Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

King Kong (2005) , 6/6

Fantastisk film men Kong '76 har en bedre og mye mer brutal slutt.

Fun with Dick and Jane (2005) 3/6 , medioker affære det her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har tips til filmer som inneholder parkour?
Liker filmene der David Belle er med i og så en film som jeg glemte navnet på. Handla om en gruppe rike menn som vedda penger på en gruppe kandiadater som alle hadde alsbånd på seg. De fikk mål og førstemann vant og siste mann blir eliminert. Til slutt skal det bare være en vinner.  (Fant filmen, den heter freerunner)

Ellers noen anbefalinger på filmer med gode stunts eller freerunning og fightscener/forfølgelse?  (Ikke det standard bilaction skyting som er i alle filmer nesten)

Lenke til kommentar

Sett dem alle sammen :p  

Men enig elsker dem alle!  Så district B13 nå c:   Tenkte bare om noen hadde noen nye siden er lei av å se dem om igjen haha Men takk for svar uansett :3   (B13,  B13 ultimatum og Brick mansions ligger alle på netflix)

Synes også "Dead man down" var en bra film (Action) men slutten var skuffende standard igjen desverre, men er heldigvis bare 5 minutter så den er å verdt å se om man liker litt action :)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Hadde ikke forventet å like Manchester By The Sea så godt, men gud, for en film allikevel. Takk og lov for at Matt Damon måtte hoppe av som skuespiller på filmen, og ga rollen til Casey Affleck istedenfor.

Såg 4-5 stk lovprisa denne filmen på eit anna forum, så då vart diverre forventingane litt for høge. Grei film, men ein burde ikkje ta heilt av.

Lenke til kommentar

Kan anbefale Er Ist Wieder Da, basert på boken med samme navn av Timur Vermes.

Hitler dør ikke i 1945, han våkner opp i Berlin i 2014.

Letthjertet komedie, med alvorlige undertoner. En miks av scener med skuespillere og manus, og et slags skjult-kamera-opplegg med vanlige tyskere.

Så den nå og den infridde. Akkurat passe balance mellom humor og alvorlig undertone.

Kunne virke som folk ikke visste hva som foregikk noen ganger(skult kamera?).

Bra spilt Hitler, var litt fysisk stor men ellers ganske lik. Lik stemme.

Minnet litt om K Pax på en måte, så tanken streifen innom den av og til.

Lenke til kommentar

Så "Moana/Vaiana" i dag

Filmen var på kino i Novemeber i USA og er nå ute på Blu-ray

Filmen kom på kino i Norge i Februar

Bruke 200 kroner for å se den på kino, eller laste ned gratis i Blu-Ray kvalitet?  Vanskelig valg..

Hadde den kommet på Blu-Ray i hele verden samtidig, hadde jeg kjøpt filmen, men det har jeg ikke behov for lengre, da jeg nå har sett den

Filmen var forøvrig artig, men syngingen kunne de spart seg for, men det er jo typisk Disney

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...