""" Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Prometheus var en katastrofe av en fantastisk bedriten film, så jeg har jaggu meg ikke mye trua på Alien: Covenant. Men det hadde jo vært morsomt om den ble en positiv overraskelse. Den kommende Alien-filmen regissert av Neill Blomkamp derimot, den har jeg trua på. Når enn den kommer. Om den kommer. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Synes virkelig Prometheus ikke er så ille som folk skal ha det til.. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Synes virkelig Prometheus ikke er så ille som folk skal ha det til.. Ofte filmer blir bedre når man ser de pånytt, så skal iallfall gi den en ny chans. Feks ID 2 så elendig ut etter første seing, men kom seg betraktelig andre gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg storkoste meg igjennom hele Prometheus på BD hjemme i egen stue. Måtte driste meg til å se Covenant traileren i kveld likevel. Er selvsagt en film jeg nå gleder meg til Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Prometheus var en katastrofe av en fantastisk bedriten film, så jeg har jaggu meg ikke mye trua på Alien: Covenant. Men det hadde jo vært morsomt om den ble en positiv overraskelse. Den kommende Alien-filmen regissert av Neill Blomkamp derimot, den har jeg trua på. Når enn den kommer. Om den kommer. Tuller du? Prometheus var jo fantastisk. Men kanskje ikke så lett for alle å forstå den Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Prometheus var en katastrofe av en fantastisk bedriten film, så jeg har jaggu meg ikke mye trua på Alien: Covenant. Men det hadde jo vært morsomt om den ble en positiv overraskelse. Den kommende Alien-filmen regissert av Neill Blomkamp derimot, den har jeg trua på. Når enn den kommer. Om den kommer. Tuller du? Prometheus var jo fantastisk. Men kanskje ikke så lett for alle å forstå den Komisk argument. Ein særs skuffande film, "forklaringa" til the space jockey var så dårleg at filmen ikkje bør reknast som "canon". Det einaste positive er at grunna floppen i 2012, så er forventingane til filmen i 2017 nokså låge. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Prometheus var en katastrofe av en fantastisk bedriten film, så jeg har jaggu meg ikke mye trua på Alien: Covenant. Men det hadde jo vært morsomt om den ble en positiv overraskelse. Den kommende Alien-filmen regissert av Neill Blomkamp derimot, den har jeg trua på. Når enn den kommer. Om den kommer. Tuller du? Prometheus var jo fantastisk. Men kanskje ikke så lett for alle å forstå den Komisk argument. Ein særs skuffande film, "forklaringa" til the space jockey var så dårleg at filmen ikkje bør reknast som "canon". Det einaste positive er at grunna floppen i 2012, så er forventingane til filmen i 2017 nokså låge. Det som var intensjonen ja Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Prometheus var en grei film, som kunne ha vært mye bedre Gleder meg til Despicable Me Lenke til kommentar
Getyourshinebox Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Prometheus var skuffende, skulle gjerne vært foruten Damon Lindelof i denne verden. Kan være greit å ha lave forventinger til Alien: Covenant. Lenge siden Ridley Scott var på topp, men gleder meg litt likevel kjenner jeg. Endret 26. desember 2016 av Getyourshinebox Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Jeg gleder meg kjempemasse Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Jeg antar at alle har gjort seg selv en stor tjeneste og sett disse to filmene i løpet av Jula? Kremfilmer av en dimensjon ukjent! Per Christian Ellefsen gjør forresten en helt suveren rolle i Rare Exports. Noe av det kuleste jeg har sett av en norsk skuespiller noensinne. Endret 27. desember 2016 av """ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Oi. Carrie Fisher døde Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Star Wars actress Carrie Fisher dies aged 60 - days after suffering a cardiac arrest Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Blir spennende å se hvordan de løser det i ep 9. Kanskje masse CGI. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Trenger hjelp fra dere film nerder, Jeg ser etter beste DVDen av Henry V(1989) Der bare på Amerikansk Bluray(og det var ikke det store uansett) Så jeg ser etter en dvd, som i hvertfall ser litt bedre ut en 1989 VHS rett til Dvd kvalitet. Må være sone 2, siden min sone 1 spiller nå er død... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 https://www.platekompaniet.no/dvd/henry-v2/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Nok en gang ble jeg oppfordret til å se "The Green Mile". Bra laget film utvilsomt, men at man har overnaturlige evner som et vektleggende (realistisk) element, i et så forseggjort rotfestest screenplay, virker nesten absurd. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Blir spennende å se hvordan de løser det i ep 9. Kanskje masse CGI. Vil det si at alle scenene hun spiller i, i episode 8, er allerede innspilt, slik at hun er med fullt og helt der? Takk! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Episode 8 er ferdig spilt inn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå