Filmvenn Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Fikk sett Shot Caller i dag. Ganske dårlig navn, men herregud som jeg likte filmen. Nicolaj Coster-Waldau som de fleste kjenner fra Game of Thrones gjorde en fantastisk rolle. Manus og regi var også på topp. Ser ikke like mange filmer som før, men dette blir definitivt en av mine favoritter fra i år! Hadde ingen forventninger til filmen, men ble positivt overrasket. Synes Small Crimes, en dramakomedie og Netflix-film med Coster-Waldau tidligere i år var litt skuffende. Så Shot Caller gjorde opp for det. Spent på Domino, som er skrevet av norske Petter Skavlan og regissert av Brian De Palma (Scarface, Carlito's Way o.s.v.), som kommer i 2018 med Waldau i hovedrollene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Noen plasser man kan leie eller streame In the Vallet of Elah? Netflix, hbo og viaplay har ikke Netflix UK Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hvilke kinoer i oslo er det man kan kjøpe og konsumere øl? Vika, Cinemateket og Gimle har generell skjenkebevilling, mens Ringen har det i én av salene, Sal 3. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Noen plasser man kan leie eller streame In the Vallet of Elah? Netflix, hbo og viaplay har ikke Netflix UK Hvordan får man det til uten å flytte til England? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hvordan får man det til uten å flytte til England? SmartDNS eller en VPN som ikke er sperret. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Leide den på iTunes. God film, anbefaler den! Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Ble positivt overrasket over Kong: Skull Island, men allikevel sitter jeg igjen litt skuffa. Det kuleste ved filmen er det faktum at King Kong faktisk har store likhetstrekk med King Kong, i motsetning til hva King Kong hadde i Jacksons King Kong. Han ser ut og fremstår som et langt mer klassisk filmmonster, og det er vanskelig å ikke sette pris på det tross sine feil. Men personlig skulle jeg ønske filmen var mer eventyr og mindre action, for det er actionbiten som virkelig setter en demper på stemningen for min del. Selve eventyrbiten i filmen er tipp topp og meget god underholdning, men den hjernedøde actionen gjorde absolutt ingenting for meg, og King Kong vs Skullcrawlers var direkte grusom. Fikk vondt i øynene av hele greia. Men for all del, jeg skjønner at jeg ikke i målgruppen her og at den helt sikkert er helt kanon for den gjengse kinogåer. Men for en som er over snittet interessert i kaiju og giant monster-flicks og som har sett en helt ekstrem mengde filmer innen disse "sjangerene" blir det ikke helt den store opplevelsen. Men ble da underholdt lell. Kult med så åpenbare referanser til anime og et fett soundtrack. Men det beste med hele filmen? Scenen etter rulleteksten. Godzilla, Mothra, Rodan og King Ghidorah. Slurp! Selv om de etter all sannsynlighet kommer til å skuffe meg når tiden er inne for at de entrer lerretet. Forresten, det er vel ikke bare jeg som synes filmen oser av klassisk anime? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 47 meters down var jævla fet It comes at night var også jævla fet og guffen Hell over high water er det værste drittet jeg noen gang har sett på kino etter pusur 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hell OR high water er det værste drittet jeg noen gang har sett på kino etter pusur 2 Hva var dårlig med den? Jeg har ikke sett den, men den ser sykt fet ut og alle jeg kjenner som ved å sette pris på gode filmer elsket den. Har max trua. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Kan bekrefte at Hell or Highwater er sykt fet, generalen er på bærtur om vi snakker om samme film. 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hell or high water = kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Shot Caller var virkelig godsaker ja, denne likte jeg og madammen svært godt Anbefales! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Skal få med meg Shot Caller Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Shin Godzilla var en oppvisning i hvordan man laget kaiju/giant monster movies i 2017. Det var noen scener med ytterst tvilsom CGI og store deler av den engelske dialogen føltes påtvungen og corny, men alt annet var tipp topp. Godzilla ser jævlig awkward ut, mye pga øyene, men det fungerte som bare det. Elska det, og kombinert med at han faktisk fremsto som et klassisk filmmonster og en ordentlig trussel gjorde susen. Faen for et jævlig kraftig og ødeleggende vesen. Rått soundtrack og. En annerledes Godzilla-film som vekker den klassiske Godzilla-feelingen og fanger absolutt alt som var bra med Godzilla til å begynne med. https://68.media.tumblr.com/d30d223985fd08191c23f5c06e61daff/tumblr_onqz7tBdeN1qaqx8xo1_500.gif Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Bone Tomahawk "/Yawn", er min anmeldelse av filmen Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Bone Tomahawk "En av de aller beste filmene fra det 21. århundre", er min anmeldelse av filmen 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Bone Tomahawk -> helt grei, litt kjedelig Wonder Woman -> bedre enn forventet, full fart Pirates of the Caribbean - dead men ... -> dårligere enn forventet, men fremdeles morsom underholdning Dunkirk -> mye bedre enn forventet, og en av de bedre filmene på lenge Snatched -> bare søppel IT -> den beste skrekkfilmen på flere år Wind River -> Også, helt grei, men like kjedelig som Bone Tomahawk Despicable Me 3 -> Jeg synes fremdeles det er like morsomt .... Ser frem til American Assassin i første omgang. ... Endret 9. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Bone Tomahawk havner i filmhyllen på soverommet, filmer som ikke er verdt å se flere ganger Treg og kjedelig, hele filmen kunne ha vært 10 minutter, da hadde den kanskje vært bra Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Må si Thelma leverte! Nok en feiende flott film fra Trier. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 John Woos nye film Manhunt ser fet ut. Visstnok en aldri så liten throwback til de klassiske gun fu-filmene hans. Sikler ved tanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå