MKej Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Har Denis Villeneuve virkelig klart å følge opp et mesterverk (orginalen) med et mesterverk? Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Vet ikke, men skepsisen jeg hadde er borte og jeg klarer ikke annet enn å glede meg maks. Ikke pga. anmeldelser, men fordi jeg originalt var redd for at det kom til å bli 2+ timer med sjelløs, stygg CGI-runking. Men Denis Villeneuve har jo avkreftet det og sagt at de først og fremst har fokusert på praktiske effekter og valgt å bruke CGIen som et lite hjelpemiddel. Noe som alltid er den rette veien og gå om man absolutt må bruke CGI. Gleder meg! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Tror aldri jeg har hatt så høye forventninger til en oppfølger! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Gleder meg stort. Nå er det bare å finne ut av hvilken kino jeg skal velge. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg så Final Cut i helgen, og føler meg klar. Forhåpningene er trefjerdedels på treet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Pirates of the Caribbean Håper det ikke kommer flere filmer i serien for denne var elendig Despicable Me 3 Grei nok og litt morsomt, men alt for lite minions (Minions filmen hadde alt for mange minions...) Wonder Woman "Female Superman" Synes hun er for dum og da blir filmen også dum Sett disse 3 i dag og kun Despicable Me 3 havner på ønskelisten Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 men alt for lite minions Ikke overraskende å se det fra deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Burde jeg se Blade Runner før jeg ser oppfølgeren? Tenker å gå på premieren i kveld. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Definitivt. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Enig, med Lord Britishface. Skader heller ikke å se disse tre kortfilmene som foregår mellom Blade Runner og Blade Runner 2049 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Var på kino for en ukes tid siden og så en trailer på en kommende film med Tony Jaa (Ong Bak). Er det noen som vet tittelen på denne filmen, og eventuelt når den kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 https://www.nytimes.com/2017/10/05/us/harvey-weinstein-harassment-allegations.html?action=click&contentCollection=N.Y.%20%2F%20Region&module=Trending&version=Full®ion=Marginalia&pgtype=article Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Var på kino for en ukes tid siden og så en trailer på en kommende film med Tony Jaa (Ong Bak). Er det noen som vet tittelen på denne filmen, og eventuelt når den kommer? http://www.imdb.com/name/nm1388074/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 groundhog day var flott. sjeldent så gamle filmer faktisk er morsomme, og får en til å lolle 9/10 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Groundhog Day er fra 1993, så når mener du filmer begynte å bli morsomme? 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 blazing saddles er for eksempel drit utdatert humor Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Smaken er som baken. Jeg synes Blazing Saddles fremdeles er morsom, det samme med Monty Python, enkelte klassikere med Chevy Chase, Steve Martin, Leslie Nielsen, ja selv Charlie Chaplin fra før krigen og dr. Strangelove er fremdeles morsomt. På den andre siden er Will Ferrell morsom i kanskje én av hver tiende film han er med i, og Russel Brand er aldri morsom i det hele tatt. Endret 9. oktober 2017 av adeneo 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Enig angående hva som er blitt sagt om The Void. Så den på lørdag og koste meg hele veien i gjennom. Ingen horror er så bra som Lovecraft-inspirert horror når det er gjort riktig. Flott effekter uten bruk av CGI (om det var noe la jeg ikke merke til det). På søndag så jeg Blade Runner 2049. Jeg var aldri noen stor fan av originalen, som til tross for en fascinerende verden var plotmessig en litt kjedelig og langtekkelig film, og det beskriver egentlig opplevelsen min av 2049 også. Jeg synes det var interessant å se enda mer av denne verdenen og det beste med hele filmen var alle de små detaljene som gjør settingen stemningsfull og troverdig, men mysteriet som hele plottet kretser rundt synes jeg ikke var engasjerende nok til å strekkes ut over nesten 3 timer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Smaken er som baken. Jeg synes Blazing Saddles fremdeles er morsom, det samme med Monty Python, enkelte klassikere med Chevy Chase, Steve Martin, Leslie Nielsen, ja selv Charlie Chaplin fra før krigen og dr. Strangelove er fremdeles morsomt. På den andre siden er Will Ferrell morsom i kanskje én av hver tiende film han er med i, og Russel Brand er aldri morsom i det hele tatt. chaplin er og moro men groundhog dag var lolle-morsom Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Smaken er som baken. Jeg synes Blazing Saddles fremdeles er morsom, det samme med Monty Python, enkelte klassikere med Chevy Chase, Steve Martin, Leslie Nielsen, ja selv Charlie Chaplin fra før krigen og dr. Strangelove er fremdeles morsomt. På den andre siden er Will Ferrell morsom i kanskje én av hver tiende film han er med i, og Russel Brand er aldri morsom i det hele tatt. chaplin er og moro men groundhog dag var lolle-morsom Helan og halvan var morsommere enn Chaplin. Fremdeles tidenes beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå