Skurupu Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Hvor er det folk ser film fra via nettet? Laster dere ned eller bare netflix? Trenger tips! Begge deler. Betaler for Netflix, men er også medlem av verdens største film-tracker. Bor i utlandet, og har ganske tregt internett. Så bruker Netflix om jeg vil se på noe umiddelbart, og ikke har tid til å vente en time eller to. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 The Dark Tower får ikke akkurat god mottagelse av kritikerne. Ikke akkurat overraskende, men synd siden jeg liker castingen av Elba og McConaughey. Vært mye rart i promoteringen av filmen, hvor plutselig fokuset gikk vekk fra filmen til "legacy of Stephen King". Var veldig hypet til denne filmen, men føler ingenting av det, selv før anmeldelsene slapp. I det minste har vi noe å se fram til i ukene framover som Baby Driver og Logan Lucky. Så Atomic Blonde denne uka, og den digga jeg. Eventuelt synd med The Dark Tower, men traileren har hele tiden gjort meg skeptisk. Åpningsscena til Baby Driver er nok til at jeg skal se filmen! Den filmen så helt ass ut. De mest usannsynlige 6 minuttene jeg har sett Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Den filmen så helt ass ut. De mest usannsynlige 6 minuttene jeg har sett Nå er vel ikke den filmen laget for å være 100% troverdig heller da. edit: "De mest usannsynlige 6 minuttene jeg har sett". Da må du ha sett ufattelig lite film Endret 4. august 2017 av Comma Chameleon 4 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Den filmen så helt ass ut. De mest usannsynlige 6 minuttene jeg har sett Nå vet jeg ikke hva du legger i "ass", men jeg synes det er ser kult ut. Bruken av musikk er dritfet 4 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Har ikke sett de to første. Bør man det? Ja. Absolutt. For å være mer tydelig. Bør man se de før man ser nummer tre? Noen her som har en formening om den siste? Og noen som vet om de to første er på Netflix? Irriterende å ikke kunne se hva som er tilgjengelig uten å være betalende medlem. Eller så er det bare jeg som ikke vet hvordan. Lenke til kommentar
Gamasj Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Har ikke sett de to første. Bør man det? Ja. Absolutt. For å være mer tydelig. Bør man se de før man ser nummer tre? Noen her som har en formening om den siste? Og noen som vet om de to første er på Netflix? Irriterende å ikke kunne se hva som er tilgjengelig uten å være betalende medlem. Eller så er det bare jeg som ikke vet hvordan. Ja, du bør se de to første før du ser den tredje. Filmene henger sammen. Nei, de er ikke på Netflix. Du kan vel leie dem for førti kroner på Viaplay, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 55 år siden i dag......RIP Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ja, du bør se de to første før du ser den tredje. Filmene henger sammen. Nei, de er ikke på Netflix. Du kan vel leie dem for førti kroner på Viaplay, tror jeg. Aight. Får se om jeg får sett de i løpet av helgen. Thanks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 30 år i dag....... Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Gladlaksen Haruo Nakajima som var selveste Godzilla i tolv filmer fra 1954 til 1972, i tillegg til Mothra, King Kong, Baragon, Rodan, Moguera, Varan, Gaira og mer er død. For en mann! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Alien Covenant, hadde vært en grei film, om den ikke hadde vært en Alien film Hele filmen er forutsigbar, for oss som har sett Aliens filmene og hadde håpet på mer Føles som at filmen er en spin-off og håper/håpte på noe bedre etter Prometheus Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Get out må si jeg var en veldig god film! Sterk debut fra Peele! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Ser filmen Constantine ikke er i netflix mer, jeg kjøpte den like godt. https://en.wikipedia.org/wiki/Constantine_(film) Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Hah! Katastrofalt dårlig film. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Ågud ja. Tror det eneste som var noe av verdi i hele filmen var de få sekvensene med Peter Stormare og Tilda Swinton. Den utgaven av John Constantine var jo helt gravet ut alt av karisma og humor ut av. Endret 12. august 2017 av Maury Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Mener å huske at filmen i seg selv ikke var så ille, men at det ikke var en god Constantine-film... Jeg mener, Keaunu Reeves som den britiske Constantine? Lenge siden jeg har sett filmen, så kan hende jeg husker helt feil Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Digger Keanu Reeves og Peter Stormare så jeg likte faktisk filmen som undderholdningen den ga, men forstår godt kritikken den får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Gladlaksen Haruo Nakajima som var selveste Godzilla i tolv filmer fra 1954 til 1972, i tillegg til Mothra, King Kong, Baragon, Rodan, Moguera, Varan, Gaira og mer er død. For en mann! Riki Hashimoto har også spilt et japansk monster (kanskje er han best kjent som Lees nemesis i Fist of Fury) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Sonny Landham RIP (Billy i Predator) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Logan Lucky var en av sommerens bedre filmer. Enkel heist-film, men gode roller av Channing Tatum, Adam Driver, Daniel Craig og Riley Keough. Så herlig å se Craig spille noe annet enn angry baby-James Bond, og fikk følelse at han hadde det veldig gøy under innspillingen av filmen i forhold til James Bond. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå