Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Hvor er det folk ser film fra via nettet? Laster dere ned eller bare netflix?

Trenger tips!

Begge deler. Betaler for Netflix, men er også medlem av verdens største film-tracker.

Bor i utlandet, og har ganske tregt internett. Så bruker Netflix om jeg vil se på noe umiddelbart, og ikke har tid til å vente en time eller to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Dark Tower får ikke akkurat god mottagelse av kritikerne. Ikke akkurat overraskende, men synd siden jeg liker castingen av Elba og McConaughey. Vært mye rart i promoteringen av filmen, hvor plutselig fokuset gikk vekk fra filmen til "legacy of Stephen King". Var veldig hypet til denne filmen, men føler ingenting av det, selv før anmeldelsene slapp.

I det minste har vi noe å se fram til i ukene framover som Baby Driver og Logan Lucky. Så Atomic Blonde denne uka, og den digga jeg.

Eventuelt synd med The Dark Tower, men traileren har hele tiden gjort meg skeptisk.

Åpningsscena til Baby Driver er nok til at jeg skal se filmen!

Den filmen så helt ass ut. De mest usannsynlige 6 minuttene jeg har sett

Lenke til kommentar

Har ikke sett de to første. Bør man det?

Ja. Absolutt.

For å være mer tydelig. Bør man se de før man ser nummer tre? 

Noen her som har en formening om den siste? :) 

Og noen som vet om de to første er på Netflix? Irriterende å ikke kunne se hva som er tilgjengelig uten å være betalende medlem. Eller så er det bare jeg som ikke vet hvordan.

Lenke til kommentar

Har ikke sett de to første. Bør man det?

Ja. Absolutt.

For å være mer tydelig. Bør man se de før man ser nummer tre? 

Noen her som har en formening om den siste? :)

Og noen som vet om de to første er på Netflix? Irriterende å ikke kunne se hva som er tilgjengelig uten å være betalende medlem. Eller så er det bare jeg som ikke vet hvordan.

Ja, du bør se de to første før du ser den tredje. Filmene henger sammen. 

Nei, de er ikke på Netflix. Du kan vel leie dem for førti kroner på Viaplay, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

behind-the-mask_haruo-nakajima-godzilla_

smp-019.jpg

11d79076fa8a8c93c226d6f12c9962f0.jpg

Gladlaksen Haruo Nakajima som var selveste Godzilla i tolv filmer fra 1954 til 1972, i tillegg til Mothra, King Kong, Baragon, Rodan, Moguera, Varan, Gaira og mer er død. For en mann!

Riki Hashimoto har også spilt et japansk monster (kanskje er han best kjent som Lees nemesis i Fist of Fury)

Lenke til kommentar

Logan Lucky var en av sommerens bedre filmer. Enkel heist-film, men gode roller av Channing Tatum, Adam Driver, Daniel Craig og Riley Keough. Så herlig å se Craig spille noe annet enn angry baby-James Bond, og fikk følelse at han hadde det veldig gøy under innspillingen av filmen i forhold til James Bond.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...