KoKo_ Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg synes dem er artige, og det tror jeg dere gjør innerst inne, hvis ikke så hadde dere ikke sett dem. For konseptet til filmene er ikke akkurat hemmelig. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg synes dem er artige, og det tror jeg dere gjør innerst inne, hvis ikke så hadde dere ikke sett dem. For konseptet til filmene er ikke akkurat hemmelig. Jeg kan synes actionfilmer uten alt for mye innhold er artige, har ikke sett alle F&F-filmene men har sett ett par, det som irriterer meg litt med de (og endel andre av samme type) er at de med å veldig enkle midler kunne gjort ting endel bedre. Det er ikke så vanskelig å ha et plot som gir et minium av mening selv om det er en actionfilm feks. AtW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Jeg synes dem er artige, og det tror jeg dere gjør innerst inne, hvis ikke så hadde dere ikke sett dem. For konseptet til filmene er ikke akkurat hemmelig.Har faktisk kun sett de to første, og det var vel i grunn nok til å ikke ta steget videre i årene som fulgte. Men kan skryte på meg å ha sett minst én trailer pr. film da. Endret 31. juli 2017 av Mala Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ser de fordi jeg liker skuespillerne, men den siste var i drøyeste laget med feil etter feil Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Trilogien 5-6-7 var jo veldig bra action-filmer, og det har jeg inntrykk av at de fleste synes. Sjeldent jeg hører noen si at de er dårlige. Ser heller dem enn de tannløse og teflonglatte Marvel-filmene vi har fått de siste årene. Faen, jeg ser heller Batman v Superman enn dem. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 R.I.P. Jeanne Moreau "Life is given to you like a flat piece of land and everything has to be done. I hope that when I'm finished, my piece of land will be a beautiful garden." Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg synes dem er artige, og det tror jeg dere gjør innerst inne, hvis ikke så hadde dere ikke sett dem. For konseptet til filmene er ikke akkurat hemmelig. Nja, jeg har sett såpass mange actionfilmer at jeg synes de stort sett var ganske kjedelige. Det var en sekvens jeg likte godt i den filmen hvor de er i Dubai og kjører en bil rett ut fra vinduet i en skyskraper og inn i annen. Det var ganske spektakulært og jeg hadde ikke sett denne typen stunt gjennomført så bra før. Bortsett fra det husker jeg ingenting. Jeg trodde jeg skulle like Tokyo Drift siden den er satt til Tokyo, men den var også ganske kjedelig. Det er kanskje et problem at jeg ikke er veldig interessert i biler. Ikke min greie rett og slett. Vil jeg ha guilty pleasures ser jeg heller noen actionfilmer fra 80- og 90-tallet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg synes dem er artige, og det tror jeg dere gjør innerst inne, hvis ikke så hadde dere ikke sett dem. For konseptet til filmene er ikke akkurat hemmelig. Nja, jeg har sett såpass mange actionfilmer at jeg synes de stort sett var ganske kjedelige. Det var en sekvens jeg likte godt i den filmen hvor de er i Dubai og kjører en bil rett ut fra vinduet i en skyskraper og inn i annen. Det var ganske spektakulært og jeg hadde ikke sett denne typen stunt gjennomført så bra før. Bortsett fra det husker jeg ingenting. Jeg trodde jeg skulle like Tokyo Drift siden den er satt til Tokyo, men den var også ganske kjedelig. Det er kanskje et problem at jeg ikke er veldig interessert i biler. Ikke min greie rett og slett. Vil jeg ha guilty pleasures ser jeg heller noen actionfilmer fra 80- og 90-tallet. Ja, en film som commando overgår F&F med god margin (og også mislykkede forsøk på å kopiere 80-tallet som expendables) AtW Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvor er det folk ser film fra via nettet? Laster dere ned eller bare netflix? Trenger tips! Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg synes dem er artige, og det tror jeg dere gjør innerst inne, hvis ikke så hadde dere ikke sett dem. For konseptet til filmene er ikke akkurat hemmelig.Har faktisk kun sett de to første, og det var vel i grunn nok til å ikke ta steget videre i årene som fulgte. Men kan skryte på meg å ha sett minst én trailer pr. film da. Som en annen påpeker er 5, 6 og 7 veldig gode/underholdende actionfilmer. Og de de er noe helt annet enn de fire første. Kan ikke sammenlignes engang. Jeg hater de fire første, men setter veldig stor pris på 5, 6 og 7. Spesielt Fast Five og Furious 7 er veldig gode greier. Som et eksempel har Fast Five har mer til felles med The Italian job og Ocean's Eleven, enn Fast and the Furious 1-4. Over the top, urealistisk som faen, hjernedødt til tusen og alt det der, men sinnsykt underholdende. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvor er det folk ser film fra via nettet? Laster dere ned eller bare netflix? Trenger tips! Netflix og laster ned Alt nytt lastes ned og alt det gamle ser en på Netflix Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvor er det folk ser film fra via nettet? Laster dere ned eller bare netflix? Trenger tips! Hvis det ligger på Netflix, Viaplay eller HBO så blir det derfra. Har abonnement der (via familie). Hadde jeg måttet betalt alt selv hadde det bare vært Netflix. Leier også litt film via Play Store eller via Apple TV (av og til forskjellig utvalg/pris) hvis det er en film jeg er sikker på er verdt pengene. Hvis ikke filmen er tilgjengelig på streaming eller til leie så torrenter jeg den. Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvor er det folk ser film fra via nettet? Laster dere ned eller bare netflix? Trenger tips! Netflix og laster ned Alt nytt lastes ned og alt det gamle ser en på Netflix Hvordan laster du ned? Er det torrent det går i? Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Hvor er det folk ser film fra via nettet? Laster dere ned eller bare netflix? Trenger tips! Hvis det ligger på Netflix, Viaplay eller HBO så blir det derfra. Har abonnement der (via familie). Hadde jeg måttet betalt alt selv hadde det bare vært Netflix. Leier også litt film via Play Store eller via Apple TV (av og til forskjellig utvalg/pris) hvis det er en film jeg er sikker på er verdt pengene. Hvis ikke filmen er tilgjengelig på streaming eller til leie så torrenter jeg den. Ah ok. Synes det er dårlig utvalg på Netflix og Viaplay egentlig, bare gamle filmer. Men men. Hvordan torrenter du? Er det VLC du bruker som avspiller? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Faen da, hva er galt med å bare betale for filmene man vil se? Netflix, hobo, viaplay etc. er er veldig bra på serier og greie for å fange opp filmer du ikke har fått sett før. Nye filmer kan leies rimelig på itunes, google play eller tv-boksen du har hjemme. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ah ok. Synes det er dårlig utvalg på Netflix og Viaplay egentlig, bare gamle filmer. Men men. Hvordan torrenter du? Er det VLC du bruker som avspiller? Ah ok. Synes det er dårlig utvalg på Netflix og Viaplay egentlig, bare gamle filmer. Men men. Hvordan torrenter du? Er det VLC du bruker som avspiller? Netflix har veldig bra utvalg synes jeg. Spesielt egenproduserte serier. Nye filmer er det såklart vanskelig å ha hele tiden, men det er ikke Netflix sin feil. Jeg anbefaler å sjekke litt rundt. Mange gode filmer som ikke er så nye som ligger der også. Selv om det er serier jeg liker best der. Laster ned via torrent-sider, og så bruker jeg en addon til Chromepå dama sin mac som heter "Videostream". Den sender filmen til Chromecast. Kan legge til (og synkronisere manuelt) tekst også. Veldig flott program. Faen da, hva er galt med å bare betale for filmene man vil se? Netflix, hobo, viaplay etc. er er veldig bra på serier og greie for å fange opp filmer du ikke har fått sett før. Nye filmer kan leies rimelig på itunes, google play eller tv-boksen du har hjemme. Det er MANGE filmer som kommer på torrent (blu-ray rips) før de blir tilgjengelig å leie. Er en film ute så er en film ute. Kan man ikke leie eller streame så laster man ned. Skal jeg vente en uke til 3 mnd fordi de ikke får fingern ut og lar meg leie filmen? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Det er ikke ofte jeg føler trangen til å kommentere enkeltfilmer, men Atomic Blonde var virkelig dårlig. Hadde naturligvis ikke høye forventninger i utgangspunktet. Forventet en gjennomsnittlig actionfilm, men dette var grusomt. Det eneste bra i filmen var de historiske nyhetsklippene som surret i bakgrunnen et par ganger og det sier jo litt. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Atomic Blonde ser jævlig kul ut, ser fram til å se den. Så håper du tar feil der, gitt. Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ah ok. Synes det er dårlig utvalg på Netflix og Viaplay egentlig, bare gamle filmer. Men men. Hvordan torrenter du? Er det VLC du bruker som avspiller? Ah ok. Synes det er dårlig utvalg på Netflix og Viaplay egentlig, bare gamle filmer. Men men. Hvordan torrenter du? Er det VLC du bruker som avspiller? Netflix har veldig bra utvalg synes jeg. Spesielt egenproduserte serier. Nye filmer er det såklart vanskelig å ha hele tiden, men det er ikke Netflix sin feil. Jeg anbefaler å sjekke litt rundt. Mange gode filmer som ikke er så nye som ligger der også. Selv om det er serier jeg liker best der. Laster ned via torrent-sider, og så bruker jeg en addon til Chromepå dama sin mac som heter "Videostream". Den sender filmen til Chromecast. Kan legge til (og synkronisere manuelt) tekst også. Veldig flott program. Faen da, hva er galt med å bare betale for filmene man vil se? Netflix, hobo, viaplay etc. er er veldig bra på serier og greie for å fange opp filmer du ikke har fått sett før. Nye filmer kan leies rimelig på itunes, google play eller tv-boksen du har hjemme. Det er MANGE filmer som kommer på torrent (blu-ray rips) før de blir tilgjengelig å leie. Er en film ute så er en film ute. Kan man ikke leie eller streame så laster man ned. Skal jeg vente en uke til 3 mnd fordi de ikke får fingern ut og lar meg leie filmen? http://getvideostream.com/ Denne du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå