Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Har tenkt å se Grindhouse HER nå. Den ser tøff ut. Noen som har sett den? Jeg håper den er bra...

8843924[/snapback]

Haha, nice. Det er akkurat det den filmen fortjener, å bli sett i kornete youtube-kvalitet med mobilskjermoppløsning og mono-lyd.

8844096[/snapback]

I hvertfall nå som DVDutgivelsen blir delt også. Det var slik at alle dvdutgivelser skulle bli delt uavhengig av land right?

 

[EDIT] Sær typoting.

8844117[/snapback]

Slik jeg har forstått det er Weinstein rimelig pissed på hele opplegget, og skal prøve å redde i land så mye penger som mulig. Det var visst snakk om å dele den opp og vise dem på nytt i statene, elns.

 

Det kommer nok en DVD med begge, så den blir ikke splittet per se, det blir bare at Death Proof kommer ut på DVD først. Jeg nekter å tro at de ikke har tenkt å tilby begge filmene i ett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt ironisk at to av filmskaperne som har stått i spissen for independent film-bølgen fra 90'-tallet blir herjet med av en produsent som Weinstein? Jeg irriterer meg enormt over hvordan dette er blitt gjort, og vil laste ned filmen, og kun kjøpe DVD-en hvis den kommer med begge filmene (eller, hvis filmen kicker nok ass, så kjøper jeg nok to dvd-er ^^) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Fuck, hele Grindhouseafæren gjør meg egentlig fly forbanna. Uansett hva som skjer videre med filmen(e), så har konseptet feilet totalt. Flopp i statene pluss at respekten fansen der ute fikk for folka bak den en gang i tiden har svunnet henn totalt. Nå er det bare en gjeng med jævla fjortisser som går rundt og lovpriser filmen pga. helt feil ting, samtidig som de whiner på bildekvaliteten. Tjohei... :(

 

Argh, og jeg burde komme meg vekk fra forumene nå (noe jeg ikke kommer til å gjøre selvfølgelig), er nødt til å lese til den forbannede religionseksamenen min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Slik jeg har forstått det er Weinstein rimelig pissed på hele opplegget, og skal prøve å redde i land så mye penger som mulig. Det var visst snakk om å dele den opp og vise dem på nytt i statene, elns.

8844141[/snapback]

 

Det er bra å se at det jeg skriver, repeteres til nytte for andre :p

Lenke til kommentar
Argh, og jeg burde komme meg vekk fra forumene nå (noe jeg ikke kommer til å gjøre selvfølgelig), er nødt til å lese til den forbannede religionseksamenen min.

8844194[/snapback]

 

Ikke verre enn meg, som har Spansk muntlig i morgen. Jeg er sannsynligvis den i verden som har minst Spansk-kunnskaper. Tre år med Spansk, og jeg kan "me llamo", og det var det. Stryk, here I come.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Alt jeg kan er 'Adiós' og 'Si' :p

 

Tilbake til film:

 

Noen som har sett 'The Lost Battalion', som kan si hvordan den er? Den nye verjsonen altså.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Argh, og jeg burde komme meg vekk fra forumene nå (noe jeg ikke kommer til å gjøre selvfølgelig), er nødt til å lese til den forbannede religionseksamenen min.

8844194[/snapback]

 

Ikke verre enn meg, som har Spansk muntlig i morgen. Jeg er sannsynligvis den i verden som har minst Spansk-kunnskaper. Tre år med Spansk, og jeg kan "me llamo", og det var det. Stryk, here I come.

8844630[/snapback]

 

Jeg droppa ut av spansk for jeg klarte det ikke :p

 

Edit: Oj sann! Dette ble visst super off-topic. Beklager det.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Angående boikott av Grindhouse så kommer jeg til å se Death Proof på kino, men kjøper ikke en DVD hvor filmen(e) ikke er sydd sammen i sin helhet. Jeg har ikke kjøpt Kill Bill enda, i påvente av en hel film.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Angående boikott av Grindhouse så kommer jeg til å se Death Proof på kino

8846313[/snapback]

Haha. Tenkte meg det. Ubrukelig tullkuk. Ingen viljestyrke.

8846347[/snapback]

 

Hva vil du jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Angående boikott av Grindhouse så kommer jeg til å se Death Proof på kino

8846313[/snapback]

Haha. Tenkte meg det. Ubrukelig tullkuk. Ingen viljestyrke.

8846347[/snapback]

 

Hva vil du jeg skal gjøre?

8846363[/snapback]

Duh, boikotte. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...