente helt til februar. Hvordan er dette tillatt? Kommer nok på Blu-ray før den kommer på kino i Norge så en kan laste ned i bedre kvalitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Så den nye Godzilla , ikke det helt store spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Så den nye Godzilla , ikke det helt store spør du meg.Ingen som har påstått heller. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Shin Godzilla var helt magisk. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Nå går Pixars nye film "Coco" på kinoer verden over, mens vi må vente helt til februar. Hvordan er dette tillatt? Kommer nok på Blu-ray før den kommer på kino i Norge så en kan laste ned i bedre kvalitet Nei, det gjør den nok ikke. Vil tippe den kommer tidlig april. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Nå går Pixars nye film "Coco" på kinoer verden over, mens vi må vente helt til februar. Hvordan er dette tillatt? Kommer nok på Blu-ray før den kommer på kino i Norge så en kan laste ned i bedre kvalitet Nei, det gjør den nok ikke. Vil tippe den kommer tidlig april. Har lastet ned mange filmer som fortsatt går på norske kinoer og tviler på at denne blir ett unntak Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) En sjeldent brutal actionfilm med flere av de absolutt feteste actionscenene jeg har sett. Og selv om teknikkene den bruker i actionscenene stort sett er brukt tusen ganger før, har de aldri blitt brukt på en så god og oppfinnsom måte som her. Regissør Byung-gil Jung har ikke bare laget en ekstremt fet film og årets desidert beste, men han har akkurat tatt action til et helt nytt nivå i form av koreografi, innovativitet, utførelse og voldsbruk, med et kameraarbeid av Jung-hun Park som ikke ligner grisen. Lekkert! Ultrabrutal film som får bl.a John Wick I & II til å fremstå som barnefilmer. Åpningsscenen er faen meg noe av det råeste jeg har sett, og jeg har akkurat brukt den siste timen på å se de syv første minuttene på repeat. Byung-gil Jung har brukt tiden godt siden den ålreite Confession of Murder. Endret 2. desember 2017 av """ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå