""" Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Denne filmen var ren magi. 6/6 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 "Doctor Ridiculous" Link? Får ikke noen film opp på det navnet https://www.rottentomatoes.com/m/doctor_strange_2016/ Er jo ikke samme navn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Han "prøvde" å være lur/morsom. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Samme filmen ja Trodde alle visste om "Doctor" filmen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Samme filmen ja Trodde alle visste om "Doctor" filmen Visste om den, men trodde faktisk det var en annen doctor film du mente. Skjønte/tok ikke "vitsen" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Da ser det ut som alle trådene på IMDb er borte. Det gikk fort.Ser ut som de har fjernet vennene mine der også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Japå Sidney Poitiers 90 årsdag. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Synes det er jævlig kjipt at imdb fjerna forumet. Har brukt det i omtrent 15 år og nå er alt borte. Sjekka nesten alltid forumet da jeg hadde sett en film og når det er snakk om litt mer obskure filmer kunne man ofte finne veldig gode tråder. Så mye innhold og internetthistorie borte over natta. Reis til helvete, imdb. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Synes det er jævlig kjipt at imdb fjerna forumet. Har brukt det i omtrent 15 år og nå er alt borte. Sjekka nesten alltid forumet da jeg hadde sett en film og når det er snakk om litt mer obskure filmer kunne man ofte finne veldig gode tråder. Så mye innhold og internetthistorie borte over natta. Reis til helvete, imdb. Ja, å diskutere film på Facebok sidene deres blir ikke det samme. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Altfor mye søppel på IMDB-forumene, ihvertfall på de mer mainstreame filmene og skuespillerne o.s.v.. Så noen hadde lagt ut personinfo til en assistent for Lena Dunham nå nylig. Hva i helvete? Skjønner at folk ikke liker Dunham, gjør det ikke selv, men ganske unødvendig å angripe folk som jobber for henne. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 De fleste forum av den størrelsen har mye søppel, men det rettferdiggjør ikke å stenge hele dritten. Det går jo an å bare holde seg unna de stedene som er verst, og når noen poster noe ulovlig bør moderatorene gjøre jobben sin. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Det sier jeg ikke heller, men det er tydelig at moderatorene ikke gjorde jobben sin, eller folk ikke rapporterte det når så infoen ligge der lenge. Og det var folk som skrev "this cuck" o.s.v. litt mye om kritikere. Det er ingenting som uansett tilsier at dette er endelig. Om de finner en bedre løsning som er økonomisk nok i fremtiden og fjerner mye av søppelet, kanskje så kommer forumene tilbake. Endret 20. februar 2017 av Maury Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Har aldri sett noe nytte av IMDB forumene. Så vanvittig mye søppel der inne. Enten må de få igang noe heftig moderering eller så kan de bare ha det stengt. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Imdb-forumene var ok for noen år siden, men de siste årene har de vært helt, fullstendig håpløse. Stort sett bare dritt, nesten ikke seriøse diskusjoner noe sted. Tror ikke de hadde moderatorer, mener jeg har lest en gang at det bare var auto-moderasjon etter et visst antall rapporteringer. Sier seg selv at det ikke funker. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Viste du att di skal Lager «Politiskolen» på nytt jeg viste det ikke før nå. Vet ikke om jeg liker det eller om jeg liker det da. http://www.vg.no/rampelys/film/usa/lager-politiskolen-paa-nytt/a/10130073/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Meh. Key & Peele har hatt noen morsomme sketcher, men er redd for at nye politiskolen blir alt for full av stereotypiske ghetto-personligheter og alt for amerikansk bløt humor. Har ingen forhåpninger til den rebooten og ser for meg at det blir noe lignende som Let's be Cops og noe fra det Wayans-familien lager. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Sjekk artikkelen før dere poster folkens. Den er fra 2014. Denne rebooten er for øyeblikket død, eller i utviklingshelvete. Endret 21. februar 2017 av Maury Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Key Dukker forresten opp i The Predator (2018), en film jeg hadde troa på og der Shane Black lovet fansen lenge i forkant om en film verdig originalen, men etter å ha sett det første bildet av den nye "macho" gjengen som skal opp mot det beryktede filmmonsteret, har nå hvert fall forventningene mine gått rett til helvete. Ungen på bildet ser ut som en hånddukke, styrt av Shane Black og den eneste som faktisk ser noenlunde "naturlig" bad ass ut og som kanskje ikke hadde gjort seg helt bort blant Dutch (Schwarzenegger) testosteronfylte team, heter Olivia Munn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå