Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg likte Prometheus, men det er en film det holdt å se en gang, i motsetning til de tre første Alien-filmene (ja, jeg liker også den tredje) som jeg ikke får sett ofte nok.

Aye!

 

Vi er sikkert i den mindre skalaen, men syns det er er en helt grei film altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vet du hva, jeg spydde nesten når jeg såg traileren og det var vel i grunn klart fra første sekund at det der er en film jeg aldri, noensinne kommer til å sette på på frivillig basis.

 

 

Ja jeg viste jo at det kom til å være dårlig utifra traileren og hva folk som hadde sett den har sagt. Men måtte liksom gi den en sjanse. Er jo Ghostbusters! Men kunne nok gjort lurt å vente til den havnet på en streaming tjeneste...

 

Får bare håpe at dette ikke betyr slutten for Ghostbusters. Tenk å kult om dem tok enda en reboot og gjorde den mørkere og med litt type humor som i dem originale....

Lenke til kommentar

Satan, The Dark Horse var bra. Helt der oppe med City of Men, The Twilight Samurai, Spring, Summer, Fall, Winter... And Spring og Mother som noe av det bedre jeg har sett hva dramaer på 2000-tallet angår. Utrolig sterk film toppet med en Cliff Curtis som leverer noe ut fra en annen dimensjon. Kanonprestasjon og kanonfilm!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Terminator Genisys 3.5/6 , syns den virket rotete...selv T3 hadde bedre flyt enn denne.

 

Kaptein Sabeltann 2014 , 4/6 , ålreit for voksne også. 

Lenke til kommentar

I kveld var jeg på førpremiere med regissøren André Øvreland, for filmen 'The Autopsy of Jane Doe'. Fyttikatta! Dette er langt fra disse ordinære skrekkfilmene du ikke kvepper noe av, med samme handlig enten i skogen eller i et hus.

SHIT, dette var ekstremt bra film han har laget! Hoppet i stolen flere ganger og setter er helt annet nivå for skrekkfilmer. Den var meget skummel til tider ... Det må jeg få lov å innrømme.

 

11/10 får filmen. Fantastisk. Så bra laget og regissert, skuespillere, plot, musikk og lyd ikke minst! Denne MÅ dere se! :D

 

Han fortalte at han har brukt et år på å ordne til en liten del i filmen der musikk, lyd og stemmer spilles samtidig, for å komponere det ordentlig. Her er det brukt mye tid og det gjenspeiles virkelig i filmen. Han har noe nytt på gang, håper det ikke tar flere år nå da!!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...