Jotun Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=harrison+ford+plane&* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Etter å ha sett Harry Potter serien satt jeg igjen med følelsen at deathly hallows part 1 var unødvendig; den var ikke avgjørende for å skjønne neste film og eg ville mye heller sett at de gjorde ´Order of the Phoenix´ i to deler. Så da lurer jeg på om dere kommer på noen trilogier/saga som bare har bra filmer; den ´perfekte´ trilogien Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Originale Star Wars. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Roland Møller Dansk skuespiller, ble stoppet i Usa pga kriminell fortid. På vei til Oscar. Så nylig "R" som er en av de beste fengselsfilmer jeg har sett. Møller hadde en av hovedrollene der, og syns det var meget bra spilt. Visste ikke at det var en tidligere kriminell. men ser jo ganske slesk ut og daVar det som passet så bra inn i filmen. Kunne nesten se han var godt vant i fengselslivet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Tre farger-trilogien Evt Gudfaren, hvis du lar vær å se den siste Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Vil si Terminator trilogien og da. Noen vil si den 3dje er svakere, men jeg syns den holder bra opp. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Back To The Future Toy Story Dollars-trilogien Nolans Batman De tre første Jason Bourne-filmene Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Back To The Future: ah ja selvsagt. Dollars-trilogien: Du mener Leone filmene med Clintern? Ja jo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Di beste science fiction filmene er Star Wars. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Etter å ha sett Harry Potter serien satt jeg igjen med følelsen at deathly hallows part 1 var unødvendig; den var ikke avgjørende for å skjønne neste film og eg ville mye heller sett at de gjorde ´Order of the Phoenix´ i to deler. Så da lurer jeg på om dere kommer på noen trilogier/saga som bare har bra filmer; den ´perfekte´ trilogien Eg sat igjen med kjensla av at alle filmane var unødvendig og at Daniel Radcliffe er ein elendig skodespelar. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Vil si Terminator trilogien og da. Noen vil si den 3dje er svakere, men jeg syns den holder bra opp. Den tredje er mykje dårlegare, så ikkje noko godt eksempel. I praksis kun to filmar som "tel", som med Gudfaren. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ja "Er" mye dårligere.. det er ditt syn på saken, men ikke dermed alles. Slikt er der aldri enighet omog hvertfall ikke her. Den får også bra nok score på IMDb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Back To The Future: ah ja selvsagt. Dollars-trilogien: Du mener Leone filmene med Clintern? Ja jo Back to the future glemte jeg jo helt av Digger filmene! Fun fact: Eric Stoltz skulle spille ´Marty McFly´ men etterhvert fant de ut han ikke passet rollen og den gikk til Michael J. Fox. (f.v. Marty, Einstein og Doc) Endret 26. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Macon Blair (Blue Ruin, Murder Party, Green Room) har debutert som regissør med I Don't Feel at Home in This World Anymore, en neo-noir komedie som er like smart, morsom og goofy som den er mørk, brutal og gritty. Melanie Lynskey og spesielt Elijah Wood imponerer voldsomt i filmen. For en kjemi! Liker at Macon Blair ikke legger skjul på at han er god kompis med, og har jobbet med Jeremy Saulnier, for det er mye Jeremy Saulnier over den filmen her, og hver eneste voldsscene er som tatt ut av en brutal Jeremy Saulnier-film. Og det er selvfølgelig utelukkende positivt. Uansett, når vi går inn i 2018 er jeg sikker på at denne vil stå igjen som en av årets absolutt beste, om ikke den beste. Vil bli svært overrasket om den ikke blir å finne på topp 3. Briljant film! Endret 26. februar 2017 av """ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Var ikke kjempefan av I Don't Feel At Home In This World Anymore, men likte den likevel mer eller mindre. Melanie Lynskey og Elijah Wood hadde kjempesolid kjemi synes jeg i filmen. Veldig spesielt å se Jane Levy som white trash-kriminell. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ja "Er" mye dårligere.. det er ditt syn på saken, men ikke dermed alles. Slikt er der aldri enighet om og hvertfall ikke her. Den får også bra nok score på IMDb. Bra nok score..? Dei to fyrste hev 8 og 8,5, medan nummer tre hev 6,4, som faktisk er ganske dårleg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ja litt svakere, men dårlig er det ikke over 6.Iallefall, jeg skjønner ikke hvorfor noen syns den er særlig dårligere. Syns den var nesten på samme nivå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Haha, fy faen. Ler meg ihjel! 3 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Game over for Bill Paxton Endret 26. februar 2017 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå