Delvis Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Så The Godfather. meget bra film, anbefales. Sjelden at 3 timer går så fort.Da er det bare å se part 2 Var bra den også om ikke helt det samme. Med og uten Brando blir vel litt ulike dimensjoner. Akkurat den scenen (og låten) her får jeg ikke helt utav hodet . Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Ok, nå er det bare å IKKE se part 3 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Ikke så lenge igjen til Justice League Endret 27. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg klarer ikke å være spent på Justice League. Zack Snyder mikset med Joss Whedon høres ut som en katastrofe, spesielt etter Batman V. Superman som var et shitshow uten like, følgt etter Suicide Squad som var et enda større shitshow uten like. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Nå mangler jo Superman i denne Justice League (og etter min mening også Green Lantern), men Wonder Woman var jo ganske bra til å være "superheltfilm", og jeg synes ikke nye Superman er så ille, litt annerledes, men ikke dårlig. Jeg synes ikke Affleck er så verst som Batman, bedre enn både Keaton og Clooney etter min mening. Jeg synes DC har gjort det helt greit denne gangen, i det minste sett i lys av tidligere flauser, slik som siste Green Lantern filmen, Batman med Clooney, Catwoman, Constantine ... å grøss, Steel med Shaquille O'Neal, tidenes fiasko. Det har kommet mye skrot fra Marvel også opp gjennom årene, slik som Elektra, den siste Punisher filmen, Ghost Rider med Nicholas Cage, for å ikke snakke om Affleck (igjen) som Daredevil, samt alle de siste X-Men filmene. Den beste Marvel filmen er fremdeles Howard the Duck. Endret 27. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Null gode forventninger til Justice League etter møkka som va Justice League og BvS. Wonder Woman var god i DC-standard. Helt OK ellers. DC blir nok å floppe her også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Nå mangler jo Superman i denne Justice League (og etter min mening også Green Lantern), men Wonder Woman var jo ganske bra til å være "superheltfilm", og jeg synes ikke nye Superman er så ille, litt annerledes, men ikke dårlig. Jeg synes ikke Affleck er så verst som Batman, bedre enn både Keaton og Clooney etter min mening. Jeg synes DC har gjort det helt greit denne gangen, i det minste sett i lys av tidligere flauser, slik som siste Green Lantern filmen, Batman med Clooney, Catwoman, Constantine ... å grøss, Steel med Shaquille O'Neal, tidenes fiasko. Det har kommet mye skrot fra Marvel også opp gjennom årene, slik som Elektra, den siste Punisher filmen, Ghost Rider med Nicholas Cage, for å ikke snakke om Affleck (igjen) som Daredevil, samt alle de siste X-Men filmene. Den beste Marvel filmen er fremdeles Howard the Duck. In my opinion. Nei, den nyeste supermann var helt forjævelig. Og Suicide Squad klarte faen å toppe det. Alle de filmene du snakker om har ikke Marvel Studios noe å gjøre med. Og nei, Howard the Duck er ikke den beste Marvel-filmen. Endret 27. september 2017 av Maury 2 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Alle de filmene du snakker om har ikke Marvel Studios noe å gjøre med. Øh, Marvel eier jo rettighetene til alle de jeg nevner, og Marvel Studios har lisensiert ut, eller selv produsert alle de filmene jeg nevnte som Marvel-filmer. Hva som er bra eller dårlig er vel en smakssak! Endret 27. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Synes omtrent alt Marvel har vært drit kjedelig siden Avengers 1. Batman v Superman var et friskt pust følte jeg, selv om den hadde sine problemer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Jeg liker det meste som har Hugh Jackman som Wolverine. Det er en av mine favorittkarakterer og han passer perfekt til rollen. Ellers er det ikke noe tvil om at Marvel-filmer "bare" er et par timers spesialeffekt-show som man har glemt noen dager etterpå. Guardians of the Galaxy 2 var faktisk noe av det bedre jeg har sett av denne typen filmer i det siste. Batman vs Superman synes jeg ble tullete. Jeg hadde i grunn mye av det samme problemet som med Civil War, der heltene slåss mot hverandre uten at grunnen til at de gjør det er overbevisende. Man løste det ved å plutselig gjøre Batman fullstendig irrasjonell og Iron Man til verdens mest lettlurte person. Noe av problemet er at de prøver å bygge opp disse konfliktene uten å la noen av heltene fremstå som usympatiske, og det er ikke så lett å gjøre på en god måte. Man kan liksom ikke ha en scene der Batman f.eks. slakter masse barn ala Anakin i Star Wars. Endret 28. september 2017 av Spartapus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Nm Endret 28. september 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Nå mangler jo Superman i denne Justice League (og etter min mening også Green Lantern), men Wonder Woman var jo ganske bra til å være "superheltfilm", og jeg synes ikke nye Superman er så ille, litt annerledes, men ikke dårlig. Jeg synes ikke Affleck er så verst som Batman, bedre enn både Keaton og Clooney etter min mening. Jeg synes DC har gjort det helt greit denne gangen, i det minste sett i lys av tidligere flauser, slik som siste Green Lantern filmen, Batman med Clooney, Catwoman, Constantine ... å grøss, Steel med Shaquille O'Neal, tidenes fiasko. Det har kommet mye skrot fra Marvel også opp gjennom årene, slik som Elektra, den siste Punisher filmen, Ghost Rider med Nicholas Cage, for å ikke snakke om Affleck (igjen) som Daredevil, samt alle de siste X-Men filmene. Den beste Marvel filmen er fremdeles Howard the Duck. What? Days of Future Past er jo den beste X-men filmen Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Ellers er det ikke noe tvil om at Marvel-filmer "bare" er et par timers spesialeffekt-show som man har glemt noen dager etterpå. Guardians of the Galaxy 2 var faktisk noe av det bedre jeg har sett av denne typen filmer i det siste. Det er problemet mitt ihvertfall. De filmene er blitt så sykt glatte. Masse action uten særlig tyngde, det er bare datafigurer som flyr gjennom lufta. Akrobatikk som blir litt for perfekt gjennomført. Actionscenene i BvS hadde litt mer gravitas, særlig scenene hvor Batman banket skurker virket mye mer ekte enn noe i Marvel-universet. Marvel-filmene er også så tannløse og trygge. Skulle ønske de hadde gutset litt i Civil War, og latt Captain America slå ihjel Tony Stark. Sånn som det er nå vet man jo at ingen av de store er i noen reell fare. Tipper vi får sett litt flere dødsfall i Infinity War da, det blir vel en slags soft reboot av universet etter det, med en ny og alternativ tidslinje. Vil tro Robert Downey ihvertfall er ferdig etter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 http://www.imdb.com/poll/0jbKcAtt2rI/?ref_=tt_po_q3 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Har alltid trua når det kommer nye Marvel og DC-filmer fordi jeg har så lyst til at de skal fungere, og jeg har til gode å bli skikkelig, skikkelig skuffa. Joda, Suicide Squad var en skuffelse og BvS kunne ha vært så mye bedre (det kunne Suicide Squad også vært), men jeg er vel en evig optimist når det kommer til denne sjangeren. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Ellers er det ikke noe tvil om at Marvel-filmer "bare" er et par timers spesialeffekt-show som man har glemt noen dager etterpå. Guardians of the Galaxy 2 var faktisk noe av det bedre jeg har sett av denne typen filmer i det siste. Det er problemet mitt ihvertfall. De filmene er blitt så sykt glatte. Masse action uten særlig tyngde, det er bare datafigurer som flyr gjennom lufta. Akrobatikk som blir litt for perfekt gjennomført. Actionscenene i BvS hadde litt mer gravitas, særlig scenene hvor Batman banket skurker virket mye mer ekte enn noe i Marvel-universet. Marvel-filmene er også så tannløse og trygge. Skulle ønske de hadde gutset litt i Civil War, og latt Captain America slå ihjel Tony Stark. Sånn som det er nå vet man jo at ingen av de store er i noen reell fare. Tipper vi får sett litt flere dødsfall i Infinity War da, det blir vel en slags soft reboot av universet etter det, med en ny og alternativ tidslinje. Vil tro Robert Downey ihvertfall er ferdig etter det. Jeg er enig, men dette ligger litt i superheltfilmenes natur. Selve kildematerialet her er jo ikke spesielt intellektuelt stimulerende, uansett hvor mye jeg vet tegneseriefans er glade i å tolke så mye dybde inn i favorittseriene sine at det høres ut som det er Dostojevski som har skrevet manus, så handler dette til syvende sist om folk i fargerike kostymer som denger løs på hverandre med ildkuler og laserstråler. Og det er egentlig helt greit for min del. Vi trenger litt lettfordøyelig underholdning i blant og jeg synes ikke superheltsjangeren trenger noe intellektuelt alibi. Men historiene må gi mening da. Uansett hvor uhøytidelig en historie er så må den ha noen form for indre logikk. Det var det som sviktet litt for meg i Civil War, og Batman vs. Superman. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Dæven døtte, Baby Driver var fet. Hele filmen oser av filmer som The Driver, Bullitt, The French Connection osv., og det kan ikke finnes mye tvil om at Edgar Wright er en stor fan av de nevnte filmene. Men den føles alltid som utrolig mye mer enn bare en simpel hyllest, og tonen i filmen er veldig annerledes. For min del stemte det meste her. Og sountracket, da. Hohoh! Ikke bare er soundtracket fett, men måten musikken brukes på var jævlig bra. Knallfilm! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Baby Driver var ren kos og rett og slett goodtimes på kino for min del. Ikke noe problem her heller i gården. En av sommerens bedre filmer på kino, ikke bare av popcorn/actionkomedier sammen med Logan Lucky. Etter både Mother! og Kingsman: The Golden Circle på kino nylig så ser jeg fram til neste film på kino, Blade Runner 2049 på kino neste uke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Er det noen kommende skrekkfilmer som dere har trua på? Ikke kommende, men har sett noen relativt nye og ukjente horrorfilmer den siste uka: The Void - Den mest kjente av de jeg har sett. Lovecraftian horror som oser av filmer som The Thing, From Beyond, Hellraiser, The Beyond og Assault on Precinct 13, i tillegg til Silent Hill. Sprøtt gode praktiske effekter. Kremen av kremen! The Devil's Candy - En horrorfilmer som tar en litt annen vending enn hva vi er vant med. Velskrevet, velspilt og velregissert. Utvilsomt inspirert av 80-tallets satanic panic og med selveste Sunn O))) på soundtracket. Beyond the Gates - Voksenversjonen av Jumanji, som var alle barns favorittfilm mellom 95-2000. B-film med lavt budsjett, noe den også lider litt av. Men for min del var den en eneste stor nostalgitripp. Dette kunne fort vært filmen vi hadde fått om Lucio Fulci bestemte seg for å lage sin egen Jumanji. Masse referanser til Gates of Hell trilogien til Lucio Fulci (City of the Living Dead, The Beyond, The House by the Cemetery). Baskin - Horror fra Tyrkia. Se for deg en film som er laget av Lucio Fulci på syre, med litt hjelp fra Clive Baker og Dario Argento. Hele filmen er en småsurrealistisk og drømmende film som tar deg ned på en dårlig trip ned til helvete. Briljant film, og nesten der oppe med The Void. Masse herligreferanser til Lucio Fulcis Gates of Hell-trologi. Antibirth - Seig drama som etterhvert utvikler seg til en body horror-film. Bytex og Kalkunkylling/Schreiber ville gitt seg etter max 30 minutter, men for de som liker litt særere horror kan det her godt treffe blink. Kul film, insane avslutning! Langt i fra nye, men sjekk ut My Name Is Bruce og Bubba Ho-Tep og. Bare fordi begge filmene ruler så ekstremt hardt og fordi Bruce Campbell er kongen av det meste og fortjener mer kjærlighet. Knall! tenker jeg begynner med the void Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Det er ytterst få filmer med scener jeg ikke tør se. Dragonfly er en av dem.Er vel ikke en horrorfilm, men det er enkelte hendelser der som skremmer vannet av meg hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå