Filmvenn Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Iko Uwais (The Raid) er tilbake med ny film, men uten Garet Evans på regi denne gangen. Ser likevel bra ut. Spent på Uwais i en rolle hvor han snakker litt mer engelsk. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Å herre. Viasat sendte siste Ringenes herrefilmen i går (Atter en konge), og nå sender de neste siste filmen (To tårn...) Smart. Endret 4. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Å herre. Viasat sendte siste Ringenes herrefilmen i går (Atter en konge), og nå sender de neste siste filmen (To tårn...) Smart. For i bakvendt land der kan alt gå an Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 "Arrival" er nominert til årets mest meningsløse og kjedelige film Heldigvis betalte jeg ikke en krone for det er den ikke verdt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 "Arrival" er nominert til årets mest meningsløse og kjedelige film Heldigvis betalte jeg ikke en krone for det er den ikke verdt Merkelig. Synes det var en fantastisk film! Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Moana har skiftet navn til Vaiana på norsk. Noen som skjønner hvorfor? Jeg har lurt på det samme. Greit nok for Italia ift. det Kjøleskap sa, men her i Norge? Jeg skjønner det ikke. Jeg syns Moana høres mye bedre og finere ut enn Vaiana uansett språk. For å holde meg on topic er Moana en av de få "ordinære" Disney-filmene jeg syns virker interessant og spennende, kanskje man skulle sett den. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Det er vel det norske ordet? Samme tullet som at de oversatte navn i Harry Potter Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg søkte litt rundt og fant en artikkel hvor det står at "Moana" er et registrert varemerke i Spania og noen andre europeiske land, derav navnet Vaiana (i Frankrike, og som vi her i gården vet, Norge), og pga. det Kjøleskap sa, navnet Oceania i Italia. https://themonsoonproject.org/2016/07/12/from-moana-to-vaiana-why-disneys-newest-polynesian-inspired-film-will-be-very-different-in-french/ Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Noen som har sett the invitation med logan marshall green? En oversett perle vil jeg si. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Noen som har sett the invitation med logan marshall green? En oversett perle vil jeg si. Så absolutt! Glimrende film. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Moana har skiftet navn til Vaiana på norsk. Noen som skjønner hvorfor? Jeg har lurt på det samme. Greit nok for Italia ift. det Kjøleskap sa, men her i Norge? Jeg skjønner det ikke. Jeg syns Moana høres mye bedre og finere ut enn Vaiana uansett språk. For å holde meg on topic er Moana en av de få "ordinære" Disney-filmene jeg syns virker interessant og spennende, kanskje man skulle sett den. Tipper det handler om å ha et varemerke i EU. Sånn at vi kan handle sykt med effekter over hele fjøla. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Går en Dansk fengselfilm på Nrk 2 kl 22. som heter R Ser interessant ut, noen som har sett den? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Går en Dansk fengselfilm på Nrk 2 kl 22. som heter R Ser interessant ut, noen som har sett den? Ja, den er bra. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Noen som har sett the invitation med logan marshall green? En oversett perle vil jeg si. Ja, veldig nifs film. Digget slutten! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Glem aldri at både Alan Rickman, Stanley Tucci, Brendan Gleeson og Steve Buscemi har færre Oscar-nominasjoner til sammen enn Jonah Hill. Endret 5. februar 2017 av Maury 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Har sett filmen Chappie, virklig bra film. http://www.imdb.com/title/tt1823672/ Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Chappie er et godt eksempel på at """""kritikere""""" ikke har peiling. God underholdning. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Går en Dansk fengselfilm på Nrk 2 kl 22. som heter R Ser interessant ut, noen som har sett den? Den finnes også på Netflix hvis flere er interessert. Likte den godt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Ble avbrutt og fikk ikke sett hele i går, men ser den går på nytt kl 00.40 i natt. Update. veldig bra film. Endret 7. februar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå