Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er jævlig kjipt at imdb fjerna forumet. Har brukt det i omtrent 15 år og nå er alt borte. Sjekka nesten alltid forumet da jeg hadde sett en film og når det er snakk om litt mer obskure filmer kunne man ofte finne veldig gode tråder. Så mye innhold og internetthistorie borte over natta. Reis til helvete, imdb.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er jævlig kjipt at imdb fjerna forumet. Har brukt det i omtrent 15 år og nå er alt borte. Sjekka nesten alltid forumet da jeg hadde sett en film og når det er snakk om litt mer obskure filmer kunne man ofte finne veldig gode tråder. Så mye innhold og internetthistorie borte over natta. Reis til helvete, imdb.

Ja, å diskutere film på Facebok sidene deres blir ikke det samme.

Lenke til kommentar

Altfor mye søppel på IMDB-forumene, ihvertfall på de mer mainstreame filmene og skuespillerne o.s.v.. Så noen hadde lagt ut personinfo til en assistent for Lena Dunham nå nylig. Hva i helvete? Skjønner at folk ikke liker Dunham, gjør det ikke selv, men ganske unødvendig å angripe folk som jobber for henne. 

Lenke til kommentar

Det sier jeg ikke heller, men det er tydelig at moderatorene ikke gjorde jobben sin, eller folk ikke rapporterte det når så infoen ligge der lenge. Og det var folk som skrev "this cuck" o.s.v. litt mye om kritikere. 

Det er ingenting som uansett tilsier at dette er endelig. Om de finner en bedre løsning som er økonomisk nok i fremtiden og fjerner mye av søppelet, kanskje så kommer forumene tilbake. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Imdb-forumene var ok for noen år siden, men de siste årene har de vært helt, fullstendig håpløse. Stort sett bare dritt, nesten ikke seriøse diskusjoner noe sted. Tror ikke de hadde moderatorer, mener jeg har lest en gang at det bare var auto-moderasjon etter et visst antall rapporteringer. Sier seg selv at det ikke funker.

Lenke til kommentar

Key 

Dukker forresten opp i The Predator (2018), en film jeg hadde troa på og der Shane Black lovet fansen lenge i forkant om en film verdig originalen, men etter å ha sett det første bildet  av den nye "macho" gjengen som skal opp mot det beryktede filmmonsteret, har nå hvert fall forventningene mine gått rett til helvete.

Ungen på bildet ser ut som en hånddukke, styrt av Shane Black og den eneste som faktisk ser noenlunde "naturlig" bad ass ut og som kanskje ikke hadde gjort seg helt bort blant Dutch (Schwarzenegger) testosteronfylte team, heter Olivia Munn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...