Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Forvarsel 3/6 , kjedelig....se heller Dead Zone med Walken...samme plott stort sett , mye mer spennende.

Lenke til kommentar

Er det flere som føler at tvkanalene somler med å vise de nyeste filmene som burde være frigitt fra være eksuive kino , filmleie og filmkjøp ?

jeg føler ihverfall at de vanlige kanalen som viser noen få filmer i uken driver og gnager på de gamle filmene fremfor å vise filmer fra 2015 og bakover ( jeg kan ikke forvente at filmen fra 2016 begynner å bli tilgjengelig enda ) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Merry x-mas , mr Lawrence 4/6

Ville se den pga Bowie var i den , ikke så spennende som f,eks Deer Hunter , Platoon eller Broen Kwai men grei nok.,

Lenke til kommentar

Er det flere som føler at tvkanalene somler med å vise de nyeste filmene som burde være frigitt fra være eksuive kino , filmleie og filmkjøp ?

jeg føler ihverfall at de vanlige kanalen som viser noen få filmer i uken driver og gnager på de gamle filmene fremfor å vise filmer fra 2015 og bakover ( jeg kan ikke forvente at filmen fra 2016 begynner å bli tilgjengelig enda ) .

Regner med at filmselskapene har lyst til å tjene penger på betalt streaming og salg av fysiske medier før de gir det "gratis" til massene. Så det er kanskje ikke så rart?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om ikke The Young Offenders er den beste komedien siden Superbad, og debutantene Alex Murphy og Chris Walley imponerer virkelig i sine roller. Rett og slett latterlig morsom fra start til slutt.

the-young-offenders_image-2.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Regner med at filmselskapene har lyst til å tjene penger på betalt streaming og salg av fysiske medier før de gir det "gratis" til massene. Så det er kanskje ikke så rart?

Joda , men det tar normalt bare et år ?

det jeg etterlyser er filmer som gik på kino for over et år siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...