Dragonlove Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 næ, har bare sett Kong: King Island Hong Kong? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Gjensyn med Hollow Man. Bedre enn jeg trodde(husker).Kul film Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Forvarsel 3/6 , kjedelig....se heller Dead Zone med Walken...samme plott stort sett , mye mer spennende. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Gleder meg å se 2 filmer som kommer i posten med ps4 vr headsett i 3d. Gleder meg til avatar i 3d å i blu-ray har den i sånn samle box i dvd. Avatar 3D (3D Blu-ray + Blu-ray + DVD)+Jurassic Park (3D Blu-ray + Blu-ray) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Dead Zone har jeg faktisk på dvd, har ligget her i sikkert 10 år, er ikke kommet så langt å få sett den enda Takk for tipset, skal ses snarest. Ser interessang ut. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Finding Forrester (2000) av Gus Van Sant King of the Hill (1993) av Steven Soderbergh To skjulte/glemte perler fra de to Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Two weeks notice 2/6 , eneste morsomme er do-scenen og Trump cameoen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Jeg prøver å finne ut hvor generrel denne tråden er. Det jeg er optatt av er hvordan reglene for å ta private optak av filmer er derfor har jeg tatt op dette spørmålet i denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1765597 Er det ingen som er intresert i slike ting ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Assassins Creed Håpløs film med bare rot Fullførte filmen, men bare så vidt Fikk mer lyst til å se på Hitman, som er en mye bedre film i samme sjanger Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Har da endelig fått sett Dead Zone. Var en annen slags film enn jeg trodde.Ganske bra, gav den en syver av 10.Men hvordan man mener det er samme plott som Hollow man skjønner jeg ikke Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Er det flere som føler at tvkanalene somler med å vise de nyeste filmene som burde være frigitt fra være eksuive kino , filmleie og filmkjøp ? jeg føler ihverfall at de vanlige kanalen som viser noen få filmer i uken driver og gnager på de gamle filmene fremfor å vise filmer fra 2015 og bakover ( jeg kan ikke forvente at filmen fra 2016 begynner å bli tilgjengelig enda ) . Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Så "Empire of the sun", har sett den en før gang for lenge siden.Bra film, men forferdelig irriterende hovedperson ( den virrete ungen). Ødela en del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Merry x-mas , mr Lawrence 4/6 Ville se den pga Bowie var i den , ikke så spennende som f,eks Deer Hunter , Platoon eller Broen Kwai men grei nok., Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 http://www.dailymotion.com/video/x2u8llg_the-black-dragon-1974-ron-van-clief-feature-action-drama_shortfilms "You are the black dragon" (sitat Bruce Lee når han traff Ron van Clief) Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Er det flere som føler at tvkanalene somler med å vise de nyeste filmene som burde være frigitt fra være eksuive kino , filmleie og filmkjøp ? jeg føler ihverfall at de vanlige kanalen som viser noen få filmer i uken driver og gnager på de gamle filmene fremfor å vise filmer fra 2015 og bakover ( jeg kan ikke forvente at filmen fra 2016 begynner å bli tilgjengelig enda ) . Regner med at filmselskapene har lyst til å tjene penger på betalt streaming og salg av fysiske medier før de gir det "gratis" til massene. Så det er kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg lurer på om ikke The Young Offenders er den beste komedien siden Superbad, og debutantene Alex Murphy og Chris Walley imponerer virkelig i sine roller. Rett og slett latterlig morsom fra start til slutt. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Tror jeg har undervurdert "Passengers" litt i anmeldertråden( gav den 5.5/10), forden kommer tilbake i hodet og jeg får et sug mot å se den igjen. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Synes også den var dritbra! Kanskje ikke helt superbad, men ikke langt unna! Alex Murphy minnet meg om Colin Farrell i sine mest rappkjefta roller, morsomt! Fikk av en eller annen grunn ikke quotet innlegget ditt """. Endret 20. mars 2017 av ChopperReid Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Det hørtes såpass gøy ut at den går rett i watch lista. På netflix var den au, så dette blir bra. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Er det flere som føler at tvkanalene somler med å vise de nyeste filmene som burde være frigitt fra være eksuive kino , filmleie og filmkjøp ? jeg føler ihverfall at de vanlige kanalen som viser noen få filmer i uken driver og gnager på de gamle filmene fremfor å vise filmer fra 2015 og bakover ( jeg kan ikke forvente at filmen fra 2016 begynner å bli tilgjengelig enda ) . Regner med at filmselskapene har lyst til å tjene penger på betalt streaming og salg av fysiske medier før de gir det "gratis" til massene. Så det er kanskje ikke så rart? Joda , men det tar normalt bare et år ? det jeg etterlyser er filmer som gik på kino for over et år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå