Delvis Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Harry Dean Stanton er død , husker han fra Kellys Helter , var også bekjent av Walken.Kul fyr dukker opp i mye. Fra aliens til the avengers Paris Texas Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 https://vimeo.com/225010240 Fin hyllest til en legende. Vil huske han best som Travis Henderson i Paris, Texas. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 At det går an. Har lett og lett i årevis etter en gammel norsk film som jeg ikke husket hverken navn eller skuespillere fra. Husket så vidt plottet; et ran. That's it. I dag ramler jeg innom den helt tilfeldig. Farlig farvann. Og jeg hater å være dvd-samler når jeg finner ut slikt, det er jo faen meg klin umulig å finne slike filmer på disk. Eller noe annet medium for den sak skyld. Rant over. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Er Wet Hot American Summer (2001) noe å få med seg? Jeg ser at Netflix har laget tv serie av det Endret 16. september 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Er Wet Hot American Summer (2001) noe å få med seg? Jeg ser at Netflix har laget tv serie av detJa,absolutt. Netflix har forøvrig laget TO serier av det en sequel og en prequel der alle skuespillere later som de er like gamle som de var i 2001 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Jeg synes filmen er helt grusom, men av en eller annen grunn synes jeg den første serien er ganske morsom. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 det er jo faen meg klin umulig å finne slike filmer på disk. Eller noe annet medium for den sak skyld. Farlig Farvann ble aldri gitt ut på DVD, men kun på VHS. Å finne en kopi i dag er nok ikke like lett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Obs. Den ligger faktisk ute på YT også. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Er Wet Hot American Summer (2001) noe å få med seg? Jeg ser at Netflix har laget tv serie av det Ja, det er den, men er nok avhengig av at du liker humoren - noe du ikke vet før du prøver. Filmen blir også bedre for hver gang jeg ser den. Men synes faktisk at prequel-serien (First day of camp) er hakket bedre. Humoren passer bedre i 25-30 min episoder enn 1 1/2 times film. Sequel-serien (10 years later) var en liten skuffelse, men fortsatt severdig med mange gode øyeblikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Har faktisk ikke brydd meg om verken film eller serie pga. tittel, uheldige bilder og en god dose gammeldags fordom. Må kanskje sjekke det ut altså Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) The Void var så bra at det første jeg gjorde når rulleteksten var ferdig, var å sette den på og se den på nytt. For en film! Var så bra at jeg måtte finne frem rollespillterningen min for å kunne gi den et rettferdig terningkast. Det er langt i fra orginalt, men den er max Lovecraftian, har en fenomenal stemning fra start til slutt og både monsterdesign og spesialeffekter som er til og dø av. Helt nydelig, og ytterst perfekt Lovecraftian horror. Max 80-talls og en helt fantastisk god blanding av filmer som The Thing, From Beyond, Hellraiser, The Beyond og Assault on Precinct 13, Lovecraftan horror generelt og Silent Hill. Sitter igjen med mye av den samme følelsen jeg satt igjen med etter og ha sett filmer som The Thing, From Beyond og Hellraiser for første gang. Liker'e, og det tar nok ikke mange dagene før jeg velger å se den igjen. Endret 17. september 2017 av """ 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Jeg synes den var bra i begynnelsen men så ble den bare mer og mer tullete. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Er det noen kommende skrekkfilmer som dere har trua på? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 ...skrekkfilmer som dere har trua på? IT, Snømannen, Mother, My Little Pony, The Invisible Man, Gremlins 3, Pet Sematary, Hellraiser, Vampires of Hollywood, Abandoned ... Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Dæven safthull, denne filmen var kul. Sean Byrne imponerte stort med The Loved Ones, men The Devil's Candy er enda et hakk bedre. Hele filmen oser av 80-tallets satanic panic-hysteriet og har mye til felles med en del av filmene fra den eraen, men den tilbyr noe ganske spesielt og unikt. Ethan Embry er helt fantastisk, og soundtracket hjelper på. Du har noe ganske standard metal som Metallica, Slayer, Pantera og Cavalera Conspiracy, men det absolutt tøffeste er Sunn O))). Frysninger hver gang Sunn O))) dukker opp. Mmmmmh!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Introduserer the room til dama igår. Den er så gøy! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Hva er greia med The Room? Er den så dårlig at den er bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Ja. Spoontastic! Så dårlig at det er blitt skrevet bok om det. Gleder meg sjukt til the disaster artist, filmen som handler om filmen kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå