MKej Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 https://www.youtube.com/watch?v=F-eMt3SrfFU Let the hype begin! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Trenger hjelp til å finne tittel på en film. Jeg mener at handlinga var slik: Det var en mann, som var tidligere forbryter og hadde blitt satt i fengsel? Han begynte å jobbe for en statelig kontrollinstans/politiet, for å prøve å bryte seg ut av fengselet. Han var en proff til å bryte seg ut av fengsler, og han brøt seg dermed ut av de fleste fengslene han "ble satt i" etter noen uker/mnd. Det var derimot et fengsel som han kom i som han ikke greide å komme seg ut av på lang tid, men jeg mener at han greide det til slutt. Hva heter denne filmen? Jeg så glimt av den for noen år siden, husker lite av den, men mener å huske at den var bra. Hadde vært morsomt å finne tittelen på den, slik at jeg evnt. kunne se den igjen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til.Men (får si i spoiler for ikke å avløre): Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter hva jeg ser. Men han hadde stemmen også.Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til. Men (får si i spoiler for ikke å avløre): Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter hva jeg ser. Men han hadde stemmen også. Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da. synes den var et friskt pust, og kjente på den samme følelsen jeg fikk da jeg så A new hope samtidig minte Rogue One meg hvor ufattelig dårlig The Force Awaken var.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Irriterer meg over at "kongens nei" slippes på dvd først 9 januar. Hadde vært en ypperlig julegave. Her må noe ha feilet når de ikke klarer å få denne ut i markedet en måned tidligere og går glipp av julesalget! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Trenger hjelp til å finne tittel på en film. Jeg mener at handlinga var slik: Det var en mann, som var tidligere forbryter og hadde blitt satt i fengsel? Han begynte å jobbe for en statelig kontrollinstans/politiet, for å prøve å bryte seg ut av fengselet. Han var en proff til å bryte seg ut av fengsler, og han brøt seg dermed ut av de fleste fengslene han "ble satt i" etter noen uker/mnd. Det var derimot et fengsel som han kom i som han ikke greide å komme seg ut av på lang tid, men jeg mener at han greide det til slutt. Hva heter denne filmen? Jeg så glimt av den for noen år siden, husker lite av den, men mener å huske at den var bra. Hadde vært morsomt å finne tittelen på den, slik at jeg evnt. kunne se den igjen Escape Plan (2013) ? Endret 17. desember 2016 av Dubious Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg er en av de som digga The Force Awakenes, men Rogue One er faen meg på et helt annet nivå. Utrolig fet film på absolutt alle måter. Det er lenge siden jeg har hatt en like tilfredsstillende kinoopplevelse. Helt forbanna kanon fra start til slutt! Godt å se at de valgte å spille såpass på Donnie Yens styrker. En av mine absolutt favoritter, men var litt skeptisk til hvordan de kom til å bruke han i den filmen her, men jeg synes de traff djevelsk godt. Dritfett! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Lurer på hva de som klarer å hate The Force Awakens egentlig forventa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Noe originalt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Første akten til Rogue One var litt meh, men gud den tredje akten tok av. Det var en solid film da. For første gang føltes ikke Star Wars ut som bare en saga om helter og makteliten. Denne gangen føltes det også ut som en krigsfilm. Jeg håper nesten vi får en til lignende film. Sikkert et eller annet slag i Star Wars-mytologien som kan brukes i en annen spinoff. Så langt er jeg nesten bare gira på Han Solo-filmen fordi vi ser Donald Glover som Lando og Emila Clarke i forhåpentligvis en ok rolle i det minste på film. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Første akten til Rogue One var litt meh, men gud den tredje akten tok av. Det var en solid film da. For første gang føltes ikke Star Wars ut som bare en saga om helter og makteliten. Denne gangen føltes det også ut som en krigsfilm. Jeg håper nesten vi får en til lignende film. Sikkert et eller annet slag i Star Wars-mytologien som kan brukes i en annen spinoff. Så langt er jeg nesten bare gira på Han Solo-filmen fordi vi ser Donald Glover som Lando og Emila Clarke i forhåpentligvis en ok rolle i det minste på film. Hadde håpt på Lionel Richie jeg da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Rogue One var uten tvil ett fyrverkeri av en film ja! Skuffet i hvert fall ikke for min del Om samtlige Star Wars story filmene holder ett slikt nivå er det bare å tvangsfore meg i årene som kommer. Veldig spent på Han Solo filmen og hva den måtte bringe. Er det håp om at Boba Fett stikker innom her mon tro? Ryktes jo at en egen film rundt dusørjegeren ikke er helt umulig det heller, hadde vært umåtelig "fett" å sett denne gjengen her i aksjon Endret 18. desember 2016 av Mala Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til. Men (får si i spoiler for ikke å avløre): Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter hva jeg ser. Men han hadde stemmen også. Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da. Hadde stemmen..? Ikkje i nærleiken. Ikkje litt. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til. Men (får si i spoiler for ikke å avløre): Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter hva jeg ser. Men han hadde stemmen også. Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da. synes den var et friskt pust, og kjente på den samme følelsen jeg fikk da jeg så A new hope samtidig minte Rogue One meg hvor ufattelig dårlig The Force Awaken var.. Ta det frå ein som såg Star Wars i 1977 (ja, på den tida heitte filmen Star Wars): -Star Wars: 10/10 -Force Awakens: 8/10 -Rogue One: 5/10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Jeg var blodfan av Star Wars når jeg vokste opp, men begynner å lure på om det var noe som hørte barndommen til. Synes fjorårets Force Awakens skuffet stort. Så Rogue One i går og håpte denne skulle være bedre, noe jeg så absolutt synes den var, men synes fortsatt at det helt store mangler. Det blir veldig mye action og eksplosjoner lagt på en tynn historie. Var litt trøtt i går og slet med å holde meg våken på slutten, så mulig det la en demper på stemningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til. Men (får si i spoiler for ikke å avløre): Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter hva jeg ser. Men han hadde stemmen også. Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da. synes den var et friskt pust, og kjente på den samme følelsen jeg fikk da jeg så A new hope samtidig minte Rogue One meg hvor ufattelig dårlig The Force Awaken var.. Ta det frå ein som såg Star Wars i 1977 (ja, på den tida heitte filmen Star Wars): -Star Wars: 10/10 -Force Awakens: 8/10 -Rogue One: 5/10 kan du rangere de andre filmene også, er nysgjerrig på hva du gir: attack of the clones, the phantom menace Endret 18. desember 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til. Men (får si i spoiler for ikke å avløre): Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter hva jeg ser. Men han hadde stemmen også. Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da. synes den var et friskt pust, og kjente på den samme følelsen jeg fikk da jeg så A new hope samtidig minte Rogue One meg hvor ufattelig dårlig The Force Awaken var..Ta det frå ein som såg Star Wars i 1977 (ja, på den tida heitte filmen Star Wars):-Star Wars: 10/10 -Force Awakens: 8/10 -Rogue One: 5/10 kan du rangere de andre filmene også, er nysgjerrig på hva du gir: attack of the clones, the phantom menace Om ein gjev 1, 2, 3 eller 4/10 speler liten rolle, drittfilmar er dei uansett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Eg trodde riktig svar var: hva er phantom menace og det andre du snakker om? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Tull. Alle Star wars er bra filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå